Vreemde keuze ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, precies ingeschakeld toen de biatlonuitslag in beeld stond.
Dat ze optyfen met die spoilers in andere streams.
Het ESF voortaan ook maar met een poule- en knockoutfase houden?quote:
En de derde cirkel is 'mensen met een crimineel verleden', zodat alleen @Redefine in het midden komt te staanquote:
Enige wat in de reguliere wereld crimineel is, zijn mijn acties jegens. Maar gezien dat alleen tegen jou is heb ik daarvoor juist schouderklopjes gekregen i.p.v. veroordelingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En de derde cirkel is 'mensen met een crimineel verleden, zodat alleen @:redefine in het midden komt te staan
'Is dat huis nou nog niet schoon?'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
Je zult toch maar de buren zijn van zo'n curling-koppel en niet weten wat ze precies aan het doen zijn met dat geschreeuw.
@H_T zou zeggen dat mannen gewoon niet gewend zijn aan huishoudelijk werk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef zorro28 het volgende:
Dropkin is wel een goede workout aan het doen, hij is continu buiten adem van het vegen
Vooral als ze roepen dat het harder en sneller moet?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
Je zult toch maar de buren zijn van zo'n curling-koppel en niet weten wat ze precies aan het doen zijn met dat geschreeuw.
Dat vind ik vooral bij die Schotse.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |