In geval van dreiging is het ieder voor zich.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:31 schreef DaMart het volgende:
"Ik zie ze. Nou, de mazzel he, ik ga ervandoor!"
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zatquote:Op maandag 12 januari 2026 21:36 schreef DrMarten het volgende:
Matig seizoen dankzij de Marktplaatsadvertenties
Ik zou het overigens ook wel leuk vinden als er weer eens eenlingen mee gaan doen.
@Selmar, ik denk dat we sowieso jullie kunde niet moeten onderschatten (sowieso het meteen zien van de elementen deden de kandidaten alvast niet), dus bij deze de credits en de felicitaties voor de winst.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Slap seizoen, te simpel voor de hunters dankzij de zwakke/obvious productie opzet en te moeilijk voor de deelnemers.
Los van alle vooropzetjes die de hunters ter beschikking staan…
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als je weet dat je fitter bent dan die hunter kun je wel even 3 minuten zwemmen toch?
2 boten is wel heeel voorbarig dit seizoen.
Heliquote:Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zat
Maar die was zo goed, dat wilden ze niet meer omdat dat minder tv materiaal oplevert
Dan zou hij voor het eerst iets geweten hebben dit seizoen.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?.
Had die legergast (Evert?) niet toen ook geregeld dat hij al in de heli zat vanaf het vertrekpunt?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heli
Ik vond vooral Omar geniaal. Zo'n enorm nuchtere vriendelijke jongen die alles voor elkaar kreeg. En dan die vriend van hem die alles voor hem deed en de enorm foute gast uithing richting de hunters
dus dacht ie, ik doe een schwalbe, dan lijkt het alsof ik gepakt ben door pech.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?.
Omg jaaaaaaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Omar was geweldig. Ze zouden een all-star seizoen moeten doen. Dat kan nu ook wel na 10 seizoenen Hunted
Dat zat nog best aardig in elkaar ja, al gaf die spoiler in de intro het dus wel volledig wegquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef potjecreme het volgende:
Laatste 30 minuten waren goed gemonteerd. Ik vond het wel spannend. Ookal was dat tegen beter weten in.
Dit! En bij nieuwe seizoenen deelnemers echt casten op kwaliteit in plaats van, tja waarop eigenlijk...quote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Omar was geweldig. Ze zouden een all-star seizoen moeten doen. Dat kan nu ook wel na 10 seizoenen Hunted
quote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hulde aan @:Tourniquet, die begin december de extractie locatie al gevonden had…
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
@:selmar, ik denk dat we sowieso jullie kunde niet moeten onderschatten (sowieso het meteen zien van de elementen deden de kandidaten alvast niet), dus bij deze de credits en de felicitaties voor de winst.
Heb ik wel de vraag of jullie dit seizoen ook hebben ervaren als “makkelijk” met grote slip-ups van de kandidaten
Ben benieuwd! Het is iig weer leuk gedaan!quote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.
Dat is niet leuk, want marinier evert gaat glansrijk winnenquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie kregen het dan ook wel heel makkelijk in de schoot geworpen door productiefoutenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.
We hadden het er hier thuis al over hoe makkelijk al dat werk wat wij niet zien te onderschatten is ja. Lijkt me mooi werk, maar er zullen heel wat saaie momenten tussen zitten eer je een doorbraak hebt.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Als je ziet dat er een camera auto staat, is er gewoon gaan fietsen wel echt het allerslechtste plan. Wachten was beter geweest, een pizza met boodschap laten bezorgen had gekund… verzin het maar, maar niet ditquote:Op maandag 12 januari 2026 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We hadden het er hier thuis al over hoe makkelijk al dat werk wat wij niet zien te onderschatten is ja. Lijkt me mooi werk, maar er zullen heel wat saaie momenten tussen zitten eer je een doorbraak hebt.
Vond je dat die jongens die op tijd op het afhaal adres langskwamen en zo gespot werden door de camera-auto veel te verwijten waren?
Ilse heb ik denk ik wel onderschat ja. Misschien had die een meer ervaren huntedkijker moeten zoeken.
Ik heb het over die eerste 2 die heel die auto niet zagen staan.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:31 schreef Selmar het volgende:
[..]
Als je ziet dat er een camera auto staat, is er gewoon gaan fietsen wel echt het allerslechtste plan. Wachten was beter geweest, een pizza met boodschap laten bezorgen had gekund… verzin het maar, maar niet dit
Ik skip die trailer altijd 2 minuten door als ik een aflevering kijk. Echt, trailers, intro's en terugblikken voorafgaande aan programma's zouden verboden moeten worden. 2 minuten verspilde kijktijd.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh en die dikke spoiler in de intro van Dominique die "ik zie ze roept" was ook best een programmaflater. Dat beeld was namelijk nog niet geweest tot deze aflevering dus toen wist je wel zeker dat er niemand meer ging ontsnappen.
Wow, ik had niet door dat het alweer zo lang looptquote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:06 schreef ThijsTH het volgende:
Als ik me niet vergis komt er dit jaar het 10-jarige jubileum van Hunted.
Helemaal eens! Dit deed ik dus ook, tot gisteren omdat ik dacht dat er toch weinig meer te spoileren viel... helaas dusquote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:03 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik skip die trailer altijd 2 minuten door als ik een aflevering kijk. Echt, trailers, intro's en terugblikken voorafgaande aan programma's zouden verboden moeten worden. 2 minuten verspilde kijktijd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb het over die eerste 2 die heel die auto niet zagen staan.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nou, gewoon teveel linkjes tussen liften en te weinig wandelen tussendoor. Ga een uur wandelen ipv 3 minuten en we vinden die link nooit meer
quote:Op maandag 29 december 2025 23:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nou, zij hebben gewoon veel te weinig afstand tussen liften. Bijvoorbeeld Ilse en Ricardo lopen steeds een dik uur tussen een lift, dan is de straat uit wel erg matig en overmoedig.
De NPO bezuinigt niet op de hits.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:37 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Wow, ik had niet door dat het alweer zo lang loopt
Ik heb alle seizoenen gekeken. Het begon met gemiddeld 557.000 kijkers, maar vorig jaar zaten ze op 1.3 miljoen.
Dus zolang Selmar & co er nog zin in hebben kunnen er nog vele seizoenen volgen![]()
Mits het niet gecanceld wordt wegens de bezuinigingen bij de NPO....
VISual als TT was wel leuk geweestquote:
Er is denk ik wel bezuinigd op de looptijd, want vroeger ging men 21 dagen op de vlucht, nu lijkt dat op basis van opmerkingen en tijdslijnen in het programma nog 14/15 dagenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De NPO bezuinigt niet op de hits.
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is denk ik wel bezuinigd op de looptijd, want vroeger ging men 21 dagen op de vlucht, nu lijkt dat op basis van opmerkingen en tijdslijnen in het programma nog 14/15 dagen
Her verschilt per seizoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.
Of allemaal fokkers uit dit topic. En dan ik met de 2 of 3 die overblijven jullie compleet affikken omdat zaken toch echt slimmer kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:06 schreef ThijsTH het volgende:
Als ik me niet vergis komt er dit jaar het 10-jarige jubileum van Hunted. Het zou erg leuk zijn als de Hunters daarin zelf op de vlucht moeten slaan. En dan oud-hunters zoals Marcel en Maikel en nog wel een stuk of 8 oudgedienden als de Hunters.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.
Op Wikipedia staat dat:quote:
Kut chatgpt. Ik denk ik probeer het maar weer eens. Weer nutteloos dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[..]
Op Wikipedia staat dat:
"De opnameperiode van dit seizoen duurde twee weken in tegenstelling tot de eerdere reguliere seizoenen waarin de vlucht drie weken duurde."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hunted_(televisieprogramma)#Seizoen_10
Ze zoeken nog kandidaten. Je lijkt mij wel geschikt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kut chatgpt. Ik denk ik probeer het maar weer eens. Weer nutteloos dus.
Ik denk niet dat chatgpt me daarvoor de juiste tips gaat geven.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zoeken nog kandidaten. Je lijkt mij wel geschikt.
Precies! Dat maakt goede tv.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat chatgpt me daarvoor de juiste tips gaat geven.
Welke seizoenen waren dat? Misschien eens terugkijken.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Had die legergast (Evert?) niet toen ook geregeld dat hij al in de heli zat vanaf het vertrekpunt?dat was echt legendarisch
Omar ook een gouden winnaar het jaar erna idd
Twee weken zou ik misschien wel vrij kunnen maken...ligt er alleen wel aan wanneer in het jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[..]
Op Wikipedia staat dat:
"De opnameperiode van dit seizoen duurde twee weken in tegenstelling tot de eerdere reguliere seizoenen waarin de vlucht drie weken duurde."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hunted_(televisieprogramma)#Seizoen_10
Mee eens. En ik denk dat er best veel gestuurd wordt. Ze willen gewoon altijd op een spannende finale uitkomen, met 1 of 2 koppels nog in de race. Geen 4 of meer, want dat is te onoverzichtelijk. En natuurlijk ook geen 0 want dat is geen finale meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Finale-aflevering was leuker dan verwacht. Maar ik vond het wel heel toevallig dat die videowagen bij Brandon ineens weg was. Dat moet haast wel gestuurd zijn door productie, omdat anders niemand de extractie ging halen.
Het risico van duo’s de extractielocatie eerder geven is dat er een grotere kans is dat wij die locatie ook vinden omdat ze fouten maken, of omdat we een duo pakken met de informatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Was weer een leuke seizoen maar iedereen zat wel vol in de fouten, en plannen maken voor de finale was er gewoon niet bij ook al weet je een beetje hoe en wat je vertrek zal gaan.
Snap dan ook niet dat Ilse en Ricardo er zo op af rennen, want dan val je zo wie zo al heel erg op, daarnaast heb je al lopen rennen en dat deed de das om. Beter hadden ze voorzichtiger kunnen benaderen of beter nog, had een boot geregeld want ondanks die ene boot rondjes zat te varen werd hier verder weinig tot niks mee gedaan zo te zien @:Selmar , tenminste ik heb verder geen beelden meer van gezien, stel je voor dat ze daar gewoon in zaten dan hadden de hunters niks meer gehad.
Moet wel toegeven dat je maar 3 uren de tijd hebt om wat te kunnen regelen en dat is best krap, vooral in de eerste seizoenen was dit eerder waardoor je daarop kunt focussen en nadenken wat de beste plan van aanpak is en je hierop rustig kunt voorbereiden.
Hopelijk volgend seizoen wat lastiger voor de hunters en natuurlijk de deelnemers alvast dag van te voren de extractiepunt geven zodat ze hierop kunnen focussen en een spannender finale kan geven, dit was gewoon de winst weg geven aan de hunters.
En misschien een tip: Doe eens geen marktplaats, dit was duidelijk veel te makkelijk voor de hunters.
Op naar het volgend seizoen
Dat heeft toch gewoon in de uitzending gezeten? Hunters dachten dat het werk de onmoetingplaats zou zijn. Bovendien met een auto vang je niemand. Er was volgens mij geen team in de buurt. Die hadden nog wel weg kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Finale-aflevering was leuker dan verwacht. Maar ik vond het wel heel toevallig dat die videowagen bij Brandon ineens weg was. Dat moet haast wel gestuurd zijn door productie, omdat anders niemand de extractie ging halen.
Dan zou je dus op de finaledag niet om 12:00 uur doen maar 15:00 of 18:00, dan hebben ze tenminste nog de tijd om hierop in te haken en hun plan te smeden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:53 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het risico van duo’s de extractielocatie eerder geven is dat er een grotere kans is dat wij die locatie ook vinden omdat ze fouten maken, of omdat we een duo pakken met de informatie.
Maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze echt de kans hebben om wat beter voor te bereiden.
Natuurlijk was dat geen decoy. Beetje overdreven ook van de Hunters om dat te denken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:49 schreef Mip1988 het volgende:
Was er nou echt een bruiloft-fotoshoot gaande of was dat inderdaad decoy?
Either way grappig
Evert was seizoen 1 en Omar seizoen 2, volgens mij zijn beiden niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Welke seizoenen waren dat? Misschien eens terugkijken.
Eenlingen vond ik ook wel leuk, net als duo's die meer fietsen en mensen die meer kamperen.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Evert was seizoen 1 en Omar seizoen 2, volgens mij zijn beiden niet meer beschikbaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:14 schreef Danzig het volgende:
Mocht je nog een keer seizoen1 willen terug zien? Deze staat op YouTube, wel grappig om een keer terug te zien.
https://www.youtube.com/@:OuTannu
Pohhquote:Op donderdag 15 januari 2026 07:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bedankt heb ze even veiliggesteld voor het nageslacht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 07:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:40 schreef Momo het volgende:
Is er ooit een all star editie geweest met alle deelnemers die het einde hebben gehaald?
Ow heerlijk met die dwaas die direct de boot opstapte en net niet op de aanlegsteiger aan de andere kant werd gepaktquote:Op donderdag 15 januari 2026 07:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat alleen met de VIPS.quote:Op woensdag 21 januari 2026 01:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Er is normaal toch nog zo'n aflevering waarbij ze met de kandidaten en hunters alles terugkijken? Had die maandag er niet moeten zijn of mis ik iets?
Je kan npostart of nlziet proberen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:51 schreef Rockfire het volgende:
Weet iemand of seizoen 2 en 3 nog ergens terug te kijken zijn?
Die zijn allebei vanaf 2019, dus seizoen 4quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan npostart of nlziet proberen?
Oh jammerquote:Op woensdag 21 januari 2026 18:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die zijn allebei vanaf 2019, dus seizoen 4
Zonde inderdaad, ik had seizoen 1 teruggekeken op Youtube (zie hierboven) en wilde eigenlijk meteen verder kijken. Maar dat lijkt dus helaas niet te kunnenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:55 schreef pmponer het volgende:
Nee, ik kan het ook niet vinden toch wel zonde. Er is best wel het eea veranderd in de loop van de tijd.
Goede tip, thanks. Seizoen 1 kijken nu. Is nog wel wat amateuristisch en minder spannend in elkaar gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow heerlijk met die dwaas die direct de boot opstapte en net niet op de aanlegsteiger aan de andere kant werd gepakt
Yep, erg jammer dat After the Hunt er alleen bij de VIPs is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh After the Hunt wordt leuk, ben erg benieuwd naar dit seizoen. Leuk programma is het
Ik ken ook die 2 Marokkanen. Die ene uit Spangas en die andere heb ik gezien in 1 aflevering van The Box (ook weer zo'n overbodifg programma met "Bn-ers" )quote:Op zondag 10 mei 2026 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken enkel Jetske van den Elsen en Joris Linssen
Beide van die programma's nooit gezien.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ook die 2 Marokkanen. Die ene uit Spangas en die andere heb ik gezien in 1 aflevering van The Box (ook weer zo'n overbodifg programma met "Bn-ers" )
Jetske is toch ook best bekend?? De Rijdende Rechter is/was best een goed bekeken programma dacht ikquote:Op zondag 17 mei 2026 22:50 schreef Ferdii het volgende:
lekker hoor programmatje er in 2 weken doorheen rammen
alleen jammer dat in de VIP editie alleen joris linsen bekend is
Ik ken alleen Jetske en Joris. De rest ken ik niet en heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ze hebben vorige week de regie gehackt.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ik dacht dat het neven waren, Blijken het dus broers te zijnquote:
Heeft bijna half miljoen volgers op instagram.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dat geldt voor de meeste deelnemersquote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
En je door de eerste lift af laten zetten en je daar af laten halen.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:46 schreef DaMart het volgende:
Wel handig om een screenshot te maken op de telefoon van een helper... als die in beeld komt bij de hunters...
Inderdaad. Had gewoon bij de mensen blijven pitten waar je nu al was. Indien dat natuurlijk een optie was om daar te blijven slapen. Maar sowieso niet meer naar die Vincent. Dat had Vincent ook wel begrepen dat je niet meer terug zou komen.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie ze nog best wegkomen als die auto gewoon rustig rijdt... maar ze hadden wellicht beter daar kunnen blijven pitten. Sowieso al fout op fout gestapeld natuurlijk met al die belacties
Liggen hun spullen niet daar??quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Had gewoon bij de mensen blijven pitten waar je nu al was. Indien dat natuurlijk een optie was om daar te blijven slapen. Maar sowieso niet meer naar die Vincent. Dat had Vincent ook wel begrepen dat je niet meer terug zou komen.
Nee toch, want ze waren daar toch nog niet binnen geweest verder?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liggen hun spullen niet daar??
Weet ik even niet meer zeker..
Ja, lekker slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef DaMart het volgende:
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
En dan lekker in een Tesla stappenquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Daar lijkt het niet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...quote:
Nee, dat is wel iets engs.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Er is vandaag geen uitzendingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:18 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.
Toevallig ook nog, hij was bij degenen waarmee andere voorvluchtigen(weet niet welke dat waren), mailadres hadden uitgewisseld. Dus denk dat hij via die weg nog aan info komt.
Dat iddquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutelquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Volgens mij heeft Ajoub die sleutel wel van Slabby gekregen in de bosjes, dat zou dan wellicht nog een escape zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt mequote:Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Eh ja , maar een digitale fingerprint ergens op het net ... misschien kunnen ze toch wat achterhalenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt me
Ow wacht bericht zou meteen verwijderd worden, dus kunnen ze er toch niks mee
De Hunters hebben een tracker in zijn rugtas gedaan. Dus als Ayoub verstandig is laat hij dat ding liggen. Jammer dat ze op het laatste moment slordig werden terwijl ze wisten dat de Hunters vlakbij waren. Slabby minder snel dan Ayoub, want die is door niemand in te halen zo snel is die gast.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien dubbel, ik lees de posts hierboven niet omdat ik niet gespoild wil worden.
De laatste aflevering staat niet online. Ik kan de aflevering van maandag en dinsdag kijken, maar die van gisteren niet. Was er weer iets controversieels gebeurd waardoor de aflevering offline gehaald is?
Ow, thanks! Dan ben ik toch bijquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.
Het uitzendschema is een beetje wiebelig. Vrijdag is er ook geen uitzending.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, thanks! Dan ben ik toch bij
Vaag dat ze het dagelijks doen, maar soms toch niet.
Je ziet toch dat we triggeren op keren, niet op het stoplicht? En ook pas op het moment dat die gaat echt weer richting huis gaat? Als we op het stoplicht waren getriggered waren we juist op tijd geweest.quote:
Ja, vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Ja, waarschijnlijk wel. En dan hebben de Hunters mooi info richting de andere duo's voor Noord-Hollandquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.
Inderdaad, al moeten ze die unseen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef Momo het volgende:
Undercover gaan met een pruik terwijl er een cameraman bij is
Echt he.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven.
quote:
Ongelooflijk idd, je kunt elk willekeurig wachtwoord verzinnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven.
jep.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:12 schreef DaMart het volgende:
Als de hunters een busje tegenkomen, nemen ze dus gewoon de kluis mee.
Valt niet opquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon de hele kluis ook echt meenemen.
Teveel!quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractiequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.
De contactpersonen van de duo's zullen wel onder de tap staan, dus dat zal wel een lead worden voor de Huntersquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractie
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
OK.. snel afwerken wist ik ,, maar er zitten toch nog wat dagen tussenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Nee, meteen na de laatste aflevering is de terugblikquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Ik kijk tijdens de opnames uren aan bodycam beeld, daar kun je echt geen tv programma mee maken… en ook jezelf filmen is geen optie, want als het spannend wordt (en dan wil je juist beeld), vergeten mensen te filmen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:30 schreef chufi het volgende:
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Kiki die niet eens wist dat je een telefoon kunt tappen, was wel het dieptepunt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.
Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.
En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
Fun fact: dit werkt niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4.
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.
Volgende aflevering is Maandag
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Ja, dat de plaatser van de camera een overtreding begaat (hoewel daar ook nog veel nuance in zit), maar niet uit voor het gebruik van de beelden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Nee, je zag in aflevering 1 op een beeldscherm heel duidelijk 28 mei 2025 in beeld staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet meer dan een maandquote:Op zondag 24 mei 2026 06:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?quote:Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet meer dan een maand
Ietsje minder!
Jij zegt meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
Woensdag de laatste 2.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is de laatste week alweerVolgende week is er wat anders op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |