Omg jaaaaaaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Omar was geweldig. Ze zouden een all-star seizoen moeten doen. Dat kan nu ook wel na 10 seizoenen Hunted
Dat zat nog best aardig in elkaar ja, al gaf die spoiler in de intro het dus wel volledig wegquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef potjecreme het volgende:
Laatste 30 minuten waren goed gemonteerd. Ik vond het wel spannend. Ookal was dat tegen beter weten in.
Dit! En bij nieuwe seizoenen deelnemers echt casten op kwaliteit in plaats van, tja waarop eigenlijk...quote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Omar was geweldig. Ze zouden een all-star seizoen moeten doen. Dat kan nu ook wel na 10 seizoenen Hunted
quote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hulde aan @:Tourniquet, die begin december de extractie locatie al gevonden had…
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
@:selmar, ik denk dat we sowieso jullie kunde niet moeten onderschatten (sowieso het meteen zien van de elementen deden de kandidaten alvast niet), dus bij deze de credits en de felicitaties voor de winst.
Heb ik wel de vraag of jullie dit seizoen ook hebben ervaren als “makkelijk” met grote slip-ups van de kandidaten
Ben benieuwd! Het is iig weer leuk gedaan!quote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.
Dat is niet leuk, want marinier evert gaat glansrijk winnenquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie kregen het dan ook wel heel makkelijk in de schoot geworpen door productiefoutenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Hmm, in het begin ging alles juist heeeel langzaam, maar aan het einde juist vrij gemakkelijk. Ik denk dat Ilse echt een hele slimme voortvluchtige was, maar ik hoop dat er volgend jaar ook iets meer voortvluchtigen bij zitten met een strak plan.
We hadden het er hier thuis al over hoe makkelijk al dat werk wat wij niet zien te onderschatten is ja. Lijkt me mooi werk, maar er zullen heel wat saaie momenten tussen zitten eer je een doorbraak hebt.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Als je ziet dat er een camera auto staat, is er gewoon gaan fietsen wel echt het allerslechtste plan. Wachten was beter geweest, een pizza met boodschap laten bezorgen had gekund… verzin het maar, maar niet ditquote:Op maandag 12 januari 2026 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We hadden het er hier thuis al over hoe makkelijk al dat werk wat wij niet zien te onderschatten is ja. Lijkt me mooi werk, maar er zullen heel wat saaie momenten tussen zitten eer je een doorbraak hebt.
Vond je dat die jongens die op tijd op het afhaal adres langskwamen en zo gespot werden door de camera-auto veel te verwijten waren?
Ilse heb ik denk ik wel onderschat ja. Misschien had die een meer ervaren huntedkijker moeten zoeken.
Ik heb het over die eerste 2 die heel die auto niet zagen staan.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:31 schreef Selmar het volgende:
[..]
Als je ziet dat er een camera auto staat, is er gewoon gaan fietsen wel echt het allerslechtste plan. Wachten was beter geweest, een pizza met boodschap laten bezorgen had gekund… verzin het maar, maar niet dit
Ik skip die trailer altijd 2 minuten door als ik een aflevering kijk. Echt, trailers, intro's en terugblikken voorafgaande aan programma's zouden verboden moeten worden. 2 minuten verspilde kijktijd.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh en die dikke spoiler in de intro van Dominique die "ik zie ze roept" was ook best een programmaflater. Dat beeld was namelijk nog niet geweest tot deze aflevering dus toen wist je wel zeker dat er niemand meer ging ontsnappen.
Wow, ik had niet door dat het alweer zo lang looptquote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:06 schreef ThijsTH het volgende:
Als ik me niet vergis komt er dit jaar het 10-jarige jubileum van Hunted.
Helemaal eens! Dit deed ik dus ook, tot gisteren omdat ik dacht dat er toch weinig meer te spoileren viel... helaas dusquote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:03 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik skip die trailer altijd 2 minuten door als ik een aflevering kijk. Echt, trailers, intro's en terugblikken voorafgaande aan programma's zouden verboden moeten worden. 2 minuten verspilde kijktijd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb het over die eerste 2 die heel die auto niet zagen staan.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nou, gewoon teveel linkjes tussen liften en te weinig wandelen tussendoor. Ga een uur wandelen ipv 3 minuten en we vinden die link nooit meer
quote:Op maandag 29 december 2025 23:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nou, zij hebben gewoon veel te weinig afstand tussen liften. Bijvoorbeeld Ilse en Ricardo lopen steeds een dik uur tussen een lift, dan is de straat uit wel erg matig en overmoedig.
De NPO bezuinigt niet op de hits.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:37 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Wow, ik had niet door dat het alweer zo lang loopt
Ik heb alle seizoenen gekeken. Het begon met gemiddeld 557.000 kijkers, maar vorig jaar zaten ze op 1.3 miljoen.
Dus zolang Selmar & co er nog zin in hebben kunnen er nog vele seizoenen volgen![]()
Mits het niet gecanceld wordt wegens de bezuinigingen bij de NPO....
VISual als TT was wel leuk geweestquote:
Er is denk ik wel bezuinigd op de looptijd, want vroeger ging men 21 dagen op de vlucht, nu lijkt dat op basis van opmerkingen en tijdslijnen in het programma nog 14/15 dagenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De NPO bezuinigt niet op de hits.
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is denk ik wel bezuinigd op de looptijd, want vroeger ging men 21 dagen op de vlucht, nu lijkt dat op basis van opmerkingen en tijdslijnen in het programma nog 14/15 dagen
Her verschilt per seizoen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Chatgpt heeft het over gewoon zo’n 21 dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |