Ja, lekker slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef DaMart het volgende:
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
En dan lekker in een Tesla stappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |