abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220286705
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zie niks.
Of gaan ze 21.10 starten met uitzenden?
Rond 21:10 ja. Staat ook een teller in beeld.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:01:12 #77
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220286707
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:40 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Die opvolgers worden ook gewoon uitgeschakeld.
Ik las van de week iets van een Iraniër die het regime in Iran vergeleek met de hydra, het veelkoppige monster uit de Griekse mythologie, want voor elke kop die je afhakt groeien er twee terug. Vond dat best treffend want aan fanatieke haat baarden is uiteraard geen enkel gebrek in Iran.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 07-03-2026 21:06:36 ]
pi_220286731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben niet pro-rusland.
Dan zullen er vast veel posts van je bestaan waar je kritiek op Rusland hebt dat ze het internationaal recht niet respecteren.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:04:09 #79
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220286748
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]

Denk dat de beëdiging morgen niet doorgaat.
Beter mikken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220286757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Dan zullen er vast veel posts van je bestaan waar je kritiek op Rusland hebt dat ze het internationaal recht niet respecteren.
Nee, is namelijk mijn probleem niet.
Ik klaag ook niet over andere landen dat ze het internationaal recht niet respecteren.
Waar ik wel over klaag is politici die het ene afkeuren en het andere niet.
Dat is meten met 2 maten.
En even voor de duidelijkheid, ik sta achter de USA en Israël wat betreft Iran.
pi_220286787
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat jij hem niet begrijpt betekent niet dat hij dom is. :')
Nou Amerika stuurt een Carrier Group, honderden F22, F35, B2 bommenwerpers en weken lang nieuw materieel en toestellen die kant op.
Withoff doet een beetje onderhandeling voor de bühne. Zoals iedereen hier wist.
En die man had al bijna een vliegticket geboekt om dat die dacht dat er een deal zou komen.
Als jouw tante Rita dat had gezegd had je haar ook uitgelachen.
Vakman pur sang
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:13:57 #82
24533 ACT-F
pi_220286859
Breaking news! Steve is live!
pi_220287010
Mijn conclusie is: het enige haalbare danwel meest reële en primaire doel is 'Iran zo stuk mogelijk te maken'. Dus; de hoeveelheid schade aanrichten welke met alle factoren meegenomen haalbaar is. Deze factoren zijn o.a.; militair vermogen, de internationale gemeenschap (normatief), de kosten/effecten op de (globale) economie, acceptatieniveau van Amerikaanse burgers, eventuele bemoeienis China, etc. Alle andere mogelijke effecten (regime change, migrant flood) zijn secundair. Kortom, een tweede Gaza-situatie.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:24:56 #84
24533 ACT-F
pi_220287037
Ik dacht dat ze hiermee zouden stoppen:
twitter
pi_220287041
Trouwens, je mist alles als je je info haalt uit bv reguliere kranten of de NOS, zoals oudere mensen daar bv waarde aan hechten.

X is berucht om de valse informatie.

Toch als je een neus hebt voor het juiste nieuws, zoals Osint accounts en flighradar nerds, wist je haarscherp waar het naar toe ging in Iran.
Al vanaf eind januari begin februari.

Wat ik wil zeggen is dat desondanks de vele bots en valse info op veel media er ook veel juiste info te vinden is die zo weken voorlopen op reguliere media.
Vakman pur sang
pi_220287071
twitter
pi_220287072
quote:
The US is sending the Merops counter-drone system to the Middle East, which has already shot down over 1,000 Shahed drones in Ukraine, - Business Insider

It uses a small $15,000 interceptor drone (Surveyor) to destroy enemy drones.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:27:44 #88
24533 ACT-F
pi_220287091
twitter
pi_220287113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat verwacht jij dan dat Iran meer of anders kan gaan doen dan nu het geval is?

Ik denk: ze waren al tot het uiterste bereid en de enige reden dat ze dat niet uitgevoerd hebben is omdat ze niet bij machte waren om meer te doen. De insteek van de aanvallen is ook om dat zo te houden en verder in te perken, tot nu toe met succes in de zin dat er al 90% minder lanceringen zijn en het Iraanse vermogen in de lucht weggevaagd is.
Better the devil you know.

Waarom zou je all in gaan als er nog niemand op de grond aan het vechten is? Ze weigeren met stoppen met vechten tegen de VS en Israël en dagen ze zelfs uit het op de grond te proberen. Ze hebben momenteel al flink wat leverage over de Golfstaten.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:30:56 #90
24533 ACT-F
pi_220287143
Moment of the explosion of the attack on 'Northeast Tehran'
Received video: 'Above Nobonyad, Langari, Saturday, March 6'
twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:31:45 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220287155
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:23 schreef Akathisia het volgende:
Mijn conclusie is: het enige haalbare danwel meest reële en primaire doel is 'Iran zo stuk mogelijk te maken'. Dus; de hoeveelheid schade aanrichten welke met alle factoren meegenomen haalbaar is. Deze factoren zijn o.a.; militair vermogen, de internationale gemeenschap (normatief), de kosten/effecten op de (globale) economie, acceptatieniveau van Amerikaanse burgers, eventuele bemoeienis China, etc. Alle andere mogelijke effecten (regime change, migrant flood) zijn secundair. Kortom, een tweede Gaza-situatie.
Iran is 1000 keer groter dan Gaza. Om dat plat te bombarderen heeft geen enkel land genoeg munitie
The End Times are wild
pi_220287195
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Better the devil you know.

Waarom zou je all in gaan als er nog niemand op de grond aan het vechten is? Ze weigeren met stoppen met vechten tegen de VS en Israël en dagen ze zelfs uit het op de grond te proberen. Ze hebben momenteel al flink wat leverage over de Golfstaten.
Voordat je met een grondoperatie begint kan je maar beter de vijand alvast immobiel maken door hun brandstof productie en voorraad te vernietigen lijkt mij ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220287220
twitter

Brrrrrrrrrrrttttttttt
pi_220287224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Iran is 1000 keer groter dan Gaza. Om dat plat te bombarderen heeft geen enkel land genoeg munitie
Ja, natuurlijk. Daarom 'zo stuk mogelijk'. De gelijkenis zal 'm zitten in de gewenning, de onbeperktheid qua duur tot een extern iets het zal beperken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:36:56 #95
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220287246
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou Amerika stuurt een Carrier Group, honderden F22, F35, B2 bommenwerpers en weken lang nieuw materieel en toestellen die kant op.
Withoff doet een beetje onderhandeling voor de bühne. Zoals iedereen hier wist.
En die man had al bijna een vliegticket geboekt om dat die dacht dat er een deal zou komen.
Als jouw tante Rita dat had gezegd had je haar ook uitgelachen.
Dat is hoop om terug te gaan naar het land waarvan je gevlucht bent en waar je familie nog woont. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe dat voelt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220287300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Jawel, de VS kan ipv TNT en RDX te gebruiken overgaan op Ammoniumnitraat&nitro(mais)zetmeel (extreem goedkoop in vergelijking met TNT en RDX). Deden ze ook tijdens de Vietnam oorlog. Deze bommen kan je echter niet langdurig opslaan(toenemende instabiliteit naarmate de tijd verloopt) moeten binnen zeg een jaar afgeworpen worden.

quote:
Google AI Overview
Nitrostarch, a military high explosive, was combined with ammonium nitrate (a fertilizer/oxidizer) and other materials to create stable, waterproof blasting agents for demolition during the mid-20th century, including the Vietnam War era. These mixtures were often produced as alternatives to TNT, utilized in mining, and in some specialized military applications
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:42:40 #97
24533 ACT-F
pi_220287331
Altijd leuk als een video vertraagd wordt afgespeeld. NOOOOOO!!

twitter

Gaat lekker met de aanvallen op olie-infrastructuur:

twitter
pi_220287391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:34 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Voordat je met een grondoperatie begint kan je maar beter de vijand alvast immobiel maken door hun brandstof productie en voorraad te vernietigen lijkt mij ;)
Allemaal smoesjes tot er daadwerkelijk wat gebeurt op de grond.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:50:55 #99
24533 ACT-F
pi_220287429
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Brrrrrrrrrrrttttttttt
Klinkt als een goalkeeper. Zelfde principe?

twitter
pi_220287446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:47 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Allemaal smoesjes tot er daadwerkelijk wat gebeurt op de grond.
Ze zijn pas net begonnen de brandstof, water en energie -voorzieningen uit te schakelen heb ik de indruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')