abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:16 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:05 schreef svann het volgende:
Mogen ze zomaar iemand kidnappen?
Blijkbaar wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220843724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:03 schreef svann het volgende:

[..]
Misschien leren ze het (als)nog.
Of het is al te laat :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:52 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel :')
Echt he. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:07:25 #179
42184 crew  DaMart
pi_220843729
Je probeert toch zo ver mogelijk weg te komen in plaats van vlakbij de hunters in de bosjes wachten :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:09:24 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843744
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:10:45 #181
42184 crew  DaMart
pi_220843754
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan? :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:15:54 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843778
Dat is 1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:16:30 #183
42184 crew  DaMart
pi_220843780
Je verwacht het niet bij dit duo... :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:17:03 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:16 schreef DaMart het volgende:
Je verwacht het niet bij dit duo... :D.
Totale verrassing inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:18:39 #185
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220843798
Nummertje 2 in 3.2.1.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:19:06 #186
2651 svann
night-hawk
pi_220843805
O, een bevolkte dorpskroeg.
Als die dat maar niet lollig op de socials melden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:20:52 #187
2651 svann
night-hawk
pi_220843818
De halve wereld onder de tap, alsof er geen personeelstekort is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:21:34 #188
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Nummertje 2 in 3.2.1.
Helaas nog niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220843847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Helaas nog niet
Wel zonder tas, dus eigenlijk kansloos
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:24:48 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843855
Kijken die nooit naar eerdere edities??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:25:03 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843859
Echt hoor. Gewoon weer lekker op profielen kijken.

Hebben ze dan echt niks geleerd van andere jaren. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:25:20 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Daar lijkt het niet op. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:04 #193
42184 crew  DaMart
pi_220843870
Check die profielen dan ergens anders... :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:27:22 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:26 schreef DaMart het volgende:
Check die profielen dan ergens anders... :').
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:27:25 #195
2651 svann
night-hawk
pi_220843888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:26 schreef DaMart het volgende:
Check die profielen dan ergens anders... :').
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:30:48 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:

[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Nee, dat is wel iets engs.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220844188
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220845851
Heerlijk, die Ayoub. Die belt zijn hele familie en vriendenkring op en telkens vlakbij de hunters. Hoeveel kilometers zijn ze nu eigenlijk verwijderd van hun startpunt? Ze blijven maar in rondjes rijden dus denk dat ze in de volgende aflevering wel gepakt zullen worden. Maar Ayoub steelt de show weer deze keer. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-05-2026 09:54:32 ]
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:15:58 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220846986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Er is vandaag geen uitzending ;)
Ik zag net de aankondiging voor de aflevering van morgen.

Echt verwarrend dit, maar zal wel mede komen door het Musical award gala
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220847003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.


Toevallig ook nog, hij was bij degenen waarmee andere voorvluchtigen(weet niet welke dat waren), mailadres hadden uitgewisseld. Dus denk dat hij via die weg nog aan info komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door JJ76 op 20-05-2026 13:33:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')