Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!quote:Op zondag 8 maart 2026 08:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet gezegd.
Normale mensen steunen genocide en oorlogsmisdaden niet.
Heeft Trump Netanyahu aangepakt?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!
Wanneer heeft Trump Israël aangevallen dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!
IR is IR. Ongeacht voor wie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welk internationaal recht? Dat voor grote landen of dat voor kleine landen. Want voor echt grote landen betekent IR gewoon wat ze willen. Nooit anders geweest ook.
Wie handhaaft internationaal recht?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
internationaal recht is eigenlijk de grootste onzin want het wordt alleen toegepast als het toevallig goed uitkomt
het idee is wel goed verder
Er staat daar dat jij Hamas als 'vrijheidsstrijders' ziet die alleen maar strijden tegen onrecht en dit 'helaas' op een terroristische manier doen. Dit is echt net zo totaalidioot als zeggen dat de NSDAP eigenlijk voorvechters van een beter Duitsland waren en slechts tegen misstanden optraden, maar dit helaas op een iets te gewelddadige manier deden.quote:
Zullen we hun beide speaches even gaan aanhoren bij deze aanval.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens Trump en Netanyahu doen burgers er sowieso niet toe.
Trump roept zelfs dat ze de olie gaan controleren.
Ze doen niets anders dan dat. In zowel Venezuela als Iran doen ze niets wat zou lijken op hun propaganda doelen.
hoe ben je in staat dit te verdedigen, Iran moorde is een week waarschijnlijk meer mensen uit dan Israel in hun hele oorlog tegen Gaza!quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens Trump en Netanyahu doen burgers er sowieso niet toe.
Trump roept zelfs dat ze de olie gaan controleren.
Ze doen niets anders dan dat. In zowel Venezuela als Iran doen ze niets wat zou lijken op hun propaganda doelen.
Die gifgas aanvallen was desinfo.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie handhaaft internationaal recht?
Niemand!
Het zijn regels waar niemand zich aan houd Assad gebruikte gifgas net als Sadddam.
Het is al zoals de mensheid bestaat het recht van de sterkste is wat geld.
Je kan er over jammeren maar helaas is het wel zo.
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Better the devil you know.
Waarom zou je all in gaan als er nog niemand op de grond aan het vechten is? Ze weigeren met stoppen met vechten tegen de VS en Israël en dagen ze zelfs uit het op de grond te proberen. Ze hebben momenteel al flink wat leverage over de Golfstaten.
Dat toontje van deze vent is echt onuitstaanbaar.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:06 schreef theguyver het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wannebee Terrorist gooit bom en iemand die hem probeert tegen te houden worden word als eerste gearresteerd.
NY![]()
Ik vind die Iran regime zich erg inhouden. Ze vertellen het westen zelfs wat ze gaan doen. En dan doen ze het ook. Bijv. hoe ze de luchtverdediging van Israel zouden uitschakelen. En Israel deed niets. Telling. Want dit zegt dat Israel en VS aan de grond zitten kwa wapentuig. VS trekt nu zelfs rakketten terug uit Oekraine voor Israel.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.
90 miljoen mensen in Iran... en een groot deel straks zonder water?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zat er in. Succes met de leefbaarheid daar binnenkort.
Het hele Midden-Oosten transformeert zo in een Mad Max film.
[ afbeelding ]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.
Toch fijn dat zelfs jij inziet dat Israël ook flink wat oorlogsmisdaden begaan heeft en het benoemd dat ze bewust burgers hebben vermoord.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe ben je in staat dit te verdedigen, Iran moorde is een week waarschijnlijk meer mensen uit dan Israel in hun hele oorlog tegen Gaza!
Nee, jij stelde dat het oliedom was om Khamenei om te leggen omdat het nu nog veel erger zou worden. Je blijkt dit dus niet te kunnen onderbouwen met wat ze wel nog meer zouden kunnen doen. Helder.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:21 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.
En als het aan Iran ligt de golfstaten en Saudi Arabië ook.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
90 miljoen mensen in Iran... en een groot deel straks zonder water?
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:21 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.
Wtf? Welke bubbel haal jij je nieuws uit?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.
Khamenei stierf de eerste dag. Pas daarna begon het met regenen. De tandjes, hoe dom ben je?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, jij stelde dat het oliedom was om Khamenei om te leggen omdat het nu nog veel erger zou worden. Je blijkt dit dus niet te kunnen onderbouwen met wat ze wel nog meer zouden kunnen doen. Helder.
Ik denk dat je wat minder Russische en Iraanse propaganda moet lezen. Tenzij je graag in sprookjes gelooft natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.
quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
heb je een linkje ?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Okay, en nog een slechte verliezer ook nog. Ga je ver mee komen in je leven, vragen niet kunnen beantwoorden en dan beledigingen gaan uitdelen als je geen kant meer op kunt.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:27 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Khamenei stierf de eerste dag. Pas daarna begon het met regenen. De tandjes, hoe dom ben je?![]()
Rhetorische vraag trouwens.
Sprookjes zeg je. Ik kijk helemaal niet naar de NOS of Jinek dus.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat minder Russische en Iraanse propaganda moet lezen. Tenzij je graag in sprookjes gelooft natuurlijk.
Ach vrouw ga wat doen. Met je geframe.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Okay, en nog een slechte verliezer ook nog. Ga je ver mee komen in je leven, vragen niet kunnen beantwoorden en dan beledigingen gaan uitdelen als je geen kant meer op kunt.
quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Ik zou denken dat dit moet doorlopen tot en met de midterms zodat die gecanceld kunnen worden?quote:Op zondag 8 maart 2026 01:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor , we gaan de volgende winter niet halen met die oorlog, voor de hete zomer is het beslist
het wordt een heftige drinkwater oorlog
Net gelezen in dat artikel van kladeratch en er wordt uitvoer aan gegeven. Iran reageert langzamer maar qua volgorde wel redelijk gelijk met het artikel.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zat er in. Succes met de leefbaarheid daar binnenkort.
Het hele Midden-Oosten transformeert zo in een Mad Max film.
[ afbeelding ]
Proxies en sleepers activeren.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dictatoriale trekjes: mensen met een andere mening de mond willen snoeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort mensen graag direct uitzetten en paspoort afnemen
[ twitter ]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dictatoriale trekjes: mensen met een andere mening de mond willen snoeren.
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.
Een kikker de stelling van Pythagoras uitleggen is verspilde tijd en energie.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.
Benieuwd of dit soort dingen wel echt lekker afgestemd worden binnen de coalitie Israël - VS. Volgens mij is Israël actief in het gebied om Teheran. Die hebben weinig moeite met de Iraanse olieproductie volledig lamleggen. Kan me zo voorstellen dat de VS daar wat minder happig op is.quote:
Dan zou het nog leger op fok zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren
Israël is erbij gebaat om te zorgen dat de VS erbij betrokken is tot het einde. Geen tussentijdse off-ramp of terugtrekking, Iran moet volledig op de knieën.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Benieuwd of dit soort dingen wel echt lekker afgestemd worden binnen de coalitie Israël - VS. Volgens mij is Israël actief in het gebied om Teheran. Die hebben weinig moeite met de Iraanse olieproductie volledig lamleggen. Kan me zo voorstellen dat de VS daar wat minder happig op is.
De Fabeltjeskrantquote:Op zondag 8 maart 2026 09:29 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar de NOS of Jinek dus.
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Israël is erbij gebaat om te zorgen dat de VS erbij betrokken is tot het einde. Geen tussentijdse off-ramp of terugtrekking, Iran moet volledig op de knieën.
Benieuwd wat de oliemarkt gaat doen morgen....quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.
Ghouta (2013): Een grootschalige aanval die leidde tot honderden doden en internationale veroordeling.quote:
Hoe duurder de olie hoe meer winst voor trump zijn drill baby drill vriendjes.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.
Morgen, volgende week, volgende maand. Wat wordt weer terug naar autoloze zondagen.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Benieuwd wat de oliemarkt gaat doen morgen....
Of de ongein van afgelopen dagen al in de stijging zat, of dat het nog veel meer omhoog gaat...
Alvast even sparen voor als er in december weer een nieuw energiecontract afgesloten moet worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Morgen, volgende week, volgende maand. Wat wordt weer terug naar autoloze zondagen.
Dictators stoppen deze mensen in kampen of worden geliquideerd.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dictatoriale trekjes: mensen met een andere mening de mond willen snoeren.
Ah, een inhoudelijk antwoord. Bedankt!quote:Op zondag 8 maart 2026 09:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Proxies en sleepers activeren.
Ontzilting installaties en stroomvoorzieningen bombarderen. Zeemijnen plaatsen.
https://endtropy.substack(...)-follyfury-part-2-in
Deel 1 hiervan somt het mooi op.
Als puntje bij paaltje komt walgt de gemiddelde Europese Rus van Aziaten.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:53 schreef Since2003 het volgende:
De relatie tussen China en Rusland warmstoken.
Yep, hogere energieprijzen zijn niet erg populair bij de bevolking van de VS, bovendien klaagt men over hoge voedselprijzen. Hogere energieprijzen neigen ertoe relatief snel door te werken in de prijzen van voedsel.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:AI Overview
Food systems consume roughly 15% of total global fossil fuels annually, heavily impacting, packaging, processing, and transport. This deep reliance includes manufacturing nitrogen fertilizers, operating farm machinery, and producing plastics.
Volgens mij valt dat nog wel tegen, omdat dat schaliespul niet per se te vergelijken is met wat ze in het Midden-Oosten uit de grond trekken. Maar vooral de Amerikaans bevolking zit niet zo te wachten op het verder aanwakkeren van de inflatie. Er wordt in de VS al wel gesproken over een 'E-vormige' economie, waarbij eigenlijk enkel nog de hogere inkomens de economie aanwakkeren terwijl de lagere inkomens rondkomen van schulden en de middenklasse in toenemende mate onder druk staat.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe duurder de olie hoe meer winst voor trump zijn drill baby drill vriendjes.
Wat een dom racistisch gezwets.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt walgt de gemiddelde Europese Rus van Aziaten.
Ik heb van te voren al gezegd dat de VS klappen zou krijgen. Je moet niet porren in een wespennest.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:20 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Ik vind die Iran regime zich erg inhouden. Ze vertellen het westen zelfs wat ze gaan doen. En dan doen ze het ook. Bijv. hoe ze de luchtverdediging van Israel zouden uitschakelen. En Israel deed niets. Telling. Want dit zegt dat Israel en VS aan de grond zitten kwa wapentuig. VS trekt nu zelfs rakketten terug uit Oekraine voor Israel.
Saoedi-Arabië mag doen wat het wil.quote:Op zondag 8 maart 2026 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Ik gok dat Iran dit wel serieus neemt......De vraag is hoeveel controle men heeft...Ze hebben zeker geen baat bij het verklaren van de oorlog aan alle omringende landen...
[ x ]
Mijn morbide curiosity hoopt ergens dat ze hun leuter ook in het Chinese wespennest durven steken.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb van te voren al gezegd dat de VS klappen zou krijgen. Je moet niet porren in een wespennest.
Mwah, ligt eraan wat je motieven zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 09:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Je moet niet porren in een wespennest.
Recht bestaat bij de gratie van handhaving. Aangezien die handhaving situationeel is, IR niet IR voor iedereen. Je kunt dat ontkennen, maar de realiteit is volledig anders dan wat je beweert. Het IR is ook overduidelijk vooral gebruikt om westerse politiek universeel te maken. Europeanen hebben daar voordeel van gehad en wij vinden IR geweldig, maar in grote delen van de rest van de wereld ziet men IR vooral als een middel om hun eronder te houden. Hypocrisie met andere woorden.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wanneer heeft Trump Israël aangevallen dan?
Als Trump echt iets tegen genocide zou doen zou dat top zijn ja.
[..]
IR is IR. Ongeacht voor wie.
Alleen houden bepaalde kleinere landen zich er sowieso al niet aan.
Maar tja de VS en Israël vegen de reet af met IR.
Yep, en omdat er landen met een veto zijn is het imo ook geen recht, want dat gaat al meteen in tegen het gelijkheidsbeginsel.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Recht bestaat bij de gratie van handhaving. Aangezien die handhaving situationeel is, IR niet IR voor iedereen. Je kunt dat ontkennen, maar de realiteit is volledig anders dan wat je beweert. Het IR is ook overduidelijk vooral gebruikt om westerse politiek universeel te maken. Europeanen hebben daar voordeel van gehad en wij vinden IR geweldig, maar in grote delen van de rest van de wereld ziet men IR vooral als een middel om hun eronder te houden. Hypocrisie met andere woorden.
Idd. Een stok om mee te slaan wanneer het ons uitkomt. Om het recht van de sterkste een zweempje rechtvaardigheid te geven. Sommige mensen slaan graag met die stok.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Recht bestaat bij de gratie van handhaving. Aangezien die handhaving situationeel is, IR niet IR voor iedereen. Je kunt dat ontkennen, maar de realiteit is volledig anders dan wat je beweert. Het IR is ook overduidelijk vooral gebruikt om westerse politiek universeel te maken. Europeanen hebben daar voordeel van gehad en wij vinden IR geweldig, maar in grote delen van de rest van de wereld ziet men IR vooral als een middel om hun eronder te houden. Hypocrisie met andere woorden.
quote:Op zondag 8 maart 2026 10:00 schreef Perrin het volgende:
Hm, misschien heeft @:DrCarlton toch gelijk.
[ x ]
Jawel Israel heeft opgeroepen de vervanger en de hele raad van experts te eliminerenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Als ik zie hoe Amerika/Israel dit aanpakken, lijkt het er vooral op dat de agenda was/is om chaos in Iran te creeeren. Niet echt regime change.
En waar is Europa? weer nergens te bekennen.
Tja, wat kunnen we vanuit Europa doen? Deze aanval is niet volop te steunen maar ook niemand zal Iran verdedigen…quote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Israel roept wel meer.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Israel heeft opgeroepen de vervanger en de hele raad van experts te elimineren
En handelt ernaar.quote:
Vind dit nog lang duren, ze zullen zich wel weer op zijn moslims verstopt hebben in een kinderdagverblijf of meisjesschool.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Israel heeft opgeroepen de vervanger en de hele raad van experts te elimineren
Ja, praat het snoeren van andere meningen maar goed...quote:Op zondag 8 maart 2026 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dictators stoppen deze mensen in kampen of worden geliquideerd.
Allesbehalve het land uit trappen!
Want dan bestaat de kans dat ze terug komen!
Je kunt ze van repliek bedienen.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.
Je kan het wel herhalen maar het klopt nietquote:Op zondag 8 maart 2026 08:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lezen en zelf nadenken blijft lastig.
Ik zal het nog eens in Jip en Janneke taal uitleggen voor je.
Preemptive dan zou alles klaar staan voor een oorlog en die oorlog snel komen.
Dat is natuurlijk gewoon niet waar.
Het enige excuus dat de VS heeft is dat ze MOGELIJK dingen ontwikkelen. Niets directs.
Preventief echter is dus exact wat Trump zegt.
Er is een kans dat Iran ooit eens iets gaat doen.
Nee hoor tante Annie uit Enschede hoef niet mee te praten over de beste behandeling om longtumoren te genezen, de mening van een oncoloog lijkt me wat zinvoller.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ze van repliek bedienen.
Maar blind roepen dat ze geen recht op een mening hebben die afwijkt van de jouwe lost niets op.
Valt reuze tegen. Maar jij hebt een soort mythische visie op Israel. Wat rete antisemitisch is.quote:
Klopt. Daarom zitten die mensen die daarmee bezig zijn ook vast 24/7 in de stress vanwege Pakistan.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kan het wel herhalen maar het klopt niet
Preventive is het nucleaire programma aanvallen, je weet dat als ze nukes hebben die niet gaan gebruiken (vanwege M.A.D.) maar je weet ook dat er maar een paar van die een klap van de molen hoeft te krijgen en je hebt de popen aan het dansen dus probeer je de nukes te voorkomen
Preemptive is als je weet dat er oorlog komt en daar mag Israel in deze situatiw redelijkerwijs vanuit gaan, en zegt ... dan liever nu die oorlog dan wanneer alles klaar ataat
De ballen van de Hezbollah leiding hebben inmiddels genoeg ontzag voor de Joden.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Valt reuze tegen. Maar jij hebt een soort mythische visie op Israel. Wat rete antisemitisch is.
