Of de klassieke:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ouden van dagen die iedereen ontleden die langsloopt. Wie is dat??? Kwam die voor jou??? Wanneer ga je met vakantie??? etc etc
Eens. Vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:08 schreef raptorix het volgende:
Dat de lettertjes bij de AH veel te klein zijn als een product in de aanbieding is, je kunt niet eens zien wat de losse prijs is als je er 1 koopt.
dat is nog ergerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Vooral dat laatste.
Hierop voortbordurend: ingrediëntenlijst op verpakkingen in mini-lettertjes.
Ja sinds kort ben ik aan dieeten/beter op mijn voeding aan het letten en het is echt vrij achterlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal of hoeft niet. Is er iets aan de piekeroorzaken te doen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat ik 's nachts wakker lig en pieker over volstrekt onbelangrijke dingen. Zal wel bij het ouder worden horen.
Dat heb ik bij die zogenaamde megasterren op Youtube, Tiktok, Instagram, noem ze maar op, ik ben te oud en heb totaal geen interesse in wat tegenwoordig hip en in isquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Of de klassieke:
'Nooit van gehoord!!' op een snauwende toon, als het over iets of iemand gaat die nog niet zo lang bekend is. Nee goh, logisch dat je er nooit van hebt gehoord als je totaal geen moeite doet om op de hoogte te blijven van de wereld om je heen.
Er is nogal veel aan de hand geweest afgelopen jaar, dus zal tijd nodig hebben. Veel dood, ziekte, afscheid. Daar wordt je niet blij van.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal of hoeft niet. Is er iets aan de piekeroorzaken te doen?
Ik heb juist het idee dat je daar 'Jan(neke) met de pet' wat minder hoort dan wat jaren terug.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:10 schreef Loohcs het volgende:
Om het nog maar niet te hebben over de "vraag (of ankedote) van de luisteraar" die ook op Radio 1 in steeds meer programma's opduikt.
Je mag altijd hulptroepen inschakelen of met iemand praten. Je hoeft het niet alleen te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Er is nogal veel aan de hand geweest afgelopen jaar, dus zal tijd nodig hebben. Veel dood, ziekte, afscheid. Daar wordt je niet blij van.
En leg dit mensen die 'de digitale wereld' niet aanvoelen maar eens uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je bijna geen paperassen meer ontvangt. Je moet alles opzoeken op het web, na een tweetrapsverificatie te hebben ingevoerd. Alsof je de Nederlandsche Bank hebt beveiligd. Vervolgens zoeken in de site naar de uitleg van de declaratie. Uiteraard is de vergoeding 0.
quote:Android-telefoon is een afknapper bij daten
Uit onderzoek onder 16 tot 29-jarigen blijkt dat 39 procent een Android-telefoon ziet als ‘red flag’ bij een potentiële partner. Voor twee op de vijf singles kan het smartphonemerk zelfs een dealbreaker zijn in de liefde.
Ik ben zo'n type die eigenlijk wel klaar is met de digitale wereld. Slaat allemaal veel te ver door, je mag tegenwoordig wel bijna een hacker zijn om dingen te regelen op beveiligde websites. Idioot gewoon.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En leg dit mensen die 'de digitale wereld' niet aanvoelen maar eens uit.![]()
Mensen die nog steeds papiertjes gebruiken voor bankoverschrijvingen.
Ze bestaan nog, al zijn de meeste wel gepensioneerd.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:54 schreef Eightyone het volgende:
Doorgeschoten materialisme.
https://www.rtl.nl/tv/fra(...)lefoon-een-afknapper
[..]![]()
![]()
![]()
Bijvoorbeeld met zoiets:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik niet weet hoe ik de kleine vogels in de tuin moet voeren.![]()
Vetbolletjes in een houder, pinda’s in een houder, pinda’s aan een touw, alles wordt gepakt door de familie kauwen de koolmeesjes en roodborstjes hebben niks maar zie je wel veel aanwezig. Voortuin of achtertuin, niks maakt verschil.
Een pot met (speciaal) vogelpindakaas heb ik nog niet geprobeerd maar die moet ik speciaal aan een muur bevestigen en daar vliegen die grote vogels ook vast meteen in.
Jammer hoor.
Klopt. Maar deze kun je ook lezen op de website van AH, als je van een bepaald product de ingrediënten wilt weten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit item lijkt me meer een vorm van sluikreclame.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:54 schreef Eightyone het volgende:
Doorgeschoten materialisme.
https://www.rtl.nl/tv/fra(...)lefoon-een-afknapper
[..]![]()
![]()
![]()
Niet voor Android iig, of misschien voor de (dure) Samsung S-serie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit item lijkt me meer een vorm van sluikreclame.
Thanks.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met zoiets: [ afbeelding ]
Ik heb geen mobiel. Ik kijk altijd vantevoren. Op mijn desktop.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Niet voor Android iig, of misschien voor de (dure) Samsung S-serie.
Kauwen zijn gewoon kutbeesten, er zit dit jaar weer zo'n hele roedel hierquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik niet weet hoe ik de kleine vogels in de tuin moet voeren.![]()
Vetbolletjes in een houder, pinda’s in een houder, pinda’s aan een touw, alles wordt gepakt door de familie kauwen de koolmeesjes en roodborstjes hebben niks maar zie je wel veel aanwezig. Voortuin of achtertuin, niks maakt verschil.
Een pot met (speciaal) vogelpindakaas heb ik nog niet geprobeerd maar die moet ik speciaal aan een muur bevestigen en daar vliegen die grote vogels ook vast meteen in.
Jammer hoor.
Wij hebben een bol van dat gaas met mezenbollen erin. Grote vogels zitten er weleens in de buurt maar kunnen er niks van pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks.
Dan gaan de kauwen nog steeds de hele tijd op het dak zitten, waardoor die kleine vogels niet komen of wegvliegen.
Ik denk dat ik het maar moet opgeven.
Gelukkig hebben ze wel uit de hulst wekenlang de besjes kunnen pakken.
Gewoon een voorbeeld stellen en 1 kauw te grazen nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks.
Dan gaan de kauwen nog steeds de hele tijd op het dak zitten, waardoor die kleine vogels niet komen of wegvliegen.
Ik denk dat ik het maar moet opgeven.
Gelukkig hebben ze wel uit de hulst wekenlang de besjes kunnen pakken.
Dat klopt, maar dat is wel bijzonder veel moeite voor het simpelweg willen checken van wat ingrediënten die gewoon op het etiket staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze kun je ook lezen op de website van AH, als je van een bepaald product de ingrediënten wilt weten.
Voorbeeldje:
https://www.ah.nl/product(...)ijd-pappardelle-zalm
Vind ik niet. Voordat je boodschappen gaat doen, stel je je lijstje samen aan de hand van wat de website te bieden heeft. Kan je in een klap de ingrediënten, de prijzen, calorieën en de abcde nutricia gedoe noteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is wel bijzonder veel moeite voor het simpelweg willen checken van wat ingrediënten die gewoon op het etiket staan.
lol, welke elektronische gadgets? Nogal een aanname die je doet over iemand die óók met handgeschreven boodschappenlijstjes de winkel ingaat. Ik vind het jouwe veel inefficiënter om meerdere redenen. Maar agree to disagree. Mijn punt blijft: te kleine letters op de producten zelf slaat nergens op.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Voordat je boodschappen gaat doen, stel je je lijstje samen aan de hand van wat de website te bieden heeft. Kan je in een klap de ingrediënten, de prijzen, calorieën en de abcde nutricia gedoe noteren.
Zo doe ik het althans. Ik heb geen mobiel, ik ga de winkel binnen met een handgeschreven briefje.
De indruk die ik nu en hier krijg, is dus dat mijn manier efficienter is dan de jouwe. Ondanks je elektronische gadgets.
En dat is het verschil tussen jou en mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
lol, welke elektronische gadgets? Nogal een aanname die je doet over iemand die óók met handgeschreven boodschappenlijstjes de winkel ingaat. Ik vind het jouwe veel inefficiënter om meerdere redenen. Maar agree to disagree. Mijn punt blijft: te kleine letters op de producten zelf slaat nergens op.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen jou en mij.
Ik schrijf zelf op wat ik wil gaan kopen, jij laat je leiden door elektronica.
waarom de website raadplegen? je weet toch wel een beetje wat je wilt gaan koken en of nodig hebt?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Voordat je boodschappen gaat doen, stel je je lijstje samen aan de hand van wat de website te bieden heeft. Kan je in een klap de ingrediënten, de prijzen, calorieën en de abcde nutricia gedoe noteren.
Zo doe ik het althans. Ik heb geen mobiel, ik ga de winkel binnen met een handgeschreven briefje.
De indruk die ik nu en hier krijg, is dus dat mijn manier efficienter is dan de jouwe. Ondanks je elektronische gadgets.
Ja en? Ik gaf degene waar ik op reageerde, gewoon een linkje waar zij alle indregiënten kon inzien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waarom de website raadplegen? je weet toch wel een beetje wat je wilt gaan koken en of nodig hebt?
het bezoeken van de site is ook gewoon electronische gadgets gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |