abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 15:51:24 #251
13309 nostra
ask why
pi_220293420
Het totale random, duistere hoekje waar eieren staan in een supermarkt, zonder ooit een bordje erbij.
pi_220293463
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef nostra het volgende:
Het totale random, duistere hoekje waar eieren staan in een supermarkt, zonder ooit een bordje erbij.
Gelukkig staan de paaseieren wel goed in het zicht :)
Jum. Vooral die blauwe melkchocolade van AH zijn heerlijk. Precies hetzelfde als de delicata repen maar in paasei vorm toch nog lekkerder.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 15:59:06 #253
284411 crew  heywoodu
pi_220293491
quote:
Bij de AH hier gewoon aan het uiteinde van een schap aan de kant van het centrale gangpad, verre van weggestopt :P
  zondag 8 maart 2026 @ 16:00:57 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220293509
quote:
Nu je het zegt _O- Hier staan ze ook altijd ergens op een (ogenschijnlijk) random plek.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:46:57 #255
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220294062
Anna :r :{w

Ik zou eerst met Anna bowlen *O*
Maar Anna loog, dus het ging niet door :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:07:13 #256
13309 nostra
ask why
pi_220294386
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bij de AH hier gewoon aan het uiteinde van een schap aan de kant van het centrale gangpad, verre van weggestopt :P
Dat kan dus óók, maakt het des te grotere zoektocht.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 17:14:38 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220294555
quote:
Hier zijn ze laatst ook verplaatst in de AH, eerst stonden ze nog enigszins logisch bij alle bakspullen, nu staan ze ergens tussen de koekjes en dieetvoeding :')

Bonusklacht, ze hebben de wand met verse broodjes opnieuw ingedeeld :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 17:24:42 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220294697
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nu je het zegt _O- Hier staan ze ook altijd ergens op een (ogenschijnlijk) random plek.
Nu alvast wat verwarring saaien zodat straks met Pasen niemand weet wat de vaste plek voor de eieren is *O*
A murky, forgotten land.
pi_220295264
quote:
hier niet *O*

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier zijn ze laatst ook verplaatst in de AH, eerst stonden ze nog enigszins logisch bij alle bakspullen, nu staan ze ergens tussen de koekjes en dieetvoeding :')

Bonusklacht, ze hebben de wand met verse broodjes opnieuw ingedeeld :(
oh... misschien moet dat nog veranderen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Spellchecker zondag 8 maart 2026 @ 18:26:52 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220295269
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
Anna :r :{w

Ik zou eerst met Anna bowlen *O*
Maar Anna loog, dus het ging niet door :(
_O-
pi_220296104
Op marktplaats zie ik een advertentie waar voor een oudere rode kater een nieuw huis wordt gezocht. Gratis. Omdat de baasjes vaak een weekend weg zijn en het beestje daar zgn niet goed op gaat.
Echt. Dit soort mensen moet je gewoon opknopen aan een hoge boom. Hoezo doe je je oude kat weg. Wat een lulverhaal ook, die klootzakken dumpen gewoon hun oude makkertje met zo'n kut argument. Ziedend word ik daar van, mijn bloed kookt. :r :(
NOOIT van mijn leven zou ik mijn oude katjes gratis aanbieden op marktplaats. Wat een schijt kut mensen. :'( Arm beestje.
  zondag 8 maart 2026 @ 20:51:34 #262
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220296274
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Op marktplaats zie ik een advertentie waar voor een oudere rode kater een nieuw huis wordt gezocht. Gratis. Omdat de baasjes vaak een weekend weg zijn en het beestje daar zgn niet goed op gaat.
Echt. Dit soort mensen moet je gewoon opknopen aan een hoge boom. Hoezo doe je je oude kat weg. Wat een lulverhaal ook, die klootzakken dumpen gewoon hun oude makkertje met zo'n kut argument. Ziedend word ik daar van, mijn bloed kookt. :r :(
NOOIT van mijn leven zou ik mijn oude katjes gratis aanbieden op marktplaats. Wat een schijt kut mensen. :'( Arm beestje.
Hoe iemand omgaan met (zijn/haar) dieren zegt alles over die persoon.

Kennisen hadden paar jaar een puppy gekocht.
Maar blijkbaar ging dat niet goed samen met de hond die ze al hadden (beestje was 10 jaar of zoiets).

En dus, heel makkelijk, alsof het een oude tv was, besloten ze om de oude hond maar weg te doen |:( :N

Je trouwe maatje, die je al 10 hebt....

Is gelukkig wel terecht gekomen bij mensen met heel veel ruimte.

Ik heb toen ook meteen het contact met hen verbroken :{w
A murky, forgotten land.
pi_220296337
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ging dat niet goed samen met de hond die ze al hadden (beestje was 10 jaar of zoiets).

En dus, heel makkelijk, alsof het een oude tv was, besloten ze om de oude hond maar weg te doen |:( :N

Godver. ;(
Dan weet je meteen, dit soort klootzakken, daar wil je helemaal niks meer mee te maken hebben.
Ik snap het niet. Als je zo met je dieren omgaat, dan heb je geen ziel.
pi_220296444
Sowieso, als je slecht met dieren omgaat sta je bij mij 10-0 achter. Dat soort mensen moet ik niet in mijn omgeving.
Als je een huisdier hebt is het simpel, je houdt ervan, zorgt ervoor tot de dood je scheidt.
Afgelopen zomer liep in de middle of nowhere een uitgemergelde kip. Gewoon uit de auto gekwakt door een of andere inteelt debiel. Ik heb bramenstruiken en brandnetels doorstaan, maar beestje loopt hier al een half jaar met een vol kropje door de tuin te paraderen. Tussen mijn weldoorvoede wyandotten. Daar kan ik blij van worden. O+
  zondag 8 maart 2026 @ 21:22:37 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220296473
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Sowieso, als je slecht met dieren omgaat sta je bij mij 10-0 achter. Dat soort mensen moet ik niet in mijn omgeving.
Als je een huisdier hebt is het simpel, je houdt ervan, zorgt ervoor tot de dood je scheidt.
Afgelopen zomer liep in de middle of nowhere een uitgemergelde kip. Gewoon uit de auto gekwakt door een of andere inteelt debiel. Ik heb bramenstruiken en brandnetels doorstaan, maar beestje loopt hier al een half jaar met een vol kropje door de tuin te paraderen. Tussen mijn weldoorvoede wyandotten. Daar kan ik blij van worden. O+
_O_
A murky, forgotten land.
pi_220296475
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

:'(

Goed dat je er geen contact meer mee hebt, ik zou hetzelfde zijn.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:23:54 #267
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220296482
Over 'mensen' en huisdieren gesproken:

https://www.telegraaf.nl/(...)-hulp/140041548.html

(In het kort: influencers, oorlog, Dubai)

--------

Extra klacht: het overal eindeloos door de strot drammen van Vitaepro.
pi_220296489
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
_O_
Niks bijzonders hier. Zo heb ik al meerdere kippen, katten, konijnen, honden en paarden gehad. Mijn man wordt er soms niet goed van. Maar hij is ook gek met dieren, gelukkig. O+
pi_220296513
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:

--------

Walgelijk. Maar het zal niemand verbazen, die lui hebben huisdieren als pronkstuk. Past mooi bij het interieur. Zielloze treurige braakmiddelen zijn het.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:29:02 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220296525
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
:'(

Goed dat je er geen contact meer mee hebt, ik zou hetzelfde zijn.
Zulke mensen daar gaat mijn bloed van koken.

Nieuwsberichten over dierenmishandeling en zo kijk en lees ik nooit, vaak als ik alleen al de kop van zo'n artikel zie dan draait mijn om, ik kan daar niet tegen.
Terwijl oorlogsbeelden van in stukken gereten mensen en uitgehongerde mensen mij eigenlijk weinig doen.

Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op nummer 1 komt, en daarna de rest pas.

*geeft Luna een aai op de buik
A murky, forgotten land.
  zondag 8 maart 2026 @ 21:35:57 #271
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220296576
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:

--------

Bah :r

Sowieso Viteapro :')

Die rommel bestaat al 20 jaar of zo, en nog steeds staat er een melding bij in kleine letters van 'onderzoek gezondheidsclaim is lopende' oid.

Dus in 20 jaar tijd is nog steeds niet aangetoond dat het werkt :')

En dan Ruud Gullit.
Maakt al jaren reclame ervoor en zegt dat het zijn spieren en gewrichten zo soepel houdt *O*

Maar tegelijkertijd maakt ie ook reclame voor die Sketchers Slip In schoenen, die je aantrekt zonder te hoeven bukken en strikken.

Dus blijkbaar zijn die spieren en gewrichten toch niet zo soepel 8-)
A murky, forgotten land.
pi_220296577
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zulke mensen daar gaat mijn bloed van koken.

Nieuwsberichten over dierenmishandeling en zo kijk en lees ik nooit, vaak als ik alleen al de kop van zo'n artikel zie dan draait mijn om, ik kan daar niet tegen.
Terwijl oorlogsbeelden van in stukken gereten mensen en uitgehongerde mensen mij eigenlijk weinig doen.

Mensen die mij kennen weten dat mijn hond altijd op nummer 1 komt, en daarna de rest pas.

*geeft Luna een aai op de buik
Dat heb ik precies zo!
Ik word niet goed als er berichten zijn van dieren die mishandeld zijn, bijenkasten die vernield worden, alles waar dieren de dupe van zijn trek ik niet.
Ondertussen kan ik rustig kijken naar oorlog ellende, zolang er maar geen zielige dieren in te zien zijn. :@
Omdat dieren nooit verantwoordelijk zijn voor hun lijden, maar bijna altijd lijden door menselijke daden.
pi_220296586
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bah :r

Sowieso Viteapro :')

Die rommel bestaat al 20 jaar of zo, en nog steeds staat er een melding bij in kleine letters van 'onderzoek gezondheidsclaim is lopende' oid.

Dus in 20 jaar tijd is nog steeds niet aangetoond dat het werkt :')

En dan Ruud Gullit.
Maakt al jaren reclame ervoor en zegt dat het zijn spieren en gewrichten zo soepel houdt *O*

Maar tegelijkertijd maakt ie ook reclame voor die Sketchers Slip In schoenen, die je aantrekt zonder te hoeven bukken en strikken.

Dus blijkbaar zijn die spieren en gewrichten toch niet zo soepel 8-)
:D
  zondag 8 maart 2026 @ 21:37:31 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220296589
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:36 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat heb ik precies zo!
Ik word niet goed als er berichten zijn van dieren die mishandeld zijn, bijenkasten die vernield worden, alles waar dieren de dupe van zijn trek ik niet.
Ondertussen kan ik rustig kijken naar oorlog ellende, zolang er maar geen zielige dieren in te zien zijn. :@
Omdat dieren nooit verantwoordelijk zijn voor hun lijden, maar bijna altijd lijden door menselijke daden.
GMTA _O_ B:)B
A murky, forgotten land.
pi_220296594
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
GMTA _O_ B:)B
:D B:)B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')