Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!quote:Op zondag 8 maart 2026 08:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet gezegd.
Normale mensen steunen genocide en oorlogsmisdaden niet.
Heeft Trump Netanyahu aangepakt?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!
Wanneer heeft Trump Israël aangevallen dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus het is prima dat Trump een overheid aanpakt die genocide uit voert!
IR is IR. Ongeacht voor wie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welk internationaal recht? Dat voor grote landen of dat voor kleine landen. Want voor echt grote landen betekent IR gewoon wat ze willen. Nooit anders geweest ook.
Wie handhaaft internationaal recht?quote:Op zondag 8 maart 2026 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
internationaal recht is eigenlijk de grootste onzin want het wordt alleen toegepast als het toevallig goed uitkomt
het idee is wel goed verder
Er staat daar dat jij Hamas als 'vrijheidsstrijders' ziet die alleen maar strijden tegen onrecht en dit 'helaas' op een terroristische manier doen. Dit is echt net zo totaalidioot als zeggen dat de NSDAP eigenlijk voorvechters van een beter Duitsland waren en slechts tegen misstanden optraden, maar dit helaas op een iets te gewelddadige manier deden.quote:
Zullen we hun beide speaches even gaan aanhoren bij deze aanval.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens Trump en Netanyahu doen burgers er sowieso niet toe.
Trump roept zelfs dat ze de olie gaan controleren.
Ze doen niets anders dan dat. In zowel Venezuela als Iran doen ze niets wat zou lijken op hun propaganda doelen.
hoe ben je in staat dit te verdedigen, Iran moorde is een week waarschijnlijk meer mensen uit dan Israel in hun hele oorlog tegen Gaza!quote:Op zondag 8 maart 2026 08:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens Trump en Netanyahu doen burgers er sowieso niet toe.
Trump roept zelfs dat ze de olie gaan controleren.
Ze doen niets anders dan dat. In zowel Venezuela als Iran doen ze niets wat zou lijken op hun propaganda doelen.
Die gifgas aanvallen was desinfo.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie handhaaft internationaal recht?
Niemand!
Het zijn regels waar niemand zich aan houd Assad gebruikte gifgas net als Sadddam.
Het is al zoals de mensheid bestaat het recht van de sterkste is wat geld.
Je kan er over jammeren maar helaas is het wel zo.
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Better the devil you know.
Waarom zou je all in gaan als er nog niemand op de grond aan het vechten is? Ze weigeren met stoppen met vechten tegen de VS en Israël en dagen ze zelfs uit het op de grond te proberen. Ze hebben momenteel al flink wat leverage over de Golfstaten.
Dat toontje van deze vent is echt onuitstaanbaar.quote:Op zondag 8 maart 2026 07:06 schreef theguyver het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wannebee Terrorist gooit bom en iemand die hem probeert tegen te houden worden word als eerste gearresteerd.
NY![]()
Ik vind die Iran regime zich erg inhouden. Ze vertellen het westen zelfs wat ze gaan doen. En dan doen ze het ook. Bijv. hoe ze de luchtverdediging van Israel zouden uitschakelen. En Israel deed niets. Telling. Want dit zegt dat Israel en VS aan de grond zitten kwa wapentuig. VS trekt nu zelfs rakketten terug uit Oekraine voor Israel.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.
90 miljoen mensen in Iran... en een groot deel straks zonder water?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zat er in. Succes met de leefbaarheid daar binnenkort.
Het hele Midden-Oosten transformeert zo in een Mad Max film.
[ afbeelding ]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was wat jij denkt dat ze nog uit hun mouw kunnen trekken als ze wel all in zouden gaan.
Toch fijn dat zelfs jij inziet dat Israël ook flink wat oorlogsmisdaden begaan heeft en het benoemd dat ze bewust burgers hebben vermoord.quote:Op zondag 8 maart 2026 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe ben je in staat dit te verdedigen, Iran moorde is een week waarschijnlijk meer mensen uit dan Israel in hun hele oorlog tegen Gaza!
Nee, jij stelde dat het oliedom was om Khamenei om te leggen omdat het nu nog veel erger zou worden. Je blijkt dit dus niet te kunnen onderbouwen met wat ze wel nog meer zouden kunnen doen. Helder.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:21 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.
En als het aan Iran ligt de golfstaten en Saudi Arabië ook.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
90 miljoen mensen in Iran... en een groot deel straks zonder water?
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:21 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Waarom die vraag gezien de omstandigheden ze hier dus niet toe dwingen. Want nogmaals, er staat geen leger voor de poorten van Teheran. Dus wie zal het zeggen? Bezetten gaat toch niet lukken om redenen die duidelijk zijn.
Wtf? Welke bubbel haal jij je nieuws uit?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:25 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
Er zijn zeer waarschijnlijk veel meer amerikaanse soldaten gedood. VS hebben zelfs geen strategische genraals meer in de regio om de oorlog tegen Iran te leiden. Allemaal gedood door dronebombings op hotels. Ik vind het wel mooi. Navo en VS moeten een flinke les krijgen in bescheidenheid.
Khamenei stierf de eerste dag. Pas daarna begon het met regenen. De tandjes, hoe dom ben je?quote:Op zondag 8 maart 2026 09:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, jij stelde dat het oliedom was om Khamenei om te leggen omdat het nu nog veel erger zou worden. Je blijkt dit dus niet te kunnen onderbouwen met wat ze wel nog meer zouden kunnen doen. Helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |