abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:07 #151
2651 svann
night-hawk
pi_220843572
Dat tappen gaat wel erg geweldig.
Ook de inhoud achteraf?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220843576
Wat een kneuzen die twee
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:42 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843579
Telefoon aangelaten en auto met kaart....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:56 #154
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220843581
BN-ers houden wel echt meer van hun eigen cirkel
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:58 #155
42184 crew  DaMart
pi_220843592
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220843604
Kiki is ook niet de slimste
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:38 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220843606
Weet ik niet
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:45 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef DaMart het volgende:
Lekker rustig in je eigen netwerk gaan bellen vanaf hetzelfde adres...
Ja, lekker slim. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:48:22 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:47 schreef StephanL het volgende:
Kiki is ook niet de slimste
Nope.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:49:38 #160
2651 svann
night-hawk
pi_220843624
Gaan ze nu instagram hacken?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:51:54 #161
42184 crew  DaMart
pi_220843640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, lekker slim. :')
Die worden overal opgewacht straks...
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:51:59 #162
2651 svann
night-hawk
pi_220843642
De bros zijn uit de naald gekropen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220843648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:51 schreef svann het volgende:
De bros zijn uit de naald gekropen.
En dan lekker in een Tesla stappen _O-

Wordt natuurlijk ook steeds moeilijker om een auto te vinden zonder chips
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:53:46 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843650
Ook steeds lekker bellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:53:49 #165
42184 crew  DaMart
pi_220843652
"Zijn we nog veilig?"
"Ja."
Meeluisterende hunters: " }) "
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_220843658
Om Mart Hoogkamer kon ik tenminste nog lachen bij zijn dommigheden.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:55:36 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843661
Alleen Jetske en Joris nog niet echt in beeld gehad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220843675
Haha staat Dominque opeeens voor je neus _O-
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:01:03 #169
42184 crew  DaMart
pi_220843690
Hebben ze weer mazzel :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:01:22 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843693
Die gasten hebben tot nu toe wel erg veel geluk. Dat houdt wel een keer op.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220843699
Godver komen ze weer weg :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:03:27 #172
2651 svann
night-hawk
pi_220843706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:02 schreef StephanL het volgende:
Godver komen ze weer weg :P
Misschien leren ze het (als)nog.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:04:59 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:03 schreef svann het volgende:

[..]
Misschien leren ze het (als)nog.
lol
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:05:32 #174
2651 svann
night-hawk
pi_220843716
Mogen ze zomaar iemand (Siko) kidnappen?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:15 #175
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220843718
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:16 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:05 schreef svann het volgende:
Mogen ze zomaar iemand kidnappen?
Blijkbaar wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220843724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:03 schreef svann het volgende:

[..]
Misschien leren ze het (als)nog.
Of het is al te laat :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:06:52 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel :')
Echt he. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:07:25 #179
42184 crew  DaMart
pi_220843729
Je probeert toch zo ver mogelijk weg te komen in plaats van vlakbij de hunters in de bosjes wachten :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:09:24 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843744
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:10:45 #181
42184 crew  DaMart
pi_220843754
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ze laten Zico gaan". Ik neem aan dat ze hem wel netjes terug thuis afzetten dan.
Op het HQ zeiden ze toch dat hij zelf naar huis mocht gaan? :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:15:54 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843778
Dat is 1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:16:30 #183
42184 crew  DaMart
pi_220843780
Je verwacht het niet bij dit duo... :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:17:03 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:16 schreef DaMart het volgende:
Je verwacht het niet bij dit duo... :D.
Totale verrassing inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:18:39 #185
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220843798
Nummertje 2 in 3.2.1.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:19:06 #186
2651 svann
night-hawk
pi_220843805
O, een bevolkte dorpskroeg.
Als die dat maar niet lollig op de socials melden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:20:52 #187
2651 svann
night-hawk
pi_220843818
De halve wereld onder de tap, alsof er geen personeelstekort is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:21:34 #188
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Nummertje 2 in 3.2.1.
Helaas nog niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220843847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Helaas nog niet
Wel zonder tas, dus eigenlijk kansloos
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:24:48 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843855
Kijken die nooit naar eerdere edities??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:25:03 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843859
Echt hoor. Gewoon weer lekker op profielen kijken.

Hebben ze dan echt niks geleerd van andere jaren. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:25:20 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kijken die nooit naar eerdere edities??
Daar lijkt het niet op. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:04 #193
42184 crew  DaMart
pi_220843870
Check die profielen dan ergens anders... :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:27:22 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220843887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:26 schreef DaMart het volgende:
Check die profielen dan ergens anders... :').
Ja. pas nadat je een nieuwe lift hebt geregeld ofzo...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:27:25 #195
2651 svann
night-hawk
pi_220843888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:26 schreef DaMart het volgende:
Check die profielen dan ergens anders... :').
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:30:48 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220843925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef svann het volgende:

[..]
Het verschijnsel voorbijgangers kennen ze niet zo.
Nee, dat is wel iets engs.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220844188
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220845851
Heerlijk, die Ayoub. Die belt zijn hele familie en vriendenkring op en telkens vlakbij de hunters. Hoeveel kilometers zijn ze nu eigenlijk verwijderd van hun startpunt? Ze blijven maar in rondjes rijden dus denk dat ze in de volgende aflevering wel gepakt zullen worden. Maar Ayoub steelt de show weer deze keer. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-05-2026 09:54:32 ]
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:15:58 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220846986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Er is vandaag geen uitzending ;)
Ik zag net de aankondiging voor de aflevering van morgen.

Echt verwarrend dit, maar zal wel mede komen door het Musical award gala
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220847003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet het Ajoub wel nageven dat het wonderbaarlijk is dat ie nog is weggekomen. Maar zonder info is ie wel kansloos.

Kiki en Tim had ik wel wat slimmer ingeschat, die gaan morgen voor de bijl.

Joris en Jetske en de dames geef ik nog wel goede kansen, Nellie en Barend zullen wel verlinkt worden via hun luisteraars in de 3FM app :Y
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.


Toevallig ook nog, hij was bij degenen waarmee andere voorvluchtigen(weet niet welke dat waren), mailadres hadden uitgewisseld. Dus denk dat hij via die weg nog aan info komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door JJ76 op 20-05-2026 13:33:25 ]
pi_220847178
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:18 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Hij had wel echt mazzel met wegkomen. Zeker na fout op fout maken.

Toevallig ook nog, hij was bij degenen waarmee andere voorvluchtigen(weet niet welke dat waren), mailadres hadden uitgewisseld. Dus denk dat hij via die weg nog aan info komt.
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220849667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nooit verdenken ze een verkeerslicht en toevallig nu wel :')
Dat idd _O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:15:10 #203
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220850698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220851152
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:

[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Volgens mij heeft Ajoub die sleutel wel van Slabby gekregen in de bosjes, dat zou dan wellicht nog een escape zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:35:59 #205
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220851211
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef chufi het volgende:

[..]
Nog niets gehoord over de QR-code servetring en/of de sleutel
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt me

Ow wacht bericht zou meteen verwijderd worden, dus kunnen ze er toch niks mee
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:02:55 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220851325
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat de redactie die QR code uitschakelt, voor de hunters er iets mee doen. Hoewel ze er toch weinig aan hadden gehad, lijkt me

Ow wacht bericht zou meteen verwijderd worden, dus kunnen ze er toch niks mee
Eh ja , maar een digitale fingerprint ergens op het net ... misschien kunnen ze toch wat achterhalen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220852864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok dat al zijn spullen in zijn rugtas zitten, ook dat mailadres. Dus als de Hunters die gaan ophalen zijn die andere 2 duo's ook in gevaar want reken er maar op dat de Hunters daarmee de boel gaan lokken en info vergaren.
De Hunters hebben een tracker in zijn rugtas gedaan. Dus als Ayoub verstandig is laat hij dat ding liggen. Jammer dat ze op het laatste moment slordig werden terwijl ze wisten dat de Hunters vlakbij waren. Slabby minder snel dan Ayoub, want die is door niemand in te halen zo snel is die gast. ^O^
pi_220856257
Misschien dubbel, ik lees de posts hierboven niet omdat ik niet gespoild wil worden. :@

De laatste aflevering staat niet online. Ik kan de aflevering van maandag en dinsdag kijken, maar die van gisteren niet. Was er weer iets controversieels gebeurd waardoor de aflevering offline gehaald is?
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:38:48 #209
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220856264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien dubbel, ik lees de posts hierboven niet omdat ik niet gespoild wil worden. :@

De laatste aflevering staat niet online. Ik kan de aflevering van maandag en dinsdag kijken, maar die van gisteren niet. Was er weer iets controversieels gebeurd waardoor de aflevering offline gehaald is?
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220856411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:38 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Musical awards. Gisteren was er geen uitzending.
Ow, thanks! Dan ben ik toch bij :D
Vaag dat ze het dagelijks doen, maar soms toch niet.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:07:53 #211
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220856422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:04 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ow, thanks! Dan ben ik toch bij :D
Vaag dat ze het dagelijks doen, maar soms toch niet.
Het uitzendschema is een beetje wiebelig. Vrijdag is er ook geen uitzending.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220857098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Dat idd _O-
Je ziet toch dat we triggeren op keren, niet op het stoplicht? En ook pas op het moment dat die gaat echt weer richting huis gaat? Als we op het stoplicht waren getriggered waren we juist op tijd geweest.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:30:18 #213
2651 svann
night-hawk
pi_220857697
En weer verder. *G*
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:30:31 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857699
Nou eens zien
pi_220857704
Hoop gespoiler in de intro.
pi_220857705
w/
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:32:30 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:31 schreef StephanL het volgende:
Hoop gespoiler in de intro.
Echt he.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:33:16 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857709
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:33:38 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Ja, vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 21:34:12 #220
42184 crew  DaMart
pi_220857713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kiki en Tim worden ook wel gepakt vandaag vermoed ik
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:34:56 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:34 schreef DaMart het volgende:

[..]
Waarschijnlijk binnen de komende 5 minuten van het programma.
Ja, waarschijnlijk wel. En dan hebben de Hunters mooi info richting de andere duo's voor Noord-Holland
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:35:17 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857716
Kittens O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:38:19 #223
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857726
Daar gaan ze
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220857728
Ding dong :P
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:39:05 #225
2651 svann
night-hawk
pi_220857730
Die bal/ ballon op de achtergrond: fok all.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:39:50 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857734
Domme mensen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220857738
Die schrok :D

Ja haal het bewijs maar weg :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:17 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857739
Misschien hadden ze nog een keer extra kunnen bellen
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:31 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857741
Steven wel slim om even wat dingen weg te leggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:35 #230
2651 svann
night-hawk
pi_220857742
Mooi, gastheer werkt wat weg.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:45 #231
42184 crew  DaMart
pi_220857744
De helper moffelt bewijsmateriaal weg :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:41:14 #232
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857745
Goede helper
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220857751
Helaas zijn tabblad staat nog open _O-
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:42:36 #234
2651 svann
night-hawk
pi_220857754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:40 schreef DaMart het volgende:
De helper moffelt bewijsmateriaal weg :D.
Net niet genoeg, ben ik bang.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:47:49 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857781
Leuke zwembroek Joris
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:50:24 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857796
Undercover gaan met een pruik terwijl er een cameraman bij is
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:52:06 #237
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857807
Troll de hunters
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:52:45 #238
2651 svann
night-hawk
pi_220857813
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef Momo het volgende:
Undercover gaan met een pruik terwijl er een cameraman bij is
Inderdaad, al moeten ze die unseen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220857849
Haha :D
pi_220857854
Xvideos _O- smerige mensen _O-
pi_220857857
Stomme Kiki.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:00:49 #242
42184 crew  DaMart
pi_220857863
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:00:54 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Stomme Kiki.
Eens.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:01:15 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven :').
Echt he.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme mensen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220857867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:00 schreef DaMart het volgende:
Waarom zou je deze informatie zo makkelijk geven :').
Ongelooflijk idd, je kunt elk willekeurig wachtwoord verzinnen :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:01:41 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857869
Verzin gewoon mailadressen en wachtwoorden.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:07:04 #247
2651 svann
night-hawk
pi_220857888
Even die rugzakken af misschien, valt wat minder op.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220857891
Daar ging het busje weer :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:09:18 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857901
wachtwoord: HuntedVips2026 :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:11:00 #250
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220857915
Meiden zijn goed bezig
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220857916
Lekker bezig!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:11:31 #252
2651 svann
night-hawk
pi_220857917
Sanne en Fleur, dat is alvast één team.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220857922
Jetske en Joris ook *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:12:44 #254
42184 crew  DaMart
pi_220857924
Als de hunters een busje tegenkomen, nemen ze dus gewoon de kluis mee :+.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:13:05 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:12 schreef DaMart het volgende:
Als de hunters een busje tegenkomen, nemen ze dus gewoon de kluis mee :+.
jep.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220857932
Hij denkt ook, parkeer er maar naast _O-
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:09 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220857935
Gewoon de hele kluis ook echt meenemen. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:12 #258
451829 crew  H.Vviv
pi_220857936
Heel de kluis meenemen :D
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:13 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220857937
Lekker hele kluis mee
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:20 #260
2651 svann
night-hawk
pi_220857938
Met een kluisje over straat rennen! :D
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:14:36 #261
42184 crew  DaMart
pi_220857940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon de hele kluis ook echt meenemen. |:)
Valt niet op :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:15:39 #262
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220857946
Hele kluis mee _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220857951
Hoe dan weer dat zwarte busje.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 22:17:04 #264
42184 crew  DaMart
pi_220857952
Slim, dezelfde bus weer gebruiken.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:17:24 #265
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220857957
Natuurlijk hebben ze het busje gevonden :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 22:20:16 #266
451829 crew  H.Vviv
pi_220857986
Koetjes O+
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:22:23 #267
2651 svann
night-hawk
pi_220858003
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220858007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Teveel!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:23:47 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220858010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:22 schreef svann het volgende:
Cliffhanger.
Hoeveel levens gaat Ajoub hebben?
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220858017
Die Kiki en Tim, vooral die Kiki. Houdt gewoon je bek :')

Niet dat er nog iets met dat mailadres gaat gebeuren gok ik nu Barend&Nelly zo scherp waren dat iedereen andere info heeft.

De overige duo's mogen Ayoub wel dankbaar zijn trouwens, hij houdt ze lekker bezig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220858024
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die wordt de volgende aflevering op de terugweg met de inhoud van de kluis in die bus gepakt.
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractie :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:36:01 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220858083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het moet natuurlijk wel spannend zijn tot de extractie :P
De contactpersonen van de duo's zullen wel onder de tap staan, dus dat zal wel een lead worden voor de Hunters
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220858175
Wel fijn dat elk team in ieder geval een eigen punt heeft gehad voor de extractieinfo, zonder productieblunder zoals een marktplaatsadvertentie :')

Nu is het tijdsbestek voor de Hunters natuurlijk ook veel korter, volgens mij 7 dagen van start tot finish, maar toch.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220858323
Het krijgen van de telefoongegevens mag van mij wel wat langer duren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:27:08 #275
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:14 schreef svann het volgende:
Met een kluisje over straat rennen! :D
cameras!!!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:28:52 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858401
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:30:54 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858409
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:35:10 #278
2651 svann
night-hawk
pi_220858423
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:36:50 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:

[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
OK.. snel afwerken wist ik ,, maar er zitten toch nog wat dagen tussen :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:37:49 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220858431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:

[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Nee, meteen na de laatste aflevering is de terugblik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220858774
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.

Volgende aflevering is Maandag
pi_220858776
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:30 schreef chufi het volgende:
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Ik kijk tijdens de opnames uren aan bodycam beeld, daar kun je echt geen tv programma mee maken… en ook jezelf filmen is geen optie, want als het spannend wordt (en dan wil je juist beeld), vergeten mensen te filmen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:01:02 #283
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_220860528
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.

Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.

En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
pi_220863828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.

Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.

En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
Kiki die niet eens wist dat je een telefoon kunt tappen, was wel het dieptepunt.

Ayoub en Barend & Benner gaan er ook nog wel aan. Laten veel steken vallen.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:30:29 #285
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220866693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4.
Fun fact: dit werkt niet meer :+ _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:15:03 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220868037
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Fun fact: dit werkt niet meer :+ _O-
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 15:26:07 #287
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220868077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:D
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:31:19 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220868099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:59 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:02 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.

Volgende aflevering is Maandag
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220873409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
pi_220873415
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef chufi het volgende:

[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Ja, dat de plaatser van de camera een overtreding begaat (hoewel daar ook nog veel nuance in zit), maar niet uit voor het gebruik van de beelden.

Het gaat namelijk om het oppakken van een “veroordeelde voortvluchtige” niet om bewijsvoering. In principe kan de politie elke mogelijke wet overtreden om iemand op te pakken. Daar krijgen ze natuurlijk wel gezeur over, maar ze hoeven diegene dan niet opeens weer vrij te laten.
pi_220882410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Nee, je zag in aflevering 1 op een beeldscherm heel duidelijk 28 mei 2025 in beeld staan.
pi_220882414
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:38 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
Niet meer dan een maand ;)

Ietsje minder!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:12:47 #294
136 V.
Like tears in rain...
pi_220882891
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:36 schreef svann het volgende:
Live sateliet-close up, bestaat dat?
Gewoon een drone.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220883126
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Niet meer dan een maand ;)

Ietsje minder!
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
pi_220883134
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef V. het volgende:

[..]
Gewoon een drone.
Khalile noemt alle beelden van boven “satelliet”
pi_220883979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:

[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
Jij zegt meer dan een jaar geleden.
Hij geeft aan in ep1 gezien te hebben dat het 12 maanden geleden was.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:18:25 #298
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888030
Na de reclame *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 21:20:07 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888051
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Na de reclame *O* *O*
*O* Ja, zin in *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220888057
Dit is de laatste week alweer :'( Volgende week is er wat anders op tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')