abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219759521
Het is interessant dat wachten met het ophalen nu juist in het voordeel zou zijn van de deelnemers. Tot nu toe wilde je als deelnemer er gewoon elke keer zo snel mogelijk bij zijn, zodat je de hunters voor was. Goede gamechanger :)
Ik vrees nu wel een beetje voor de laatste aflevering en dat niemand het extractiepunt gaat halen.
pi_219767112
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen. _O- Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
pi_219767445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen. _O- Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
Laat Tina Nijkamp het maar niet horen, die is toch al op een kruistocht met alles wat AVROTROS verneukt, van Songfestival tot WIDM
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219767461
quote:
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijn :X
  woensdag 7 januari 2026 @ 13:33:15 #30
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219769312
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef BillDauterive het volgende:

Ik vrees nu wel een beetje voor de laatste aflevering en dat niemand het extractiepunt gaat halen.
ja daar ben ik inmiddels ook bang voor.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219769837
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijn :X
Dat is wel korter. Dan is er wel minder tijd om dingen uit te lopen voor de Hunters
pi_219770185
@Selmar is de opnameperiode nu ook ingekort naar 15 dagen op basis van wat de voice-over meldde? Dat was toch 21 dagen?
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:47:38 #33
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219771194
quote:
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal weken :+
Fuck the EBU
pi_219773137
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:47 schreef Yesse het volgende:

[..]
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal weken :+
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.

Edit: stom, je bedoelde natuurlijk dat het totaal goedkoper wordt. Dat zou kunnen, Hunted wordt dus juist veel duurder.
pi_219773211
@ Selmar

Was het in dit seizoen of in het VIPS seizoen dat 1 van jullie hunters werd opgepakt vanwege verdacht gedrag? En hoeveel dagen heeft het daardoor stilgelegen? Wat deden de kandidaten in die dagen eigenlijk? Ik neem aan paar dagen in hotel en niks mogen doen?
pi_219773257
quote:
Ik vind het een leuk seizoen! Maar ze mogen wel wat knappere koppen in de productie zetten, want de hunters zijn die nu ook een beetje te snel af.
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:48:00 #37
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219773589
Eigenlijk is de houdbaarheid van dit programma wel klaar. Uiteraard heb ik erg gelachen om de microdot in het gras.
Maar ik durf te stellen dat de hunters al veel escaperooms hebben gedaan, want daar lijkt het nu vooral op. Escaperoom puzzeltjes oplossen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_219773762
2 maal iets bij bekenden ophalen, maakt het er ook niet beter op.
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:08:48 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219773801
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
klopt, de hunters zijn altijd al in het voordeel naar mijn mening, maar hierdoor nog meer.
het blijft vervelend dat puzzels van de voortvluchtigen opgelost kunnen worden door hints en tips die bij andere voortvluchtigen gevonden worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door pmponer op 07-01-2026 22:15:39 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_219775311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef ThijsTH het volgende:
@ Selmar

Was het in dit seizoen of in het VIPS seizoen dat 1 van jullie hunters werd opgepakt vanwege verdacht gedrag? En hoeveel dagen heeft het daardoor stilgelegen? Wat deden de kandidaten in die dagen eigenlijk? Ik neem aan paar dagen in hotel en niks mogen doen?
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
pi_219779165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Selmar het volgende:

[..]
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?

Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
Zie hier: https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=59095.1900
pi_219779332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
En “stilgelegd” was de interpretatie van het juicekanaal, voor even de politie te woord staan leggen we echt het spel niet stil.
pi_219779366
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Selmar is ook op dat forum actief.
pi_219779569
Ik denk dat de keer dat de hunters een echte boef ipv een deelnemer te pakken hadden meer tijd heeft gekost.
pi_219779727
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.

Edit: stom, je bedoelde natuurlijk dat het totaal goedkoper wordt. Dat zou kunnen, Hunted wordt dus juist veel duurder.
En de verwachting is dat jullie meer kijkers trekken dan wat ze origineel op die tijdstippen hadden ;)

Ik vraag me wel af of het gaat lukken om kijkers vast te houden als Hunted, maar ook de andere programma's, dagelijks uitgezonden worden. Je loopt snel 'te ver' achter om nog bij te kunnen kijken.
Fuck the EBU
pi_219779910
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
Nee, nu waren het volgens mij wel verschillende mensen uit de innercircle, alleen bij die Zeeuwse meiden volgens mij niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')