In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ja, maar wanneer het wordt uitgezonden maakt in principe niet uit, opnames zijn altijd uiterlijk Mei.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:30 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.
😎quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
@:Selmar
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ik neem aan dat de opnames al afgerond zijn, in dat geval? Maar heb er helemaal niks over gelezen in de media dus vrees van niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |