In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ja, maar wanneer het wordt uitgezonden maakt in principe niet uit, opnames zijn altijd uiterlijk Mei.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:30 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.
😎quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
@:Selmar
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ik neem aan dat de opnames al afgerond zijn, in dat geval? Maar heb er helemaal niks over gelezen in de media dus vrees van niet?
Ja, toch een Insta post van ene Colin Huijser gevonden die zegt dat 7 weken geleden de opnames afgerond zijn. Mooi!quote:
Ik denk dat ik niet heel relaxed zou zijn en het moet ook leuk blijvenquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef potjecreme het volgende:
Is er echt niemand beschikbaar voor een Fok!team?
Het blijft een televisieprogramma, dus hier kunnen natuurlijk afspraken over gemaakt worden. Net als dat elke helper vooraf duidelijk weet waar ze aan meedoen. Voordat je als liftgever ineens een uur ondervraagd wordt terwijl je ergens heen moet en geen idee had waar je aan begon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet heel relaxed zou zijn en het moet ook leuk blijven
En ze zullen wel al je gegevensdragers thuis ophalen. Ik denk niet dat de baas het op prijs stelt als een tv-programma even m'n werklaptop met allerlei gevoelige informatie erop gaat uitlezen
Is ook wel weer zo natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het blijft een televisieprogramma, dus hier kunnen natuurlijk afspraken over gemaakt worden. Net als dat elke helper vooraf duidelijk weet waar ze aan meedoen. Voordat je als liftgever ineens een uur ondervraagd wordt terwijl je ergens heen moet en geen idee had waar je aan begon.
Overigens hebben @:kapiteiniglo en ik ons al meerdere keren opgegeven, maar niet door de selectie gekomen (wel al eens een ronde verder dan de vragenlijst)
Colin is de regisseur op HQquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, toch een Insta post van ene Colin Huijser gevonden die zegt dat 7 weken geleden de opnames afgerond zijn. Mooi!
Ik zou graag een keer meedoen, maar ik kan echt totaal geen vrij nemen in de opnameperiode.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef potjecreme het volgende:
Is er echt niemand beschikbaar voor een Fok!team?
Je kan je snel laten pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer meedoen, maar ik kan echt totaal geen vrij nemen in de opnameperiode.
ik zou best een FOK!-team willen helpen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |