abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 21:41:54 #276
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220296607
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bah :r

Sowieso Viteapro :')

Die rommel bestaat al 20 jaar of zo, en nog steeds staat er een melding bij in kleine letters van 'onderzoek gezondheidsclaim is lopende' oid.

Dus in 20 jaar tijd is nog steeds niet aangetoond dat het werkt :')

En dan Ruud Gullit.
Maakt al jaren reclame ervoor en zegt dat het zijn spieren en gewrichten zo soepel houdt *O*

Maar tegelijkertijd maakt ie ook reclame voor die Sketchers Slip In schoenen, die je aantrekt zonder te hoeven bukken en strikken.e

Dus blijkbaar zijn die spieren en gewrichten toch niet zo soepel 8-)
Naast de overdosis tv- en radio-reclames duwen ze nu ook kortingsactie-folders in Max Magazine, in de hoop naïeve bejaarden om te praten.

:r
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 maart 2026 @ 07:22:25 #277
284411 crew  heywoodu
pi_220297780
Zit je op een acceptabel plekje in de trein, gaat er iemand met een hond naast je zitten :{
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 maart 2026 @ 07:24:46 #278
284411 crew  heywoodu
pi_220297788
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Sowieso, als je slecht met dieren omgaat sta je bij mij 10-0 achter. Dat soort mensen moet ik niet in mijn omgeving.
Als je een huisdier hebt is het simpel, je houdt ervan, zorgt ervoor tot de dood je scheidt.
Afgelopen zomer liep in de middle of nowhere een uitgemergelde kip. Gewoon uit de auto gekwakt door een of andere inteelt debiel. Ik heb bramenstruiken en brandnetels doorstaan, maar beestje loopt hier al een half jaar met een vol kropje door de tuin te paraderen. Tussen mijn weldoorvoede wyandotten. Daar kan ik blij van worden. O+
Nou ja, het kan door omstandigheden natuurlijk gebeuren dat je er na bepaalde tijd gewoon niet goed meer voor kunt zorgen. In dat geval: zorg aub voor een goed plekje ergens anders.
  maandag 9 maart 2026 @ 07:26:21 #279
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220297790
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:22 schreef heywoodu het volgende:
Zit je op een acceptabel plekje in de trein, gaat er iemand met een hond naast je zitten :{
De hond die mee moet naar braderiën, vlooienmarkten, en meer van dat soort drukke, krappe plekken.
pi_220297820
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De hond die mee moet naar braderiën, vlooienmarkten, en meer van dat soort drukke, krappe plekken.
en het is dan vaak ook nog zo'n beest dat nog niet eens zo groot als een kat is zeker :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220297993
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dan was het toch niet vreemd dat ik me irriteerde aan een vrouw op een bouwplaats/verbouwing. Waar ik die dag verschillende dingen moest bespreken.
Die had een klein hondje in een kinderwagen, liep de hele dag in de weg, hondje kefte de hele dag, en was ook nog de hele dag aan het schreeuwen over de speaker van de telefoon.
Vakman pur sang
pi_220298493
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, het kan door omstandigheden natuurlijk gebeuren dat je er na bepaalde tijd gewoon niet goed meer voor kunt zorgen. In dat geval: zorg aub voor een goed plekje ergens anders.
Dat kan. Maar dat komt niet zo maar, dus dan moet je wat regelen. En niet je dier dumpen en weggeven aan de eerste de beste gek. Of dumpen in het bos zoals met mijn kip.
Het gaat er bij mij niet in dat je je oude kat op Marktplaats zet met de kutsmoes dat de kat verdrietig is als je eens een weekend weggaat. Aan de foto's te zien zijn er kleine kinderen, dus kat is over en teveel. :r Ik ken ook mensen die hetzelfde deden toen de kinderen kwamen. Kat was ineens onhygiënisch, dus weg met die stakker. Godver, wat haat ik dat soort mensen.
  maandag 9 maart 2026 @ 11:30:00 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220299321
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Over 'mensen' en huisdieren gesproken:

https://www.telegraaf.nl/(...)-hulp/140041548.html

(In het kort: influencers, oorlog, Dubai)

--------

Extra klacht: het overal eindeloos door de strot drammen van Vitaepro.
Hier krijg ik echt jeuk van. Maar goed, ik beschouw mijn katten als mijn kinderen, I guess.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 maart 2026 @ 13:35:11 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220300399
Bitdefender, waar geen touw aan vast te knopen is als je een extern gekochte licentie wil activeren.

Met ChatGpt kwam ik eruit, maar die had ook meerdere pogingen nodig. Bitdefender lijkt z'n interface constant om te gooien.

Leuk als je (zo goed als) digibeet bent. :')
  vrijdag 13 maart 2026 @ 07:27:11 #285
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220327559
Boekendozen van Bol herbruiken geeft best wat gedoe (als datgene wat je wil verzenden geen boek is). Zeer krap bemeten.

Als de doos ook maar een halve mm boller komt te staan dan de originele dikte, past hij al niet meer in PostNL's oranje brievenbus. Met de doos nog eens om draaien en extra veel duwwerk kwam het er toch in; ik had bijna het idee onbedoeld die brievenbus te slopen. :')

(Ja, ik bewaar dergelijke doosjes, je weet nooit waar het goed voor is. Als datgene wat je wil verzenden erin past, is het een paar euro goedkoper dan het verzenden van een regulier pakket.)
pi_220327607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 07:27 schreef Eightyone het volgende:
Boekendozen van Bol herbruiken geeft best wat gedoe (als datgene wat je wil verzenden geen boek is). Zeer krap bemeten.

Als de doos ook maar een halve mm boller komt te staan dan de originele dikte, past hij al niet meer in PostNL's oranje brievenbus. Met de doos nog eens om draaien en extra veel duwwerk kwam het er toch in; ik had bijna het idee onbedoeld die brievenbus te slopen. :')

(Ja, ik bewaar dergelijke doosjes, je weet nooit waar het goed voor is. Als datgene wat je wil verzenden erin past, is het een paar euro goedkoper dan het verzenden van een regulier pakket.)
je propt dus gewoon een pakket in de brievenbus :{ :{

je bent er zeker ook zoeen die een LP dubbelvouwt zodattie in de brievenbus past? :') (nee, dit is geen geintje, dit gebeurd serieus)
  vrijdag 13 maart 2026 @ 08:01:23 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220327686
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 07:42 schreef mschol het volgende:

[..]
je propt dus gewoon een pakket in de brievenbus :{ :{

je bent er zeker ook zoeen die een LP dubbelvouwt zodattie in de brievenbus past? :') (nee, dit is geen geintje, dit gebeurd serieus)
Dat noemen ze 'brievenbuspakketjes'. Die staan gewoon op de PostNL-site, met tarieven.

Boeken van Bol, in hun originele verpakking, vallen daar ook onder (als het geen hele dikke zijn).

Met LP's doe ik sowieso niks.

En als er daadwerkelijk mensen bestaan die ze dubbel vouwen, zit er bovenin het hoofd iets niet helemaal goed.
pi_220327724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:01 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat noemen ze 'brievenbuspakketjes'. Die staan gewoon op de PostNL-site, met tarieven.

Boeken van Bol, in hun originele verpakking, vallen daar ook onder (als het geen hele dikke zijn).

En met LP's doe ik sowieso niks.
als je moet proppen, of zoals jij schrijft, extra duwwerk, dan is het een pakje.

en ja ik ken het product, ik heb er dagelijks mee te maken op werk en dus ook dat als het niet normaal er doorheen "valt", dan keurt postnl het af als brievenbuspakje
  vrijdag 13 maart 2026 @ 08:09:53 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220327735
Dan maar hopen dat de Jarige Job het ook daadwerkelijk ontvangt.
pi_220327740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:09 schreef Eightyone het volgende:
Dan maar hopen dat de Jarige Job het ook daadwerkelijk ontvangt.
postnl zal em altijd bezorgen, jarige job krijgt misschien een " u heeft te weinig portokosten betaald" briefje
pi_220328339
Vrouwen die compleet onnodig achteruit inparkeren. En er 6 minuten over doen. :')
Met een koekblik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 09:33:13 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220328497
Mensen die niet achteruit inparkeren.
Huilen dan.
pi_220328663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die compleet onnodig achteruit inparkeren. En er 6 minuten over doen. :')
Met een koekblik.
Om half negen 's ochtends op de overvolle parkeerplaats bij school.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 10:51:28 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220329071
Ziggo die emails stuurt van je facturen maar je moet wel eerst inloggen om het bedrag te zien. Uiteraard pakt ie je gegevens niet. Dan naar de link van ‘contact’ in de mail. Doet het niet. Zelfs de vraag ‘Wat vindt u van deze mail?’ hapert.

Volgens mij laten ze je het bedrag niet zien omdat dat mensen zouden kunnen doen besluiten om te gaan overstappen.

Waardeloos.
pi_220343242
Met alle respect maar iemand moet het zeggen, je kunt niet zingen Emma Kok.

Mijn oren bloeden nog steeds ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:39:55 #296
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220344641
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar iemand moet het zeggen, je kunt niet zingen Emma Kok.

Mijn oren bloeden nog steeds ;(
Soms slecht, vaak 'gewoon o.k.', maar ze klinkt als je buurmeisje. Niks uitzonderlijks iig.

Ook geen hele leuke uitstraling, nu ze wat ouder wordt.

Zonder haar ziekte was ze niet opgevallen.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:01:16 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220344847
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Soms slecht, vaak 'gewoon o.k.', maar ze klinkt als je buurmeisje. Niks uitzonderlijks iig.

Ook geen hele leuke uitstraling, nu ze wat ouder wordt.

Zonder haar ziekte was ze niet opgevallen.
En nu bezorgt ze iedereen vreselijk oorziektes 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220351024
Na het zwemmen in een zwemhokje je weer omkleden. Ik weet niet wat het is, maar ik heb er verschrikkelijke haat aan. Bonuspunten als ik mijn kind ook moet omkleden.
  zondag 15 maart 2026 @ 19:27:10 #299
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220351421
Wanneer mensen een kut antwoord op je vraag geven waardoor je de vraag opnieuw moet stellen maar specifieker, terwijl die gene echt wel weet wat je wilde vragen maar gewoon een bijdehante kut is.

Voorbeeld:

“Wat kijken we eigenlijk?”
- een film
“Ja, hoe heet de film”
- Oh bedoelde je dát, [Insert title]

“Wat gaan we eten vanavond?”
- Voedsel
“… hoe heet het gerecht?”
- Oh bedoelde je dát, [Insert gerecht]

“Met welke casus ben je bezig?”
- Deze …

“Wat trek jij morgen aan?”
- Kleding

“Welke pizza kies jij?”
- een warme

Ik heb hier zo’n ontzettende hekel aan. Ik trek het echt heel slecht als ik extra vragen moet stellen terwijl mensen echt wel weten naar wat voor antwoord ik zoek.

Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220351517
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer mensen een kut antwoord op je vraag geven waardoor je de vraag opnieuw moet stellen maar specifieker, terwijl die gene echt wel weet wat je wilde vragen maar gewoon een bijdehante kut is.

Voorbeeld:

“Wat kijken we eigenlijk?”
- een film
“Ja, hoe heet de film”
- Oh bedoelde je dát, [Insert title]

“Wat gaan we eten vanavond?”
- Voedsel
“… hoe heet het gerecht?”
- Oh bedoelde je dát, [Insert gerecht]

“Met welke casus ben je bezig?”
- Deze …

“Wat trek jij morgen aan?”
- Kleding

“Welke pizza kies jij?”
- een warme

Ik heb hier zo’n ontzettende hekel aan. Ik trek het echt heel slecht als ik extra vragen moet stellen terwijl mensen echt wel weten naar wat voor antwoord ik zoek.

Bepaalde vorm van “humor”. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')