abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2025 @ 10:12:01 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219339475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 10:09 schreef Ferdii het volgende:

[..]
In de finale zou het wel een leuke 50/50 trick zijn :P laat ze maar kiezen welke van de 2 ze moeten hebben :D
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219340983
Dat hebben ze toch een keer bij de VIP versie gedaan. Hadden ze vrienden opgetrommeld en allemaal in het zwart gekleed met bivakmuts op. En dus allemaal op het extractie voertuig rennen, moesten de Hunters dus gokken wie wie was.

Weet niet meer wie, volgens mij wel een acteur van Marokkaanse afkomst.

Of was het toch Dennis Weening

:@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219341780
quote:
88s.gif Op dinsdag 25 november 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat hebben ze toch een keer bij de VIP versie gedaan. Hadden ze vrienden opgetrommeld en allemaal in het zwart gekleed met bivakmuts op. En dus allemaal op het extractie voertuig rennen, moesten de Hunters dus gokken wie wie was.

Weet niet meer wie, volgens mij wel een acteur van Marokkaanse afkomst.

Of was het toch Dennis Weening

:@
leuke van die tweelingbroer is dat ie ook onderweg gewoon kan doen alsof ie zijn broer is :P als omstanders foto's maken, of als het hunterteam om bevestiging vraagt dmv een foto komt ie er alsnog doorheen.

die deelnemer zou zelfs gewoon in het huis van die broer kunnen gaan zitten en doen alsof ie zijn broer is. ik wil dan de gezichten van de hunters wel eens zien als ze thuis bij zijn broer komen voor een gesprekje en achteraf bleek het hem zelf te zijn :D

@Selmar is er ook wel eens geprobeerd door deelnemers om tracers op de hunterauto's te plakken? :+
hardcoholic
pi_219343946
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 16:33 schreef Ferdii het volgende:

[..]
leuke van die tweelingbroer is dat ie ook onderweg gewoon kan doen alsof ie zijn broer is :P als omstanders foto's maken, of als het hunterteam om bevestiging vraagt dmv een foto komt ie er alsnog doorheen.

die deelnemer zou zelfs gewoon in het huis van die broer kunnen gaan zitten en doen alsof ie zijn broer is. ik wil dan de gezichten van de hunters wel eens zien als ze thuis bij zijn broer komen voor een gesprekje en achteraf bleek het hem zelf te zijn :D

@:selmar is er ook wel eens geprobeerd door deelnemers om tracers op de hunterauto's te plakken? :+
Yep
pi_219344870
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Vond het trouwens productioneel wel tricky dat de deelnemers in zo'n gehucht werden gedropt, plus het feit dat de Hunters die info al vrijwel meteen ook konden ontcijferen. Voor hetzelfde geld worden daar al een paar man gepakt voordat het programma uberhaupt begonnen is. Aan de andere kant hadden ze denk ik dan wel ingegrepen ;)
Dacht ik ook aan en hoewel ik in principe voor de voortvluchtigen ben had me dat wel briljante tv geleken :P
pi_219345135
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 16:33 schreef Ferdii het volgende:

[..]

@:selmar is er ook wel eens geprobeerd door deelnemers om tracers op de hunterauto's te plakken? :+
De broer heeft geen cameraman bij zich ;-) dat is hoe de voortvluchtigen opvallen bij omstanders die tippen. Alleen bij een finale zou het optie zijn met broer. Of inderdaad dat ze wisselen van indentiteit bij huisbezoek, maar dat moet je stalen zenuwen hebben.
pi_219345529
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef JJ76 het volgende:

[..]
De broer heeft geen cameraman bij zich ;-) dat is hoe de voortvluchtigen opvallen bij omstanders die tippen. Alleen bij een finale zou het optie zijn met broer. Of inderdaad dat ze wisselen van indentiteit bij huisbezoek, maar dat moet je stalen zenuwen hebben.
Of je vraagt ook iemand anders om met een camera met de broer mee te lopen?
pi_219345613
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Verbaasde me er wel alweer over dat er proactief instagramtips richting Hunters worden gedropt... dat is toch hetzelfde gezeik als vorig jaar?

Die twee meiden hebben eigenlijk op de verkeerde plek gepind, waardoor ze hun strategie veel te vroeg prijs hebben gegeven. Die twee jongens zijn veel te onvoorzichtig te werk gegaan tot nu toe, maar hopelijk komen ze er nog mee weg volgende week.

Denk alleen dat ze volgende week wel weer zo'n hele wijk gaan scannen op telefoniebewegingen en camerabeelden :')
Kans is erg klein dat ze ermee wegkomen. Als je zo veel zendtijd krijgt in aflevering 1 ben je meestal de eerste die eruit gaat.
pi_219345619
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben er doorheen gezapt, maar ik snap werkelijk waar niet dat er altijd zoveel spoilers in de intro zitten. Gebruik gewoon beelden van vorige edities ofzo. Dat is al jarenlang mijn grootste frustratie _O-
Ik heb precies hetzelfde. Spoel die altijd door. Denk echt dat de mensen die die intro wel leuk of nuttig vinden op 1 hand te tellen zijn. Bovendien gewoon 3 min zendtijd weggegooid.
pi_219345744
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Voordat ze dat weten staan de hunters al naast je en is je plan geslaagd :P

Laat ze maar alle Leads van die tweelingbroer aflopen :P
hardcoholic
pi_219345752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 20:53 schreef Selmar het volgende:

[..]
Yep
En hadden jullie dit direct door? Of hebben de deelnemers er ook profijt van gehad? :P
hardcoholic
pi_219347114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 07:55 schreef Ferdii het volgende:

[..]
En hadden jullie dit direct door? Of hebben de deelnemers er ook profijt van gehad? :P
Ze zagen hem plakken 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')