Ik zeg ook altijd gewoon "Hoi met [voornaam]"quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd,. Weet ik veel wie ik aan de lijn heb en diegene hoeft niet direct mijn achternaam te weten. Straks heb ik weer een spammer,
. En die bellen vaak ook met zichtbaar nummer.
Edit: hoewel ik wel altijd nog ‘met [voornaam]’ zeg zodra de beller zich heeft geïntroduceerd en ik het gesprek aanga. Dus dan gaat het vaak zo:
*rinkel
CZ.: hallo?
Beller: met Sjoerd van de CV
CZ.: ah, hoi/hallo met [voornaam]
Sowieso muziek onder nieuwsberichten. Wie heeft dat verzonnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Het irritante geluidje van nu.nl dat speelt als je een videootje van ze wil kijken.
Ik word daar helemaal gestoord van, in zoverre dat ik mijn geluid uitdoe en pas weer aan als het geluidje voorbij is (wat je kan merken aan het logo wat op het scherm rondjes draait)
Bij het opnemen direct?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, zeg m'n hele naam. Maar eigenlijk is dit wel slimmer ja.. misschien ook maar mee beginnen.
Lekker onbekende nummers googlen nadat ik ze niet heb opgenomen,quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd gewoon "Hoi met [voornaam]"
Onbekende nummers neem ik niet eens op tenzij ik een belletje verwacht.
Net genoten van us Fem.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je tv programma voor een 2e avond moet wijken voor het schaatsen![]()
@:cherrycoke @:DKUp @:Poefbank @:NoCigar @:Coco @:sapstengel @:madmaster @:dutch_view @:bugno3 @:gibson88 @:felagund @:ole
Ik lees dit terwijl ik heerlijk zit te genieten van het schaatsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:cherrycoke @:DKUp @:Poefbank @:NoCigar @:Coco @:sapstengel @:madmaster @:dutch_view @:bugno3 @:gibson88 @:felagund @:ole
Ik heb bij de OS wel even genoeg gezien.quote:
Ik kan daar prima mee leven en kijk dus naar het schaatsen…quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Jaaa, volgende week probeer ik er weer bij te zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ja. En eigenlijk is dat raar nu ik erover nadenk, want in Nederland zei ik altijd alleen "met voornaam". Maar in het buitenland alleen "achternaam" of "voornaam achternaam" omdat dat hier normaal is.quote:
Persoonlijk nog nooit meegemaakt met een netnummer uit mijn of omringende regio.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nummers die ik niet ken doe ik dat ook mee, genoeg gespoofde nepbellers
Ja want als ik dat niet deed, dan werd mijn moeder boos en die was 1,87m dus die wilde je niet boos maken. Ze ging totaal over haar zeik toen mijn zusjes begonnen op te nemen met alleen hun voornaam.quote:
Een user die ik wel mis. @VoornaamAchternaamquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want als ik dat niet deed, dan werd mijn moeder boos en die was 1,87m dus die wilde je niet boos maken. Ze ging totaal over haar zeik toen mijn zusjes begonnen op te nemen met alleen hun voornaam.
Ik heb jaren "Goedemiddag, met Voornaam Achternaam" gezegd maar inmiddels door al die zwendelaars en verkopers dus alleen mijn voornaam, die een soort Tokkie-afkorting is lijkend op een veel voorkomende naam dus niemand verstaat hem toch de eerste keer.
Weer een mooi stukje Nederland verpest door asogedrag
Lijkt een kwaaltje van DPG, daar zit dat kutmuziekje van ze vaak ook gewoon onder interviews die daardoor onverstaanbaar wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso muziek onder nieuwsberichten. Wie heeft dat verzonnen?
Op de radio ...... onder nieuwsberichten, verkeersinformatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt een kwaaltje van DPG, daar zit dat kutmuziekje van ze vaak ook gewoon onder interviews die daardoor onverstaanbaar worden
Sad beige momsquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo’n influencer. Met een smetteloos huis, smetteloos kind en de hele woonkamer is beige. En dan met die rrrrrrrrr. Doe me een lol.
Seks > > sexquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:42 schreef nostra het volgende:
Oh ja, aan degene die bedacht heeft dat je seks als seks spelt en niet als sex. Kommunistiese jaren '80 vibes.
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Seks > > sex
Hoe lelijk is 'sex'. Mensen die het zo spellen moeten als straf gecastreerd worden. Mooi taakje voor de poLeTiek.
Dat is wel heftig, ik zal erop letten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die het zo spellen moeten als straf gecastreerd worden.
Mooi.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, ik zal erop letten.
Insta (TikTok geen idee, gebruik ik niet) is de hemel voor de (witte) Scandinavische minimalistische stijl. Het was typisch voor Millennials in de hoogtijdagen van Insta. En ik denk dat het voor een groot deel van die groep nog steeds zo is en Gen Z het heeft overgenomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sad beige moms
Heb een keer zo'n docufilmpje gezien op youtube waar ze vol trots hun extreem saaie kleurloze huis laten zien, waar zelfs de kinderkamer een depressieve kleur heeft en het kind ongeverfd/kleurloos speelgoed heeft. Alles voor de likes van andere sad beige moms
Je voornaam is dus eigenlijk een tokkievoornaamquote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want als ik dat niet deed, dan werd mijn moeder boos en die was 1,87m dus die wilde je niet boos maken. Ze ging totaal over haar zeik toen mijn zusjes begonnen op te nemen met alleen hun voornaam.
Ik heb jaren "Goedemiddag, met Voornaam Achternaam" gezegd maar inmiddels door al die zwendelaars en verkopers dus alleen mijn voornaam, die een soort Tokkie-afkorting is lijkend op een veel voorkomende naam dus niemand verstaat hem toch de eerste keer.
Weer een mooi stukje Nederland verpest door asogedrag
Bizar, ik moest laatst even denken aan toen ik vakkenvuller was bij de Edah en een klein kind niet kon beslissen of het wilde huilen of lachen, ging echt minutenlang op en neer en ik brulde bijna "BESLIS EVEN!"quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:22 schreef vencodark het volgende:
De wasmachine die het niet doet…en later toch wel doet..en toch ineens niet meer doet.![]()
Beslis even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Klopt. Als op de Tokkieschaal een naam met een DJ erin een 10 scoort en eentje eindigend op Y 9, dan scoor ik rond de 19.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je voornaam is dus eigenlijk een tokkievoornaam?
Hallo Djelanyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Als op de Tokkies haal een naam met een DJ erin een 10 scoort en eentje eindigend op Y 9, dan scoor ik rond de 19.
Djevaneyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Als op de Tokkies haal een naam met een DJ erin een 10 scoort en eentje eindigend op Y 9, dan scoor ik rond de 19.
Hoi Djelano! Heb jij Tiffany gezien? Ze ging de pitboel uitlaten met Djeffrey en het duurt nu toch wat lang.quote:
Pitboelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoi Djelano! Heb jij Tiffany gezien? Ze ging de pitboel uitlaten met Djeffrey en het duurt nu toch wat lang.
Jonge generaties zien punten al snel als agressief, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die schrijven zonder hoofdletters en interpunctie.
Op Whatsapp. Op FOK! ook.
Wees geen luie aap, denk ik dan.![]()
Daarom gebruik ik altijd uitroeptekens!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jonge generaties zien punten al snel als agressief, heb ik begrepen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jonge generaties zien punten al snel als agressief, heb ik begrepen.
Inderdaad, want het moet natuurlijk WhatsApp zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die schrijven zonder hoofdletters en interpunctie.
Op Whatsapp. Op FOK! ook.
Wees geen luie aap, denk ik dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |