quote:Op maandag 19 januari 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Restaurant en eettentjes die ergens aardbeitjesop doen maar al dat groene kroontje erop laten zitten die ik dan zelf eraf moet plukken met m’n handen onder de slagroom. En dan eigenlijk moet je alsnog het bovenkantje eraf snijden om het lekker eetbaar te maken imo.
Dat is een hele goeie. (En jammer dat de YouTube titels niet meer zichtbaar zijn op FOK!)quote:Op maandag 19 januari 2026 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet niet of ik hier al over geklaagd heb maar waarom plempen mensen video’s in een topic zonder er even bij te zetten waar het over gaat. Ik kijk ze dus ook niet.
In de nieuwe layout is de titel wel weer meteen zichtbaar zoals vroeger.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet niet of ik hier al over geklaagd heb maar waarom plempen mensen video’s in een topic zonder er even bij te zetten waar het over gaat. Ik kijk ze dus ook niet.
Ik kon vroeger wel 5-10 jaar met een oplader. Tegenwoordig vaak net een jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:42 schreef Gibson88 het volgende:
USB-C oplaad punten die niet meer goed connecten, in no-time vol stof zitten en ook niet met perslucht te fixen is.
Zo'n lader waar je je telefoon gewoon op kunt leggen, heerlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2026 05:42 schreef Gibson88 het volgende:
USB-C oplaad punten die niet meer goed connecten, in no-time vol stof zitten en ook niet met perslucht te fixen is.
Ja leuk, heb je eindelijk zo'n lader in je auto, is je telefoon te oudquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n lader waar je je telefoon gewoon op kunt leggen, heerlijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ja leuk, heb je eindelijk zo'n lader in je auto, is je telefoon te oud
Daar wordt hij toch alleen maar kokend heet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ja leuk, heb je eindelijk zo'n lader in je auto, is je telefoon te oud
Hij laadde niet, dus weer eraf gehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar wordt hij toch alleen maar kokend heet.![]()
Tenzij quick fix en kort.
Welke telefoon heb je?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hij laadde niet, dus weer eraf gehaald.
"Verbeteringen" en "moderniseringen" zoals in jouw voorbeeldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Eightyone het volgende:
YouTube dat de optie om video's te sorteren op 'meest recent' verwijdert.![]()
Er zal wel een financiële/strategische reden achter zittwn, net als bij vergelijkbare veranderingen op Instagram.
Moet ik nog halen, maar ga ik vandaag/morgen doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch niet gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren ook bijna door een auto aangereden omdat diegene geen zin had voor de haaientanden te wachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:11 schreef benhorse het volgende:
Ik ben van de fiets gereden door iemand die echt hard achteruitreed uit een parkeervak. Gelukkig op de beste manier mogelijk terechtgekomen, en gelukkig mezelf en niet kind. Mijn band zat vast in de achterbumper.
Maar waaraan ik me erger is de hufterigheid van de autochtone medemens. Wijf dat reed deed erg nonchalant. Mensen op straat stonden erbij en keken er naar, maar serieus.
Een heer van buitenlandse komaf vroeg in gebrekkig Nederlands of hij even kon helpen.
Jawel, alleen minder makkelijk. En nog altijd makkelijker dan wanneer je je telefoon überhaupt niet op kunt ladenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch niet gebruiken
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een heel gezin zomaar gaat emigreren na wat TikTokjes.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dood aan ergert is een groot woord want zij weten waarschijnlijk (nog) niet hoe groot het probleem is.
Ik zie de laatste tijd steeds meer TikToks van Amerikaanse gezinnen die naar Nederland verhuisd zijn. Ze laten filmpjes zien van idyllische plekjes waar ze aan het wandelen/fietsen zijn en vertellen dat het hier zo fantastisch is. Haske leuk dat ze het hier zo naar hun zin hebben, maar ik kan me zo voorstellen dat dit meer mensen naar Nederland trekt. En het is hier al zo drukEn we hebben al zo'n probleem met woningen
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een heel gezin zomaar gaat emigreren na wat TikTokjes.
Oh ik geloof best dat er gezinnen hierheen komen, ik denk alleen niet dat TikTok-filmpjes daar een doorslaggevende factor in hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen willen Amerika ontvluchten en social media gaat wel wat helpen om de keus te maken.
Nee, dat laatste is niet altijd het geval. Het is vaak gewoon een vlucht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat er gezinnen hierheen komen, ik denk alleen niet dat TikTok-filmpjes daar een doorslaggevende factor in hebben.
Ze zullen vast wel eens of meerdere malen hier geweest zijn.
Is daar bewijs van dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat laatste is niet altijd het geval. Het is vaak gewoon een vlucht.
Ik volg zelf vier gezinnen die geëmigreerd zijn vanuit de VS op Tiktok. Heel interessant! Drie daarvan hebben gekozen op belangrijke zaken als onderwijs voordat ze besloten hierheen te gaan. Van het vierde gezin is de man eerst in NL gaan kijken. Zij maken zelf de filmpjes.quote:
Oke, maar dat maakt nog steeds niet dat het ‘vaak’ een vlucht is waarbij de meeste gezinnen hier nooit geweest zijn alvorens ze emigreren. Ik snap wel dat je uit de USA wil vluchten,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik volg zelf vier gezinnen die geëmigreerd zijn vanuit de VS op Tiktok. Heel interessant! Drie daarvan hebben gekozen op belangrijke zaken als onderwijs voordat ze besloten hierheen te gaan. Van het vierde gezin is de man eerst in NL gaan kijken. Zij maken zelf de filmpjes.
Ik krijg ook de indruk dat dat in wat gevallen zo is. Vooral omdat een vrouw in één van haar tiktoks zegt dat ze reacties krijgt van Amerikanen uit het hele land, denk ik dat het voor de mensen een vlucht is. Niet bij alle, maar denk wel een hoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat laatste is niet altijd het geval. Het is vaak gewoon een vlucht.
Geen van allen hadden moeite om huisvesting te vinden. Maar als je ziet waar ze wonen is dat ook niet zo vreemd: niet luxe maar wel ruim.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik krijg ook de indruk dat dat in wat gevallen zo is. Vooral omdat een vrouw in één van haar tiktoks zegt dat ze reacties krijgt van Amerikanen uit het hele land, denk ik dat het voor de mensen een vlucht is. Niet bij alle, maar denk wel een hoop.
Tips en tricks worden er gegeven wat je allemaal moet doen om hier te kunnen komen en hoe het leven hier werkt. Euh ja, ik weet het niet als ik eerlijk ben. Ik gun iedereen een veilige plek, maar het is hier al vrij druk zeg maar. Om over de woningcrisis nog maar te zwijgen (waar zij waarschijnlijk niet al te veel moeite mee zullen hebben aangezien het loon in Amerika heel wat hoger ligt als hier, dus meer $$¤¤ te besteden).
Ik vind Vrienden van Amstel Live ook niks, met al die slappe liedjes in een kleffe sfeer. Maar het gros van wat daar optreedt lijkt me erger dan Rowwen Hčze.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
De zoveelste keer reclame over de vrienden van Amstel live.
Nu ben ik al geen liefhebber van Nederlandse troep maar zodra Rowen Heze voorbij komt, moet ik toch echt bijna kotsen.![]()
Ik snap dat sowieso niet waarom anno 2026 nog openbaar reclame gemaakt wordt voor drankquote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
De zoveelste keer reclame over de vrienden van Amstel live.
Nu ben ik al geen liefhebber van Nederlandse troep maar zodra Rowen Heze voorbij komt, moet ik toch echt bijna kotsen.![]()
NOS is altijd een terechte klacht.quote:Op maandag 26 januari 2026 23:55 schreef TLC het volgende:
De NOS die doet alsof de Olympische Winterspelen alleen maar schaatsen is
Dat is vast omdat ze linksom schaatsen!quote:Op maandag 26 januari 2026 23:55 schreef TLC het volgende:
De NOS die doet alsof de Olympische Winterspelen alleen maar schaatsen is
Of erger. Schijnt een groep Chinesen te zijn die nog veel ergere content maakt (ik wil geen details noemen), het filmt en op Youtube zet. En blijkbaar kijken mensen daar naar. De makers en de kijkers, ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij en word er verdrietig van.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:42 schreef Seeburg54 het volgende:
Van die nieuwsberichten dat een of ander hoerenjong een kat heeft verzopen in een verzwaarde zak.![]()
Dat soort mensen mogen door een kwaadaardige bacterie langzaam worden opgevreten.
Walgelijke teringmensen. Wat bezielt je dan. Opruimen dat soort gasten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of erger. Schijnt een groep Chinesen te zijn die nog veel ergere content maakt (ik wil geen details noemen), het filmt en op Youtube zet. En blijkbaar kijken mensen daar naar. De makers en de kijkers, ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij en word er verdrietig van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |