abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220286416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hey, wat voor een koek maak jij hier eigenlijk van:

Here’s Israel’s security minister, Itmar Ben Gvir, in a crowd cheering about flooding Europe with Arabs. “We want Mohammed to be the most popular name in the UK!” “We want more Mohammeds in Britain, Sweden, and France!”

[ x ]

Klopt dit niet, los van dat het oud is? Is het niet relevant of misschien wel op zijn minst een reden tot onderzoek, gezien ie tot 2025 de Israëlische minister van nationale veiligheid is geweest? Is het onwaarwschijnlijk dat de wens gedeeld wordt in zijn kringen (binnen Israël en haar lobby in de VS)?

En wat als het waar is, dat dit (gewenst) beleid is, waar kom jij dan op uit met enerzijds je crusade tegen moslims in Europa en anderzijds de oneindige behoefte om Israël in bescherming te nemen? Israël first of Europa first?
Israël beschermd van oudsher sterk de Joodse gemeenschap in o.a. Europese landen.
Daarom hebben ze bv hun asset Wilders gestationeerd in Nl. (niet geheel functionerend maar soit)
Dus waarom zou Israël hun joden in Europa aan gevaar willen blootstellen?
Vakman pur sang
pi_220286426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:35 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon even een miljoen armlastige allochtonen inzetten om wat dieper in het land een aantal vluchtstroken uit de grond te stampen.
Ik denk dat ze dan wat uit te leggen hebben bij de ambassades van deze mensen.
pi_220286440
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, jij vindt het oliedom. Die kliek kan moeilijk erger. Voor deze oorlog was het vaste prik om Israël te bedreigen en om de hele regio te ondergraven dus laten we niet doen alsof er nu een slapende reus is wakker gemaakt en we nu wonderbaarlijke en furieuze dingen gaan zien die nog nooit eerder door ze zijn geprobeerd gewoon omdat ze nu nog bozer en radicaler zijn.
Jij gaat jouw woordjes echt zo hard opeten deze weken. :P
pi_220286443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:58 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Het was oliedom (badum tsk) dat ze Khamenei hebben uitgeschakeld. Hij was een stuk terughoudender dan zijn achterban en opvolger.
Die opvolgers worden ook gewoon uitgeschakeld.
pi_220286455
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:40 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Die opvolgers worden ook gewoon uitgeschakeld.
Want dat is het patroon.
pi_220286466
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Israël beschermd van oudsher sterk de Joodse gemeenschap in o.a. Europese landen.
Daarom hebben ze bv hun asset Wilders gestationeerd in Nl. (niet geheel functionerend maar soit)
Volgens mij is het de bedoeling dat moslims naar Europa gaan om ruimte te maken voor 'Greater Israël' (zoals te zien is op het uniform van IDF-soldaten) en Greater Israël opgevuld en verdedigd moet worden door joden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:43:13 #57
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220286472
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zodat ze naar Israel verhuizen om groot Israel te verdedigen.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:45:56 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220286502
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:39 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Jij gaat jouw woordjes echt zo hard opeten deze weken. :P
Wat verwacht jij dan dat Iran meer of anders kan gaan doen dan nu het geval is?

Ik denk: ze waren al tot het uiterste bereid en de enige reden dat ze dat niet uitgevoerd hebben is omdat ze niet bij machte waren om meer te doen. De insteek van de aanvallen is ook om dat zo te houden en verder in te perken, tot nu toe met succes in de zin dat er al 90% minder lanceringen zijn en het Iraanse vermogen in de lucht weggevaagd is.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:46:50 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220286514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat moslims naar Europa gaan om ruimte te maken voor 'Greater Israël' (zoals te zien is op het uniform van IDF-soldaten) en Greater Israël opgevuld en verdedigd moet worden door joden.
Op de uniformen van de extreme figuren, niet standaard.
pi_220286523
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat heet nu een complottheorie
Vakman pur sang
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:48:21 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220286539
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ontzettende domme vent.

Zijn broer geëxecuteerd zijn zus opgepakt door het regime van de khameini maar heel negatief tegen de partij die ze nu aanpakt.

Amerika dat de oorlog wil winnen zegt die.
Het is geen oorlog maar een interventie om 1. Nucleaire ontwikkelingen te vernietigen. 2. Regime die nucleaire ontwikkelingen willen te vernietigen.
Nou dat lukt gewoon dus de VS hoeft helemaal geen oorlog te winnen

De sjieten willen zelf het regime omverwerpen
Nou dan hadden ze dat moeten doen.

Hij dacht paar weken geleden naar Iran te kunnen gaan.
Niet geïnformeerd want toen wisten we hier al dat de interventie zou beginnen gezien de enorme hoeveelheden militaire inzet naar de regio
Ik denk dat dit is hoe heel veel Iraniërs het zien. Zelfs de tegenstanders van het regime dus. Die zien hun land plat gebombardeerd worden, hun familie zit dat nog. Ze weten dat Trump geen plan heeft en dat het al over van alles gaat, maar niet het welzijn van het Iraanse volk.
Dit is een bestaand, herleidbaar Iraans persoon. Dat hij oprecht is acht ik waarschijnlijker dan al die trollen op internet die vragen om de terugkeer van de kroonprins met een IP buiten Iran.
The End Times are wild
pi_220286577
Oh, correctie;

That’s actually Benzi Gopstein speaking— standing in front of Ben Gvir.

Ben Gvir was Gopstein's defense attorney in a 2020 criminal case where Gopstein was charged for inciting violence because in an interview he called for all Christians to be expelled from Israel and churches
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220286588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat dit is hoe heel veel Iraniërs het zien. Zelfs de tegenstanders van het regime dus. Die zien hun land plat gebombardeerd worden, hun familie zit dat nog. Ze weten dat Trump geen plan heeft en dat het al over van alles gaat, maar niet het welzijn van het Iraanse volk.
Dit is een bestaand, herleidbaar Iraans persoon. Dat hij oprecht is acht ik waarschijnlijker dan al die trollen op internet die vragen om de terugkeer van de kroonprins met een IP buiten Iran.
Hij is wel oprecht en ik snap zijn bezorgdheid.
Maar hoe kan iemand zo tergend dom zijn?
Vakman pur sang
pi_220286603
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:53:53 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220286615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik spreek er nog weleens wat, en nee, die denken dit niet.

N=1 en ik ken natuurlijk niet dit soort extreme loyalistische ayatollah-fans:

twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:54:04 #66
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220286621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:52 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Gelukkig heeft Hezbollah een evacuatie waarschuwing gegeven.
pi_220286622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nee? Ik ben tegen het blok Rusland/Iran/Noord-Korea, die ons als vijand beschouwen. Waarom ingrijpen als iemand iets doet tegen de vijand? Dat zou net zo dom zijn als in Nederland of Amerika wonen en dan pro-Rusland of niet anti-Iran zijn.
Maar dan geldt het internationaal recht niet voor die landen?
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:54:37 #68
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220286633
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hij is wel oprecht en ik snap zijn bezorgdheid.
Maar hoe kan iemand zo tergend dom zijn?
Dat jij hem niet begrijpt betekent niet dat hij dom is. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:55:40 #69
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220286646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:54 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Gelukkig heeft Hezbollah een evacuatie waarschuwing gegeven.
Etnische zuivering zou dat zijn!
pi_220286665
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ontzettende domme vent.

Zijn broer geëxecuteerd zijn zus opgepakt door het regime van de khameini maar heel negatief tegen de partij die ze nu aanpakt.

Amerika dat de oorlog wil winnen zegt die.
Het is geen oorlog maar een interventie om 1. Nucleaire ontwikkelingen te vernietigen. 2. Regime die nucleaire ontwikkelingen willen te vernietigen.
Nou dat lukt gewoon dus de VS hoeft helemaal geen oorlog te winnen

De sjieten willen zelf het regime omverwerpen
Nou dan hadden ze dat moeten doen.

Hij dacht paar weken geleden naar Iran te kunnen gaan.
Niet geïnformeerd want toen wisten we hier al dat de interventie zou beginnen gezien de enorme hoeveelheden militaire inzet naar de regio
Nou niet bepaald.

twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220286675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar dan geldt het internationaal recht niet voor die landen?
Je bent pro-Rusland en je zeikt over internationaal recht. :')
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:59:04 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220286684
quote:
Ik zie niks.
Of gaan ze 21.10 starten met uitzenden?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220286686
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat heet nu een complottheorie
Infereren is een mooi ding.
pi_220286703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Je bent pro-Rusland en je zeikt over internationaal recht. :')
Ik ben niet pro-rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')