Vooral als ze nu snel weg kunnen in een andere auto zonder LTE-kaartquote:Op maandag 5 januari 2026 20:48 schreef DaMart het volgende:
Eens een auto zonder LTE-kaart, dat kan de meiden misschien nog helpen.
Ik ben benieuwd of we daar nog wat van terug gaan zienquote:Op maandag 5 januari 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad over
Nou ja, ook zonder de sticker hebben de hunters contactpersonen kunnen achterhalen.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:53 schreef Moira het volgende:
Die meiden die die sticker hebben laten zitten
Daar heb ik dan ook geen medelijden meer mee als de hunters eerder bij Jacco zijn dan zij..
Tuurlijk wel, dat weet je toch direct zodra je ziet dat de advertentie naar jouw specifieke contactpersoon leidt?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou die sticker misschien ook wel laten zitten, want je weet nooit of de andere teams er nog wat aan hebben
True, met dank aan die nieuwe spelontwerperquote:Op maandag 5 januari 2026 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ook zonder de sticker hebben de hunters contactpersonen kunnen achterhalen.
klinkt als iemand die in verschillende plaatsen een ander schatje heeft.quote:
Aan jouw contactpersoon?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou die sticker misschien ook wel laten zitten, want je weet nooit of de andere teams er nog wat aan hebben
Je bedoelt dat hij alles als aanval interpreteert.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:04 schreef V. het volgende:
[..]
Spanning is normaal, dat passief-agressief zuigen niet.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij alles als aanval interpreteert.
Er loopt een cameraman achteraan, dus dan is het iets anders dan een vuurgevaarlijke crimineel die op de vlucht is. Mensen zijn nieuwsgierig, dus die willen de rest van het verhaal dan ongetwijfeld ook wel weten…quote:Op maandag 5 januari 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
"Wij zijn op de vlucht", zouden veel mensen dan niet gewoon de deur dichtgooien?
Het is me alleen een keer opgevallen dat (xenofobische) mensen dat deden bij 2 vriendelijke Marokkaans-Nederlandse jongensquote:Op maandag 5 januari 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
"Wij zijn op de vlucht", zouden veel mensen dan niet gewoon de deur dichtgooien?
Wel mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2026 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel mazzel. Eerst de hunters mislopen en dan ook nog de camera-auto spotten.
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel mazzel. Eerst de hunters mislopen en dan ook nog de camera-auto spotten.
Slimmer dan de 2 mannen van vorige week.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?
Uiteraard.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?
9 dagen in je krokante onderbroekjequote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Mrmime het volgende:
Waarom hebben die jongens geen rugzak mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |