Vooral als ze nu snel weg kunnen in een andere auto zonder LTE-kaartquote:Op maandag 5 januari 2026 20:48 schreef DaMart het volgende:
Eens een auto zonder LTE-kaart, dat kan de meiden misschien nog helpen.
Ik ben benieuwd of we daar nog wat van terug gaan zienquote:Op maandag 5 januari 2026 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad over
Nou ja, ook zonder de sticker hebben de hunters contactpersonen kunnen achterhalen.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:53 schreef Moira het volgende:
Die meiden die die sticker hebben laten zitten
Daar heb ik dan ook geen medelijden meer mee als de hunters eerder bij Jacco zijn dan zij..
Tuurlijk wel, dat weet je toch direct zodra je ziet dat de advertentie naar jouw specifieke contactpersoon leidt?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou die sticker misschien ook wel laten zitten, want je weet nooit of de andere teams er nog wat aan hebben
True, met dank aan die nieuwe spelontwerperquote:Op maandag 5 januari 2026 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ook zonder de sticker hebben de hunters contactpersonen kunnen achterhalen.
klinkt als iemand die in verschillende plaatsen een ander schatje heeft.quote:
Aan jouw contactpersoon?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou die sticker misschien ook wel laten zitten, want je weet nooit of de andere teams er nog wat aan hebben
Je bedoelt dat hij alles als aanval interpreteert.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:04 schreef V. het volgende:
[..]
Spanning is normaal, dat passief-agressief zuigen niet.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij alles als aanval interpreteert.
Er loopt een cameraman achteraan, dus dan is het iets anders dan een vuurgevaarlijke crimineel die op de vlucht is. Mensen zijn nieuwsgierig, dus die willen de rest van het verhaal dan ongetwijfeld ook wel weten…quote:Op maandag 5 januari 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
"Wij zijn op de vlucht", zouden veel mensen dan niet gewoon de deur dichtgooien?
Het is me alleen een keer opgevallen dat (xenofobische) mensen dat deden bij 2 vriendelijke Marokkaans-Nederlandse jongensquote:Op maandag 5 januari 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
"Wij zijn op de vlucht", zouden veel mensen dan niet gewoon de deur dichtgooien?
Wel mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2026 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel mazzel. Eerst de hunters mislopen en dan ook nog de camera-auto spotten.
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel mazzel. Eerst de hunters mislopen en dan ook nog de camera-auto spotten.
Slimmer dan de 2 mannen van vorige week.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?
Uiteraard.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat laaste is gewoon goed gedaan toch?
9 dagen in je krokante onderbroekjequote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Mrmime het volgende:
Waarom hebben die jongens geen rugzak mee?
die lagen op slaapadres neem ik aanquote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Mrmime het volgende:
Waarschijnlijk ergens kwijtgeraakt in het grasquote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Mrmime het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens kwijtgeraakt in het gras.
Wel hopen dat ze niet ontkennen dat het een rugzak is dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dan zal er wel een behulpzame helper ze wel vinden.
Precies.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel hopen dat ze niet ontkennen dat het een rugzak is dan.
Ze kunnen natuurlijk nog Roxanne’s huis overhoop halen, maar die hoeft het alleen door de plee te spoelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Best wel dom dit. Eerst hen de info laten ophalen, dan oppakken.
Was wel makkelijker geweest dan de discussie met deze damequote:Op maandag 5 januari 2026 21:24 schreef potjecreme het volgende:
Best wel dom dit. Eerst hen de info laten ophalen, dan oppakken.
Denk het welquote:Op maandag 5 januari 2026 21:31 schreef Yesse het volgende:
Wordt iedereen binnengehaald voor de finale?
Een team weet niet eens waar ze de info kunnen ophalen, en het andere team gaat naar een locatie waar hun contactpersoon niet is... straks hebben alleen de hunters de gegevens van het extractiepunt en weten de teams niet waar ze heen moetenquote:Op maandag 5 januari 2026 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik mag omwille van de andere teams toch wel hopen dat ze hier nu niet die info vinden
Niet per se dat die gasten er niks meer aan hebben (omdat ze gepakt zijn). Het is voor haar dan niet meer “m’n vrienden beschermen” maar “mogelijk overgebleven duos die ik totaal niet ken beschermen en deze wildvreemden daarom mijn privacy te laten schenden”. De kans dat ze de info geeft is in dat 2e scenario wel groter denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
domme opmerking om te zeggen dat de informatie nutteloos is van die Hunter.
Als de informatie nutteloos is, waarom wil je die informatie dan hebben?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Niet per se dat die gasten er niks meer aan hebben (omdat ze gepakt zijn). Het is voor haar dan niet meer “m’n vrienden beschermen” maar “mogelijk overgebleven duos die ik totaal niet ken beschermen en deze wildvreemden daarom mijn privacy te laten schenden”. De kans dat ze de info geeft is in dat 2e scenario wel groter denk ik.
Ik vind het prima als de Hunters weer eens een seizoen winnen maar toch wel jammer als dat allemaal dankzij de nieuwe spelontwerper is die dacht dat Marktplaatsadvertenties een goed idee warenquote:Op maandag 5 januari 2026 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een team weet niet eens waar ze de info kunnen ophalen, en het andere team gaat naar een locatie waar hun contactpersoon niet is... straks hebben alleen de hunters de gegevens van het extractiepunt en weten de teams niet waar ze heen moeten.
Dat punt maakt ze ook, maar hij vult vervolgens aan “laat ik het anders zeggen, die gasten hebben er niks meer aan”, wat impliceert dat ze gepakt zijn en ze haar vrienden dus niet meer hoeft te beschermen. Dan moet ze kiezen of ze het afgeeft zodat ze weggaan, of haar huis overhoop laat halen om mogelijk wildvreemde duo’s te beschermen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de informatie nutteloos is, waarom wil je die informatie dan hebben?
Worden ze tenminste niet gepakt terwijl de hunters drie rijen dik in een hinderlaag liggen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een team weet niet eens waar ze de info kunnen ophalen, en het andere team gaat naar een locatie waar hun contactpersoon niet is... straks hebben alleen de hunters de gegevens van het extractiepunt en weten de teams niet waar ze heen moeten.
Zou op zich wel leuk zijn als ze alleen een website of zo moet doorgeven en ze dus geen fysieke info in huis heeft. Dan kunnen ze lang zoeken, zolang zij haar mond houdt.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik mag omwille van de andere teams toch wel hopen dat ze hier nu niet die info vinden
Ik verwacht er niet te veel van na de Marktplaatsadvertenties tegenover al die jaren protonmailquote:Op maandag 5 januari 2026 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou op zich wel leuk zijn als ze alleen een website of zo moet doorgeven en ze dus geen fysieke info in huis heeft. Dan kunnen ze lang zoeken, zolang zij haar mond houdt.
In dat geval kan het nog iets zijn als: "Zoek op Vinted naar roze klompen uit Appelscha".quote:Op maandag 5 januari 2026 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet te veel van na de Marktplaatsadvertenties tegenover al die jaren protonmail
Denk het wel, met dank aan de productie die alle contactpersonen met extractieinfo zo in de schoot van de Hunters hebben gegooid.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:31 schreef Yesse het volgende:
Wordt iedereen binnengehaald voor de finale?
Ja dit, ze zitten nu op dag 11/12 denk ik zo qua tijdslijn, en we hebben nog één aflevering te gaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
Welke dag zitten ze eigenlijk. Ik lees dat een gemiddeld seizoen over 21 dagen gaat. Op dag 8 was het marktplaats fiasco. Dit riekt naar het kortste reguliere seizoen ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |