Ja, lekker slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef DaMart het volgende:
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
En dan lekker in een Tesla stappenquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Daar lijkt het niet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...quote:
Nee, dat is wel iets engs.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Er is vandaag geen uitzendingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.
Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.
Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:18 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.
Toevallig ook nog, hij was bij degenen waarmee andere voorvluchtigen(weet niet welke dat waren), mailadres hadden uitgewisseld. Dus denk dat hij via die weg nog aan info komt.
Dat iddquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutelquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Volgens mij heeft Ajoub die sleutel wel van Slabby gekregen in de bosjes, dat zou dan wellicht nog een escape zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt mequote:Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Eh ja , maar een digitale fingerprint ergens op het net ... misschien kunnen ze toch wat achterhalenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt me
Ow wacht bericht zou meteen verwijderd worden, dus kunnen ze er toch niks mee
De Hunters hebben een tracker in zijn rugtas gedaan. Dus als Ayoub verstandig is laat hij dat ding liggen. Jammer dat ze op het laatste moment slordig werden terwijl ze wisten dat de Hunters vlakbij waren. Slabby minder snel dan Ayoub, want die is door niemand in te halen zo snel is die gast.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien dubbel, ik lees de posts hierboven niet omdat ik niet gespoild wil worden.
De laatste aflevering staat niet online. Ik kan de aflevering van maandag en dinsdag kijken, maar die van gisteren niet. Was er weer iets controversieels gebeurd waardoor de aflevering offline gehaald is?
Ow, thanks! Dan ben ik toch bijquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.
Het uitzendschema is een beetje wiebelig. Vrijdag is er ook geen uitzending.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, thanks! Dan ben ik toch bij
Vaag dat ze het dagelijks doen, maar soms toch niet.
Je ziet toch dat we triggeren op keren, niet op het stoplicht? En ook pas op het moment dat die gaat echt weer richting huis gaat? Als we op het stoplicht waren getriggered waren we juist op tijd geweest.quote:
Ja, vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Ja, waarschijnlijk wel. En dan hebben de Hunters mooi info richting de andere duo's voor Noord-Hollandquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.
Inderdaad, al moeten ze die unseen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef Momo het volgende:
Undercover gaan met een pruik terwijl er een cameraman bij is
Echt he.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven.
quote:
Ongelooflijk idd, je kunt elk willekeurig wachtwoord verzinnenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven.
jep.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:12 schreef DaMart het volgende:
Als de hunters een busje tegenkomen, nemen ze dus gewoon de kluis mee.
Valt niet opquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon de hele kluis ook echt meenemen.
Teveel!quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractiequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.
De contactpersonen van de duo's zullen wel onder de tap staan, dus dat zal wel een lead worden voor de Huntersquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractie
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
OK.. snel afwerken wist ik ,, maar er zitten toch nog wat dagen tussenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Nee, meteen na de laatste aflevering is de terugblikquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Ik kijk tijdens de opnames uren aan bodycam beeld, daar kun je echt geen tv programma mee maken… en ook jezelf filmen is geen optie, want als het spannend wordt (en dan wil je juist beeld), vergeten mensen te filmen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:30 schreef chufi het volgende:
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Kiki die niet eens wist dat je een telefoon kunt tappen, was wel het dieptepunt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.
Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.
En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
Fun fact: dit werkt niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4.
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.
Volgende aflevering is Maandag
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Ja, dat de plaatser van de camera een overtreding begaat (hoewel daar ook nog veel nuance in zit), maar niet uit voor het gebruik van de beelden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Nee, je zag in aflevering 1 op een beeldscherm heel duidelijk 28 mei 2025 in beeld staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet meer dan een maandquote:Op zondag 24 mei 2026 06:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?quote:Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet meer dan een maand
Ietsje minder!
Jij zegt meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |