abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221086057
@Selmar
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ik neem aan dat de opnames al afgerond zijn, in dat geval? Maar heb er helemaal niks over gelezen in de media dus vrees van niet?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 08:30:37 #252
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_221095370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_221095852
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:30 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
In 2024 en 2025 was de reguliere edtie pas in november.
Ja, maar wanneer het wordt uitgezonden maakt in principe niet uit, opnames zijn altijd uiterlijk Mei.
pi_221138530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:44 schreef ThijsTH het volgende:
@:Selmar
Komt er dit najaar (en voorjaar 2027) nog een seizoen?
Ik neem aan dat de opnames al afgerond zijn, in dat geval? Maar heb er helemaal niks over gelezen in de media dus vrees van niet?
😎

Maar wie weet wat je kunt vinden 😜
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')