Ja, dat jij bijvoorbeeld jouw mening belangrijker vindt dan die van dat stel op X.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor tante Annie uit Enschede hoef niet mee te praten over de beste behandeling om longtumoren te genezen, de mening van een oncoloog lijkt me wat zinvoller.
Snap je waar het misgegaan is deze eeuw?
Ik heb liever niet dat je je fetisj projecteert op andere. Zeker niet in een serieus topic als dit.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ballen van de Hezbollah leiding hebben inmiddels genoeg ontzag voor de Joden.
Wel een goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.
En ik zie niks wat een stevige dienstplicht niet kan corrigeren. Achja en zijn vrinden lusten dit soort recruten rauw.
[ afbeelding ]
Wat nederigheid en vaderlandsliefde bijbrengen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel een goed idee.
Al die XR demonstranten oppakken en bij een kazerne afleveren.
1 jaar dienstplicht anders levenslang geen uitkering meer.
Serieuzer kan haast niet,quote:Op zondag 8 maart 2026 10:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je je fetisj projecteert op andere. Zeker niet in een serieus topic als dit.
Zuid-Balkoniëquote:
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel een goed idee.
Al die XR demonstranten oppakken en bij een kazerne afleveren.
1 jaar dienstplicht anders levenslang geen uitkering meer.
Ligt eraan waar je ze droptquote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?
Laat ze eerst maar eens de fysieke trainingen afronden en dan beginnen met paintball of airsoft.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig is om dat malle clubje te bewapenen met Colt C7/C8-geweren?
Ik weet waarover je het had, lievie.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieuzer kan haast niet,
https://en.wikipedia.org/(...)ronic_device_attacks
Merz is toch maar het Witte Huis geweest om zich onderdanig op te stellenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Als ik zie hoe Amerika/Israel dit aanpakken, lijkt het er vooral op dat de agenda was/is om chaos in Iran te creeeren. Niet echt regime change.
Terecht, we moeten ons hier ook niet mee bemoeien en we moeten ons er verder ook niet in laten rommelen.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
En welke academische titels heb jij allemaal?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor tante Annie uit Enschede hoef niet mee te praten over de beste behandeling om longtumoren te genezen, de mening van een oncoloog lijkt me wat zinvoller.
Snap je waar het misgegaan is deze eeuw?
Inderdaad. We moeten het laag-IQ isolationisme overnemen. Goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terecht, we moeten ons hier ook niet mee bemoeien en we moeten ons er verder ook niet in laten rommelen.
Wat zou je willen dat Europa doet, dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 10:21 schreef theunderdog het volgende:
Kijken of de privacy voorschriften wel worden nageleefd, of flesjes water van de strijdkrachten wel statiegeldflesjes zijn en even kijken of de energielabels van al die bommen wel op orde zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat Europa doet, dan?
Iraanse regime is een vijand van ons, MAGA regime is enkel America First de rest van de wereld mag branden zolang alle grondstoffen niet in gevaar komen voor de VS. Laat ze het lekker samen uitzoeken.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
steun bieden waar nodig, zeker nu Iran maar wat aan het doen is qua aanvallen en die hierdoor ook het westen wil destabiliseren.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Onze eigen belangen beschermen dus. Defensief.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
steun bieden waar nodig, zeker nu Iran maar wat aan het doen is qua aanvallen en die hierdoor ook het westen wil destabiliseren.
https://nos.nl/artikel/26(...)derlands-marineschip dit soort hulp dus.
Cyprus is er al min of meer bij betrokken. Laat je die dan gewoon aan hun lot over?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Iraanse regime is een vijand van ons, MAGA regime is enkel America First de rest van de wereld mag branden zolang alle grondstoffen niet in gevaar komen voor de VS. Laat ze het lekker samen uitzoeken.
Heel ver erbuiten blijven. Geen enkele vorm van steun steun die verdergaat dan wat woorden eventueel.quote:
Ik vrees dat je niet beseft wat hiervan de implicaties voor jezelf zijnquote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |