Valt reuze tegen. Maar jij hebt een soort mythische visie op Israel. Wat rete antisemitisch is.quote:
Klopt. Daarom zitten die mensen die daarmee bezig zijn ook vast 24/7 in de stress vanwege Pakistan.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kan het wel herhalen maar het klopt niet
Preventive is het nucleaire programma aanvallen, je weet dat als ze nukes hebben die niet gaan gebruiken (vanwege M.A.D.) maar je weet ook dat er maar een paar van die een klap van de molen hoeft te krijgen en je hebt de popen aan het dansen dus probeer je de nukes te voorkomen
Preemptive is als je weet dat er oorlog komt en daar mag Israel in deze situatiw redelijkerwijs vanuit gaan, en zegt ... dan liever nu die oorlog dan wanneer alles klaar ataat
De ballen van de Hezbollah leiding hebben inmiddels genoeg ontzag voor de Joden.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Valt reuze tegen. Maar jij hebt een soort mythische visie op Israel. Wat rete antisemitisch is.
Ja, dat jij bijvoorbeeld jouw mening belangrijker vindt dan die van dat stel op X.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor tante Annie uit Enschede hoef niet mee te praten over de beste behandeling om longtumoren te genezen, de mening van een oncoloog lijkt me wat zinvoller.
Snap je waar het misgegaan is deze eeuw?
Ik heb liever niet dat je je fetisj projecteert op andere. Zeker niet in een serieus topic als dit.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ballen van de Hezbollah leiding hebben inmiddels genoeg ontzag voor de Joden.
Wel een goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.
En ik zie niks wat een stevige dienstplicht niet kan corrigeren. Achja en zijn vrinden lusten dit soort recruten rauw.
[ afbeelding ]
Wat nederigheid en vaderlandsliefde bijbrengen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel een goed idee.
Al die XR demonstranten oppakken en bij een kazerne afleveren.
1 jaar dienstplicht anders levenslang geen uitkering meer.
Serieuzer kan haast niet,quote:Op zondag 8 maart 2026 10:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je je fetisj projecteert op andere. Zeker niet in een serieus topic als dit.
Zuid-Balkoniëquote:
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel een goed idee.
Al die XR demonstranten oppakken en bij een kazerne afleveren.
1 jaar dienstplicht anders levenslang geen uitkering meer.
Ligt eraan waar je ze droptquote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?
Laat ze eerst maar eens de fysieke trainingen afronden en dan beginnen met paintball of airsoft.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?
Ik weet waarover je het had, lievie.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieuzer kan haast niet,
https://en.wikipedia.org/(...)ronic_device_attacks
Merz is toch maar het Witte Huis geweest om zich onderdanig op te stellenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Als ik zie hoe Amerika/Israel dit aanpakken, lijkt het er vooral op dat de agenda was/is om chaos in Iran te creeeren. Niet echt regime change.
En waar is Europa? weer nergens te bekennen.
Terecht, we moeten ons hier ook niet mee bemoeien en we moeten ons er verder ook niet in laten rommelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Als ik zie hoe Amerika/Israel dit aanpakken, lijkt het er vooral op dat de agenda was/is om chaos in Iran te creeeren. Niet echt regime change.
En welke academische titels heb jij allemaal?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor tante Annie uit Enschede hoef niet mee te praten over de beste behandeling om longtumoren te genezen, de mening van een oncoloog lijkt me wat zinvoller.
Snap je waar het misgegaan is deze eeuw?
Inderdaad. We moeten het laag-IQ isolationisme overnemen. Goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terecht, we moeten ons hier ook niet mee bemoeien en we moeten ons er verder ook niet in laten rommelen.
Wat zou je willen dat Europa doet, dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Kijken of de privacy voorschriften wel worden nageleefd, of flesjes water van de strijdkrachten wel statiegeldflesjes zijn en even kijken of de energielabels van al die bommen wel op orde zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat Europa doet, dan?
Iraanse regime is een vijand van ons, MAGA regime is enkel America First de rest van de wereld mag branden zolang alle grondstoffen niet in gevaar komen voor de VS. Laat ze het lekker samen uitzoeken.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
steun bieden waar nodig, zeker nu Iran maar wat aan het doen is qua aanvallen en die hierdoor ook het westen wil destabiliseren.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Onze eigen belangen beschermen dus. Defensief.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
steun bieden waar nodig, zeker nu Iran maar wat aan het doen is qua aanvallen en die hierdoor ook het westen wil destabiliseren.
https://nos.nl/artikel/26(...)derlands-marineschip dit soort hulp dus.
Cyprus is er al min of meer bij betrokken. Laat je die dan gewoon aan hun lot over?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Iraanse regime is een vijand van ons, MAGA regime is enkel America First de rest van de wereld mag branden zolang alle grondstoffen niet in gevaar komen voor de VS. Laat ze het lekker samen uitzoeken.
Heel ver erbuiten blijven. Geen enkele vorm van steun steun die verdergaat dan wat woorden eventueel.quote:
Ik vrees dat je niet beseft wat hiervan de implicaties voor jezelf zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |