Jetske is toch ook best bekend?? De Rijdende Rechter is/was best een goed bekeken programma dacht ikquote:Op zondag 17 mei 2026 22:50 schreef Ferdii het volgende:
lekker hoor programmatje er in 2 weken doorheen rammen
alleen jammer dat in de VIP editie alleen joris linsen bekend is
Ik ken alleen Jetske en Joris. De rest ken ik niet en heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ze hebben vorige week de regie gehackt.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik geloof er niets van dat een van de mensen op het hoofdkwartier Sanne herkent. Dat is toch geen BN'er?
Ik dacht dat het neven waren, Blijken het dus broers te zijnquote:
Heeft bijna half miljoen volgers op instagram.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dat geldt voor de meeste deelnemersquote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
En je door de eerste lift af laten zetten en je daar af laten halen.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:46 schreef DaMart het volgende:
Wel handig om een screenshot te maken op de telefoon van een helper... als die in beeld komt bij de hunters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |