En voor de rest overal van die camera-deurbellen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef svann het volgende:
Fucking LTE-cards.
Je hele leven getrackt.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:20 schreef DaMart het volgende:
"Wij zullen zwijgen."
Terwijl zijn vrouw de hunters vertelt dat ze daar geslapen hebben.
Zoals ik ze nu bezig zie....quote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
Dit zou echt niet eerlijk zijn, zij hebben gewoon niks verkeerd gedaan.
Dat was niet zo handig neequote:
Productiefout?quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Kut, ik had wel het meeste vertrouwen in deze gasten, maar gewoon genakt door een productiefout.
Dat gaat een clean sleep worden voor de Hunters
Die marktplaatslinkjes waardoor alle contactpersonen helder zijn, daarom stond die camerawagen daar ineens. Anders waren ze niet zomaar gepakt.quote:
Er staat geen nieuwe info meer op volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef svann het volgende:
Hopelijk hebben de hunters niets meer aan dat microfilmpje.
Nee, daar staat toch enkel het periodiek systeem en dag 8 op.quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef svann het volgende:
Hopelijk hebben de hunters niets meer aan dat microfilmpje.
Dat snap ik wel. Ik vind dat niet een productie fout.quote:Op maandag 29 december 2025 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die marktplaatslinkjes waardoor alle contactpersonen helder zijn, daarom stond die camerawagen daar ineens. Anders waren ze niet zomaar gepakt.
Ik hoop dat in ieder geval 1 team nog in de buurt gaat komen van het extractiepunt, maardat wordt wel lastig vrees ik.quote:Op maandag 29 december 2025 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Kut, ik had wel het meeste vertrouwen in deze gasten, maar gewoon genakt door een productiefout.
Dat gaat een clean sleep worden voor de Hunters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |