Gelukkig staan de paaseieren wel goed in het zichtquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
Het totale random, duistere hoekje waar eieren staan in een supermarkt, zonder ooit een bordje erbij.
Bij de AH hier gewoon aan het uiteinde van een schap aan de kant van het centrale gangpad, verre van weggestoptquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
Het totale random, duistere hoekje waar eieren staan in een supermarkt, zonder ooit een bordje erbij.
Nu je het zegtquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
Dat kan dus óók, maakt het des te grotere zoektocht.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de AH hier gewoon aan het uiteinde van een schap aan de kant van het centrale gangpad, verre van weggestopt
Hier zijn ze laatst ook verplaatst in de AH, eerst stonden ze nog enigszins logisch bij alle bakspullen, nu staan ze ergens tussen de koekjes en dieetvoedingquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
Nu alvast wat verwarring saaien zodat straks met Pasen niemand weet wat de vaste plek voor de eieren isquote:Op zondag 8 maart 2026 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegtHier staan ze ook altijd ergens op een (ogenschijnlijk) random plek.
hier nietquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
oh... misschien moet dat nog veranderenquote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze laatst ook verplaatst in de AH, eerst stonden ze nog enigszins logisch bij alle bakspullen, nu staan ze ergens tussen de koekjes en dieetvoeding
Bonusklacht, ze hebben de wand met verse broodjes opnieuw ingedeeld
quote:Op zondag 8 maart 2026 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
Anna![]()
Ik zou eerst met Anna bowlen
Maar Anna loog, dus het ging niet door
Hoe iemand omgaan met (zijn/haar) dieren zegt alles over die persoon.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Op marktplaats zie ik een advertentie waar voor een oudere rode kater een nieuw huis wordt gezocht. Gratis. Omdat de baasjes vaak een weekend weg zijn en het beestje daar zgn niet goed op gaat.
Echt. Dit soort mensen moet je gewoon opknopen aan een hoge boom. Hoezo doe je je oude kat weg. Wat een lulverhaal ook, die klootzakken dumpen gewoon hun oude makkertje met zo'n kut argument. Ziedend word ik daar van, mijn bloed kookt.![]()
![]()
NOOIT van mijn leven zou ik mijn oude katjes gratis aanbieden op marktplaats. Wat een schijt kut mensen.Arm beestje.
Godver.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe iemand omgaan met (zijn/haar) dieren zegt alles over die persoon.
Kennisen hadden paar jaar een puppy gekocht.
Maar blijkbaar ging dat niet goed samen met de hond die ze al hadden (beestje was 10 jaar of zoiets).
En dus, heel makkelijk, alsof het een oude tv was, besloten ze om de oude hond maar weg te doen![]()
Je trouwe maatje, die je al 10 hebt....
Is gelukkig wel terecht gekomen bij mensen met heel veel ruimte.
Ik heb toen ook meteen het contact met hen verbroken
quote:Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Sowieso, als je slecht met dieren omgaat sta je bij mij 10-0 achter. Dat soort mensen moet ik niet in mijn omgeving.
Als je een huisdier hebt is het simpel, je houdt ervan, zorgt ervoor tot de dood je scheidt.
Afgelopen zomer liep in de middle of nowhere een uitgemergelde kip. Gewoon uit de auto gekwakt door een of andere inteelt debiel. Ik heb bramenstruiken en brandnetels doorstaan, maar beestje loopt hier al een half jaar met een vol kropje door de tuin te paraderen. Tussen mijn weldoorvoede wyandotten. Daar kan ik blij van worden.
quote:Op zondag 8 maart 2026 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe iemand omgaan met (zijn/haar) dieren zegt alles over die persoon.
Kennisen hadden paar jaar een puppy gekocht.
Maar blijkbaar ging dat niet goed samen met de hond die ze al hadden (beestje was 10 jaar of zoiets).
En dus, heel makkelijk, alsof het een oude tv was, besloten ze om de oude hond maar weg te doen![]()
Je trouwe maatje, die je al 10 hebt....
Is gelukkig wel terecht gekomen bij mensen met heel veel ruimte.
Ik heb toen ook meteen het contact met hen verbroken
Niks bijzonders hier. Zo heb ik al meerdere kippen, katten, konijnen, honden en paarden gehad. Mijn man wordt er soms niet goed van. Maar hij is ook gek met dieren, gelukkig.quote:
Walgelijk. Maar het zal niemand verbazen, die lui hebben huisdieren als pronkstuk. Past mooi bij het interieur. Zielloze treurige braakmiddelen zijn het.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Over 'mensen' en huisdieren gesproken:
https://www.telegraaf.nl/(...)-hulp/140041548.html
(In het kort: influencers, oorlog, Dubai)
--------
Extra klacht: het overal eindeloos door de strot drammen van Vitaepro.
Zulke mensen daar gaat mijn bloed van koken.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Goed dat je er geen contact meer mee hebt, ik zou hetzelfde zijn.
Bahquote:Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:
--------
Dat heb ik precies zo!quote:Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zulke mensen daar gaat mijn bloed van koken.
Nieuwsberichten over dierenmishandeling en zo kijk en lees ik nooit, vaak als ik alleen al de kop van zo'n artikel zie dan draait mijn om, ik kan daar niet tegen.
Terwijl oorlogsbeelden van in stukken gereten mensen en uitgehongerde mensen mij eigenlijk weinig doen.
Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op nummer 1 komt, en daarna de rest pas.
*geeft Luna een aai op de buik
quote:Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bah
Sowieso Viteapro
Die rommel bestaat al 20 jaar of zo, en nog steeds staat er een melding bij in kleine letters van 'onderzoek gezondheidsclaim is lopende' oid.
Dus in 20 jaar tijd is nog steeds niet aangetoond dat het werkt
En dan Ruud Gullit.
Maakt al jaren reclame ervoor en zegt dat het zijn spieren en gewrichten zo soepel houdt
Maar tegelijkertijd maakt ie ook reclame voor die Sketchers Slip In schoenen, die je aantrekt zonder te hoeven bukken en strikken.
Dus blijkbaar zijn die spieren en gewrichten toch niet zo soepel
GMTAquote:Op zondag 8 maart 2026 21:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo!
Ik word niet goed als er berichten zijn van dieren die mishandeld zijn, bijenkasten die vernield worden, alles waar dieren de dupe van zijn trek ik niet.
Ondertussen kan ik rustig kijken naar oorlog ellende, zolang er maar geen zielige dieren in te zien zijn.![]()
Omdat dieren nooit verantwoordelijk zijn voor hun lijden, maar bijna altijd lijden door menselijke daden.
Naast de overdosis tv- en radio-reclames duwen ze nu ook kortingsactie-folders in Max Magazine, in de hoop naïeve bejaarden om te praten.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bah
Sowieso Viteapro
Die rommel bestaat al 20 jaar of zo, en nog steeds staat er een melding bij in kleine letters van 'onderzoek gezondheidsclaim is lopende' oid.
Dus in 20 jaar tijd is nog steeds niet aangetoond dat het werkt
En dan Ruud Gullit.
Maakt al jaren reclame ervoor en zegt dat het zijn spieren en gewrichten zo soepel houdt
Maar tegelijkertijd maakt ie ook reclame voor die Sketchers Slip In schoenen, die je aantrekt zonder te hoeven bukken en strikken.e
Dus blijkbaar zijn die spieren en gewrichten toch niet zo soepel
Nou ja, het kan door omstandigheden natuurlijk gebeuren dat je er na bepaalde tijd gewoon niet goed meer voor kunt zorgen. In dat geval: zorg aub voor een goed plekje ergens anders.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Sowieso, als je slecht met dieren omgaat sta je bij mij 10-0 achter. Dat soort mensen moet ik niet in mijn omgeving.
Als je een huisdier hebt is het simpel, je houdt ervan, zorgt ervoor tot de dood je scheidt.
Afgelopen zomer liep in de middle of nowhere een uitgemergelde kip. Gewoon uit de auto gekwakt door een of andere inteelt debiel. Ik heb bramenstruiken en brandnetels doorstaan, maar beestje loopt hier al een half jaar met een vol kropje door de tuin te paraderen. Tussen mijn weldoorvoede wyandotten. Daar kan ik blij van worden.
De hond die mee moet naar braderiën, vlooienmarkten, en meer van dat soort drukke, krappe plekken.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:22 schreef heywoodu het volgende:
Zit je op een acceptabel plekje in de trein, gaat er iemand met een hond naast je zitten
en het is dan vaak ook nog zo'n beest dat nog niet eens zo groot als een kat is zekerquote:Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De hond die mee moet naar braderiën, vlooienmarkten, en meer van dat soort drukke, krappe plekken.
Dan was het toch niet vreemd dat ik me irriteerde aan een vrouw op een bouwplaats/verbouwing. Waar ik die dag verschillende dingen moest bespreken.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De hond die mee moet naar braderiën, vlooienmarkten, en meer van dat soort drukke, krappe plekken.
Dat kan. Maar dat komt niet zo maar, dus dan moet je wat regelen. En niet je dier dumpen en weggeven aan de eerste de beste gek. Of dumpen in het bos zoals met mijn kip.quote:Op maandag 9 maart 2026 07:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het kan door omstandigheden natuurlijk gebeuren dat je er na bepaalde tijd gewoon niet goed meer voor kunt zorgen. In dat geval: zorg aub voor een goed plekje ergens anders.
Hier krijg ik echt jeuk van. Maar goed, ik beschouw mijn katten als mijn kinderen, I guess.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:
--------
je propt dus gewoon een pakket in de brievenbusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:27 schreef Eightyone het volgende:
Boekendozen van Bol herbruiken geeft best wat gedoe (als datgene wat je wil verzenden geen boek is). Zeer krap bemeten.
Als de doos ook maar een halve mm boller komt te staan dan de originele dikte, past hij al niet meer in PostNL's oranje brievenbus. Met de doos nog eens om draaien en extra veel duwwerk kwam het er toch in; ik had bijna het idee onbedoeld die brievenbus te slopen.
(Ja, ik bewaar dergelijke doosjes, je weet nooit waar het goed voor is. Als datgene wat je wil verzenden erin past, is het een paar euro goedkoper dan het verzenden van een regulier pakket.)
Dat noemen ze 'brievenbuspakketjes'. Die staan gewoon op de PostNL-site, met tarieven.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je propt dus gewoon een pakket in de brievenbus![]()
![]()
je bent er zeker ook zoeen die een LP dubbelvouwt zodattie in de brievenbus past?(nee, dit is geen geintje, dit gebeurd serieus)
als je moet proppen, of zoals jij schrijft, extra duwwerk, dan is het een pakje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'brievenbuspakketjes'. Die staan gewoon op de PostNL-site, met tarieven.
Boeken van Bol, in hun originele verpakking, vallen daar ook onder (als het geen hele dikke zijn).
En met LP's doe ik sowieso niks.
postnl zal em altijd bezorgen, jarige job krijgt misschien een " u heeft te weinig portokosten betaald" briefjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:09 schreef Eightyone het volgende:
Dan maar hopen dat de Jarige Job het ook daadwerkelijk ontvangt.
Om half negen 's ochtends op de overvolle parkeerplaats bij school.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die compleet onnodig achteruit inparkeren. En er 6 minuten over doen.![]()
Met een koekblik.
Soms slecht, vaak 'gewoon o.k.', maar ze klinkt als je buurmeisje. Niks uitzonderlijks iig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar iemand moet het zeggen, je kunt niet zingen Emma Kok.
Mijn oren bloeden nog steeds
En nu bezorgt ze iedereen vreselijk oorziektes 😱quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Soms slecht, vaak 'gewoon o.k.', maar ze klinkt als je buurmeisje. Niks uitzonderlijks iig.
Ook geen hele leuke uitstraling, nu ze wat ouder wordt.
Zonder haar ziekte was ze niet opgevallen.
Bepaalde vorm van “humor”.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer mensen een kut antwoord op je vraag geven waardoor je de vraag opnieuw moet stellen maar specifieker, terwijl die gene echt wel weet wat je wilde vragen maar gewoon een bijdehante kut is.
Voorbeeld:
“Wat kijken we eigenlijk?”
- een film
“Ja, hoe heet de film”
- Oh bedoelde je dát, [Insert title]
“Wat gaan we eten vanavond?”
- Voedsel
“… hoe heet het gerecht?”
- Oh bedoelde je dát, [Insert gerecht]
“Met welke casus ben je bezig?”
- Deze …
“Wat trek jij morgen aan?”
- Kleding
“Welke pizza kies jij?”
- een warme
Ik heb hier zo’n ontzettende hekel aan. Ik trek het echt heel slecht als ik extra vragen moet stellen terwijl mensen echt wel weten naar wat voor antwoord ik zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |