Echt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Daar lijkt het niet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...quote:
Nee, dat is wel iets engs.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Er is vandaag geen uitzendingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |