Jetske is toch ook best bekend?? De Rijdende Rechter is/was best een goed bekeken programma dacht ikquote:Op zondag 17 mei 2026 22:50 schreef Ferdii het volgende:
lekker hoor programmatje er in 2 weken doorheen rammen
alleen jammer dat in de VIP editie alleen joris linsen bekend is
Ik ken alleen Jetske en Joris. De rest ken ik niet en heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ze hebben vorige week de regie gehackt.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ik dacht dat het neven waren, Blijken het dus broers te zijnquote:
Heeft bijna half miljoen volgers op instagram.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dat geldt voor de meeste deelnemersquote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
En je door de eerste lift af laten zetten en je daar af laten halen.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:46 schreef DaMart het volgende:
Wel handig om een screenshot te maken op de telefoon van een helper... als die in beeld komt bij de hunters...
Inderdaad. Had gewoon bij de mensen blijven pitten waar je nu al was. Indien dat natuurlijk een optie was om daar te blijven slapen. Maar sowieso niet meer naar die Vincent. Dat had Vincent ook wel begrepen dat je niet meer terug zou komen.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie ze nog best wegkomen als die auto gewoon rustig rijdt... maar ze hadden wellicht beter daar kunnen blijven pitten. Sowieso al fout op fout gestapeld natuurlijk met al die belacties
Liggen hun spullen niet daar??quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Had gewoon bij de mensen blijven pitten waar je nu al was. Indien dat natuurlijk een optie was om daar te blijven slapen. Maar sowieso niet meer naar die Vincent. Dat had Vincent ook wel begrepen dat je niet meer terug zou komen.
Nee toch, want ze waren daar toch nog niet binnen geweest verder?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liggen hun spullen niet daar??
Weet ik even niet meer zeker..
Ja, lekker slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef DaMart het volgende:
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
En dan lekker in een Tesla stappenquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Daar lijkt het niet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...quote:
Nee, dat is wel iets engs.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Er is vandaag geen uitzendingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |