abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219824684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 02:06 schreef ThijsTH het volgende:
Als ik me niet vergis komt er dit jaar het 10-jarige jubileum van Hunted. Het zou erg leuk zijn als de Hunters daarin zelf op de vlucht moeten slaan. En dan oud-hunters zoals Marcel en Maikel en nog wel een stuk of 8 oudgedienden als de Hunters.
Of allemaal fokkers uit dit topic. En dan ik met de 2 of 3 die overblijven jullie compleet affikken omdat zaken toch echt slimmer kunnen.

c_/ })
  dinsdag 13 januari 2026 @ 12:41:25 #52
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_219824707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lees tenminste nergens wat anders
Op Wikipedia staat dat:
"De opnameperiode van dit seizoen duurde twee weken in tegenstelling tot de eerdere reguliere seizoenen waarin de vlucht drie weken duurde."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hunted_(televisieprogramma)#Seizoen_10
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_219824720
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
[..]
Op Wikipedia staat dat:
"De opnameperiode van dit seizoen duurde twee weken in tegenstelling tot de eerdere reguliere seizoenen waarin de vlucht drie weken duurde."
Kut chatgpt. Ik denk ik probeer het maar weer eens. Weer nutteloos dus.
pi_219825499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Kut chatgpt. Ik denk ik probeer het maar weer eens. Weer nutteloos dus.
Ze zoeken nog kandidaten. Je lijkt mij wel geschikt. :P
pi_219825523
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze zoeken nog kandidaten. Je lijkt mij wel geschikt. :P
Ik denk niet dat chatgpt me daarvoor de juiste tips gaat geven.
pi_219825814
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:08 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik denk niet dat chatgpt me daarvoor de juiste tips gaat geven.
Precies! Dat maakt goede tv.
pi_219826304
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Precies! Dat maakt goede tv.
Dat is waar. Doe jij dan met me mee om om slaapplekken te bedelen?
  dinsdag 13 januari 2026 @ 22:50:43 #58
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_219829191
Was weer een leuke seizoen maar iedereen zat wel vol in de fouten, en plannen maken voor de finale was er gewoon niet bij ook al weet je een beetje hoe en wat je vertrek zal gaan.
Snap dan ook niet dat Ilse en Ricardo er zo op af rennen, want dan val je zo wie zo al heel erg op, daarnaast heb je al lopen rennen en dat deed de das om. Beter hadden ze voorzichtiger kunnen benaderen of beter nog, had een boot geregeld want ondanks die ene boot rondjes zat te varen werd hier verder weinig tot niks mee gedaan zo te zien @Selmar , tenminste ik heb verder geen beelden meer van gezien, stel je voor dat ze daar gewoon in zaten dan hadden de hunters niks meer gehad.

Moet wel toegeven dat je maar 3 uren de tijd hebt om wat te kunnen regelen en dat is best krap, vooral in de eerste seizoenen was dit eerder waardoor je daarop kunt focussen en nadenken wat de beste plan van aanpak is en je hierop rustig kunt voorbereiden.

Hopelijk volgend seizoen wat lastiger voor de hunters en natuurlijk de deelnemers alvast dag van te voren de extractiepunt geven zodat ze hierop kunnen focussen en een spannender finale kan geven, dit was gewoon de winst weg geven aan de hunters.
En misschien een tip: Doe eens geen marktplaats, dit was duidelijk veel te makkelijk voor de hunters.

Op naar het volgend seizoen *O*
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:14:30 #59
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_219829294
Mocht je nog een keer seizoen1 willen terug zien? Deze staat op YouTube, wel grappig om een keer terug te zien.

https://www.youtube.com/@OuTannu
schorriemorie
pi_219829307
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:46 schreef Moira het volgende:

[..]
Had die legergast (Evert?) niet toen ook geregeld dat hij al in de heli zat vanaf het vertrekpunt? :D dat was echt legendarisch _O_

Omar ook een gouden winnaar het jaar erna idd _O_
Welke seizoenen waren dat? Misschien eens terugkijken.
Eenlingen vond ik ook wel leuk, net als duo's die meer fietsen en mensen die meer kamperen.

Vond het wel weer een leuk seizoen. Productie mag wat slimmer zijn, die hebben @Selmar & Co een beetje onderschat. Wat mij betreft mogen de aanwijzingen naar de deelnemers toe ook gewoon diverser. Een een advertentie op marktplaats, een andere op ebay, etc, dat soort dingen. En bijv dat het extractiepunt aan beide kanten van de rivier ligt, dan is het ook voor de hunters weer lastiger.
pi_219829311
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
[..]
Op Wikipedia staat dat:
Twee weken zou ik misschien wel vrij kunnen maken...ligt er alleen wel aan wanneer in het jaar.
pi_219829330
Finale-aflevering was leuker dan verwacht. Maar ik vond het wel heel toevallig dat die videowagen bij Brandon ineens weg was. Dat moet haast wel gestuurd zijn door productie, omdat anders niemand de extractie ging halen. _O-
gr gr
pi_219829569
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Finale-aflevering was leuker dan verwacht. Maar ik vond het wel heel toevallig dat die videowagen bij Brandon ineens weg was. Dat moet haast wel gestuurd zijn door productie, omdat anders niemand de extractie ging halen. _O-
Mee eens. En ik denk dat er best veel gestuurd wordt. Ze willen gewoon altijd op een spannende finale uitkomen, met 1 of 2 koppels nog in de race. Geen 4 of meer, want dat is te onoverzichtelijk. En natuurlijk ook geen 0 want dat is geen finale meer.

Dus ze sturen het inderdaad met zulke foefjes. Hunters zijn waarschijnlijk in het begin wat geholpen met gratis info omdat ze een slow start hadden, maar daarna gingen ze (te) lekker en moesten de Hunters weer afgeremd worden. En dat is op zich ook niet heel erg, we kijken uiteindelijk toch TV voor het amusement.
pi_219829856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Was weer een leuke seizoen maar iedereen zat wel vol in de fouten, en plannen maken voor de finale was er gewoon niet bij ook al weet je een beetje hoe en wat je vertrek zal gaan.
Snap dan ook niet dat Ilse en Ricardo er zo op af rennen, want dan val je zo wie zo al heel erg op, daarnaast heb je al lopen rennen en dat deed de das om. Beter hadden ze voorzichtiger kunnen benaderen of beter nog, had een boot geregeld want ondanks die ene boot rondjes zat te varen werd hier verder weinig tot niks mee gedaan zo te zien @:Selmar , tenminste ik heb verder geen beelden meer van gezien, stel je voor dat ze daar gewoon in zaten dan hadden de hunters niks meer gehad.

Moet wel toegeven dat je maar 3 uren de tijd hebt om wat te kunnen regelen en dat is best krap, vooral in de eerste seizoenen was dit eerder waardoor je daarop kunt focussen en nadenken wat de beste plan van aanpak is en je hierop rustig kunt voorbereiden.

Hopelijk volgend seizoen wat lastiger voor de hunters en natuurlijk de deelnemers alvast dag van te voren de extractiepunt geven zodat ze hierop kunnen focussen en een spannender finale kan geven, dit was gewoon de winst weg geven aan de hunters.
En misschien een tip: Doe eens geen marktplaats, dit was duidelijk veel te makkelijk voor de hunters.

Op naar het volgend seizoen *O*
Het risico van duo’s de extractielocatie eerder geven is dat er een grotere kans is dat wij die locatie ook vinden omdat ze fouten maken, of omdat we een duo pakken met de informatie.

Maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze echt de kans hebben om wat beter voor te bereiden.
pi_219830498
Was er nou echt een bruiloft-fotoshoot gaande of was dat inderdaad decoy?
Either way grappig :D
pi_219830936
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat heeft toch gewoon in de uitzending gezeten? Hunters dachten dat het werk de onmoetingplaats zou zijn. Bovendien met een auto vang je niemand. Er was volgens mij geen team in de buurt. Die hadden nog wel weg kunnen komen.
  woensdag 14 januari 2026 @ 11:53:44 #67
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_219831297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 06:53 schreef Selmar het volgende:

[..]
Het risico van duo’s de extractielocatie eerder geven is dat er een grotere kans is dat wij die locatie ook vinden omdat ze fouten maken, of omdat we een duo pakken met de informatie.

Maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze echt de kans hebben om wat beter voor te bereiden.
Dan zou je dus op de finaledag niet om 12:00 uur doen maar 15:00 of 18:00, dan hebben ze tenminste nog de tijd om hierop in te haken en hun plan te smeden.
Dat jullie de locaties hebben heeft in het verleden wel vaker tot verrassingen geleid met ontsnapte deelnemers, het is alleen maar hoe je dit plan aanpakt.

Door dat de laatste duo zich al rot hadden geronnen hadden ze geen schijn van kans natuurlijk en eerlijk is eerlijk ze waren ook niet de fitste stel van dit seizoen ;)
pi_219832866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:49 schreef Mip1988 het volgende:
Was er nou echt een bruiloft-fotoshoot gaande of was dat inderdaad decoy?
Either way grappig :D
Natuurlijk was dat geen decoy. Beetje overdreven ook van de Hunters om dat te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')