Ik denk dat je wat minder Russische en Iraanse propaganda moet lezen. Tenzij je graag in sprookjes gelooft natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.
quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.
heb je een linkje ?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Okay, en nog een slechte verliezer ook nog. Ga je ver mee komen in je leven, vragen niet kunnen beantwoorden en dan beledigingen gaan uitdelen als je geen kant meer op kunt.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:27 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Khamenei stierf de eerste dag. Pas daarna begon het met regenen. De tandjes, hoe dom ben je?![]()
Rhetorische vraag trouwens.
Sprookjes zeg je. Ik kijk helemaal niet naar de NOS of Jinek dus.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat minder Russische en Iraanse propaganda moet lezen. Tenzij je graag in sprookjes gelooft natuurlijk.
Ach vrouw ga wat doen. Met je geframe.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Okay, en nog een slechte verliezer ook nog. Ga je ver mee komen in je leven, vragen niet kunnen beantwoorden en dan beledigingen gaan uitdelen als je geen kant meer op kunt.
quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Ik zou denken dat dit moet doorlopen tot en met de midterms zodat die gecanceld kunnen worden?quote:Op zondag 8 maart 2026 01:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor , we gaan de volgende winter niet halen met die oorlog, voor de hete zomer is het beslist
het wordt een heftige drinkwater oorlog
Net gelezen in dat artikel van kladeratch en er wordt uitvoer aan gegeven. Iran reageert langzamer maar qua volgorde wel redelijk gelijk met het artikel.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zat er in. Succes met de leefbaarheid daar binnenkort.
Het hele Midden-Oosten transformeert zo in een Mad Max film.
[ afbeelding ]
Proxies en sleepers activeren.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.
Dictatoriale trekjes: mensen met een andere mening de mond willen snoeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort mensen graag direct uitzetten en paspoort afnemen
[ twitter ]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dictatoriale trekjes: mensen met een andere mening de mond willen snoeren.
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren en ridiculiseren, dat is eenieders plicht als beschaafd mens, dit zijn we kwijtgeraakt in deze eeuw.
Een kikker de stelling van Pythagoras uitleggen is verspilde tijd en energie.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd eerst wat wijzer te maken.
Benieuwd of dit soort dingen wel echt lekker afgestemd worden binnen de coalitie Israël - VS. Volgens mij is Israël actief in het gebied om Teheran. Die hebben weinig moeite met de Iraanse olieproductie volledig lamleggen. Kan me zo voorstellen dat de VS daar wat minder happig op is.quote:
Dan zou het nog leger op fok zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oerdomme mensen moet je simpelweg de mond snoeren
Israël is erbij gebaat om te zorgen dat de VS erbij betrokken is tot het einde. Geen tussentijdse off-ramp of terugtrekking, Iran moet volledig op de knieën.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Benieuwd of dit soort dingen wel echt lekker afgestemd worden binnen de coalitie Israël - VS. Volgens mij is Israël actief in het gebied om Teheran. Die hebben weinig moeite met de Iraanse olieproductie volledig lamleggen. Kan me zo voorstellen dat de VS daar wat minder happig op is.
De Fabeltjeskrantquote:Op zondag 8 maart 2026 09:29 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar de NOS of Jinek dus.
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Israël is erbij gebaat om te zorgen dat de VS erbij betrokken is tot het einde. Geen tussentijdse off-ramp of terugtrekking, Iran moet volledig op de knieën.
Benieuwd wat de oliemarkt gaat doen morgen....quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.
Ghouta (2013): Een grootschalige aanval die leidde tot honderden doden en internationale veroordeling.quote:
Hoe duurder de olie hoe meer winst voor trump zijn drill baby drill vriendjes.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wat de doelen zijn van Israël. Het gaat me er meer om dat de VS nou juist niet zit te wachten op het verder destabiliseren van de energiemarkt.
Morgen, volgende week, volgende maand. Wat wordt weer terug naar autoloze zondagen.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Benieuwd wat de oliemarkt gaat doen morgen....
Of de ongein van afgelopen dagen al in de stijging zat, of dat het nog veel meer omhoog gaat...
Alvast even sparen voor als er in december weer een nieuw energiecontract afgesloten moet worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Morgen, volgende week, volgende maand. Wat wordt weer terug naar autoloze zondagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |