Laat Tina Nijkamp het maar niet horen, die is toch al op een kruistocht met alles wat AVROTROS verneukt, van Songfestival tot WIDMquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Na de laatste 2 afleveringen teruggekeken te hebben kom ik tot de conclusie dat de NPO dit programma prima kan wegbezuinigen.Productie verpest het volledig. Doe maar gewoon Kassa en Andere Tijden i.p.v. dit entertainment.
ja daar ben ik inmiddels ook bang voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vrees nu wel een beetje voor de laatste aflevering en dat niemand het extractiepunt gaat halen.
Dat is wel korter. Dan is er wel minder tijd om dingen uit te lopen voor de Huntersquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor het VIPS-seizoen, want dat zal wel met dezelfde productie/spelleiders gemaakt zijn
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal wekenquote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het plan is juist om vanwege de bezuinigingen Hunted vips straks dagelijks uit te zenden voor een x aantal weken
Ik vind het een leuk seizoen! Maar ze mogen wel wat knappere koppen in de productie zetten, want de hunters zijn die nu ook een beetje te snel af.quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:43 schreef alpeko het volgende:
klopt, de hunters zijn altijd al in het voordeel naar mijn mening, maar hierdoor nog meer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
2 maal iets bij bekenden ophalen, maakt het er ook niet beter op.
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:07 schreef ThijsTH het volgende:
@ Selmar
Was het in dit seizoen of in het VIPS seizoen dat 1 van jullie hunters werd opgepakt vanwege verdacht gedrag? En hoeveel dagen heeft het daardoor stilgelegen? Wat deden de kandidaten in die dagen eigenlijk? Ik neem aan paar dagen in hotel en niks mogen doen?
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze hunters zijn nooit opgepakt en het spen heeft niet stil gelegen
En “stilgelegd” was de interpretatie van het juicekanaal, voor even de politie te woord staan leggen we echt het spel niet stil.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?
Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
Zie hier: https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=59095.1900
Selmar is ook op dat forum actief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Huh, daar was toch een nieuwsbericht over?
Ah oke, ik heb het iets te groot opgepakt blijkbaar. Er staat "tijdelijk stilgelegd" dus dat kan ook een halfuurtje zijn.
Zie hier: https://www.realitynet.org/forum/tv/?topic=59095.1900
En de verwachting is dat jullie meer kijkers trekken dan wat ze origineel op die tijdstippen haddenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:59 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is juist geen bezuiniging, dat is duurder om te maken.
Edit: stom, je bedoelde natuurlijk dat het totaal goedkoper wordt. Dat zou kunnen, Hunted wordt dus juist veel duurder.
Nee, nu waren het volgens mij wel verschillende mensen uit de innercircle, alleen bij die Zeeuwse meiden volgens mij niet?quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:03 schreef potjecreme het volgende:
2 maal iets bij bekenden ophalen, maakt het er ook niet beter op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |