Dat weet ik niet. We hebben de anderen meer gezien. Wat ik vandaag van ze zag was nou niet erg sterk.quote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die jongens waren wel het sterkste team. De rest laat al regelmatig steken vallen. Jammer dit.
Zal wel hoor. Want anders heb je een finale zonder deelnemers.quote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat in ieder geval 1 team nog in de buurt gaat komen van het extractiepunt, maardat wordt wel lastig vrees ik.
Maar al krijgen die broers de info over het extractiepunt, zijn zij nog in staat om het hele extractiepunt te laten verdwijnen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Weinig vertrouwen nog in de overige duo's, misschien de broers nog maar denk dat de anderen al snel nat gaan
Ze gingen iets te veel in zichzelf geloven, waardoor ze nonchalant werden. Als de hunters dan ergens een kruimeltje vinden dat je hebt achtergelaten is het niet gek als je wordt gevonden.quote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben de anderen meer gezien. Wat ik vandaag van ze zag was nou niet erg sterk.
Ja juichen voor de finishlijn.quote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gingen iets te veel in zichzelf geloven, waardoor ze nonchalant werden. Als de hunters dan ergens een kruimeltje vinden dat je hebt achtergelaten is het niet gek als je wordt gevonden.
Mwa zo’n camera auto zo snel is wel onverwacht. Misschien wat nonchalant, maar snap dat ze minder oplettend zijn aangezien ze zelf geen kruimels hebben laten vallen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben de anderen meer gezien. Wat ik vandaag van ze zag was nou niet erg sterk.
Mwah, het kwam toch puur doordat de productie hun contactpersoon in de schoot van de Hunters gooide.quote:Op maandag 29 december 2025 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gingen iets te veel in zichzelf geloven, waardoor ze nonchalant werden. Als de hunters dan ergens een kruimeltje vinden dat je hebt achtergelaten is het niet gek als je wordt gevonden.
Ditquote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa zo’n camera auto zo snel is wel onverwacht. Misschien wat nonchalant, maar snap dat ze minder oplettend zijn aangezien ze zelf geen kruimels hebben laten vallen.
Anders dan de andere teams.
Veel kruimels kwamen ook door de opname van het radio bericht. Nu hadden de jongens pech. De vorige keer de broers en de It man&vriendin. En nu zien we dat ze net zo nonchalant zijn als de anderen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa zo’n camera auto zo snel is wel onverwacht. Misschien wat nonchalant, maar snap dat ze minder oplettend zijn aangezien ze zelf geen kruimels hebben laten vallen.
Anders dan de andere teams.
Maar vervolgens klopten ze zich nog op de borst dat als de hunters ze op het spoor kwamen, die geen idee zouden hebben wat ze aan het doen waren, omdat er geen patroon in hun keten van autoritjes zat... ze vergaten alleen even dat er digitaal best veel te achterhalen is door de hunters.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, het kwam toch puur doordat de productie hun contactpersoon in de schoot van de Hunters gooide.
Dat radiobericht is tot daar aan toe. Was ook enorm dom om met alle berichten rond te gaan lopen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel kruimels kwamen ook door de opname van het radio bericht. Nu hadden de jongens pech. De vorige keer de broers en de It man&vriendin. En nu zien we dat ze net zo nonchalant zijn als de anderen.
Ja, die worden voor de finale nog wel gepakt. Misschien de volgende aflevering af.quote:Op maandag 29 december 2025 21:48 schreef Tourniquet het volgende:
Die meiden.![]()
Een sticker met NFC-logo en in koeienletters “tap here”.
Helper (haalt telefoon tevoorschijn): “Tap here, maar moet je hier dan iets op klikken ofzo?”
Lisanne: “nee….”
Helper: “hij doet wat!”
Lisanne: “Echt?!”
Ja dit idd, steekje laten liggen door de productie imoquote:Op maandag 29 december 2025 22:16 schreef DrMarten het volgende:
Jammer wel dat ze met die markplaatsadvertenties het zo gedaan hebben dat als ze er een hebben, ze de rest ook kunnen vinden.
Eens, er was niet veel ruimte. Maar hier was een openbare parkeerplaats.quote:Op maandag 29 december 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat stond die camerawagen raar daar.
Nou, gewoon teveel linkjes tussen liften en te weinig wandelen tussendoor. Ga een uur wandelen ipv 3 minuten en we vinden die link nooit meerquote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
Dit zou echt niet eerlijk zijn, zij hebben gewoon niks verkeerd gedaan.
We weten al wat er op staat en dag 8 is bijna voorbij. Dus nee.quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef svann het volgende:
Hopelijk hebben de hunters niets meer aan dat microfilmpje.
🤣quote:Op maandag 29 december 2025 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar al krijgen die broers de info over het extractiepunt, zijn zij nog in staat om het hele extractiepunt te laten verdwijnen.
Doodzonde, met name voor die mannen die nu gepakt zijn want die hadden jullie anders niet eenvoudig binnen kunnen hengelenquote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nope, totale onderschatting door een nieuwe spelontwerper
Dat duo waardoor de marktplaats advertentie werd ontdekt bedoel je ?quote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef potjecreme het volgende:
Lol zo sterk waren ze niet. Nogmaals anderen hadden ook pech door slordigheden van anderen. Ondanks het laten vallen van de chipding vind ik de 33 jarige vrouw en haar vriend ook best sterk.
Nou, zij hebben gewoon veel te weinig afstand tussen liften. Bijvoorbeeld Ilse en Ricardo lopen steeds een dik uur tussen een lift, dan is de straat uit wel erg matig en overmoedig.quote:Op maandag 29 december 2025 22:43 schreef lars91 het volgende:
Heel matig, ronduit slecht seizoen qua spelelement. Je maakt het de Hunters zo wel heel makkelijk. Veruit sterkste duo nu gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |