Ow heerlijk met die dwaas die direct de boot opstapte en net niet op de aanlegsteiger aan de andere kant werd gepaktquote:Op donderdag 15 januari 2026 07:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij is dat alleen met de VIPS.quote:Op woensdag 21 januari 2026 01:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Er is normaal toch nog zo'n aflevering waarbij ze met de kandidaten en hunters alles terugkijken? Had die maandag er niet moeten zijn of mis ik iets?
Je kan npostart of nlziet proberen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:51 schreef Rockfire het volgende:
Weet iemand of seizoen 2 en 3 nog ergens terug te kijken zijn?
Die zijn allebei vanaf 2019, dus seizoen 4quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan npostart of nlziet proberen?
Oh jammerquote:Op woensdag 21 januari 2026 18:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die zijn allebei vanaf 2019, dus seizoen 4
Zonde inderdaad, ik had seizoen 1 teruggekeken op Youtube (zie hierboven) en wilde eigenlijk meteen verder kijken. Maar dat lijkt dus helaas niet te kunnenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:55 schreef pmponer het volgende:
Nee, ik kan het ook niet vinden toch wel zonde. Er is best wel het eea veranderd in de loop van de tijd.
Goede tip, thanks. Seizoen 1 kijken nu. Is nog wel wat amateuristisch en minder spannend in elkaar gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow heerlijk met die dwaas die direct de boot opstapte en net niet op de aanlegsteiger aan de andere kant werd gepakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |