abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780234
quote:
ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest

Een agent van de Amerikaanse immigratiedienst ICE heeft een vrouw gedood in Minneapolis in de noordelijke staat Minnesota. Het ministerie van Binnenlandse Veiligheid meldt dat de agent handelde uit zelfverdediging, maar die lezing wordt door de lokale autoriteiten in twijfel getrokken.

De burgemeester van de stad, Jacob Frey, beschuldigt de agent van "roekeloos" schieten op een 37-jarige vrouw. Ook gouverneur Tim Walz, een prominente Democraat, bestrijdt de lezing van het ministerie.

Op beelden is te zien dat de vrouw met haar auto dwars op de weg staat. Ze wordt benaderd door agenten, waarna ze een paar meter achteruit rijdt en daarna vooruit. Op dat moment wordt er geschoten, ogenschijnlijk door een agent die voor haar auto staat.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."

Burgemeester: 'onzinverhaal'

Burgemeester Frey zegt dat de aanwezigheid van de immigratiedienst zorgt voor chaos in zijn stad. "We eisen dat ICE de stad onmiddellijk verlaat", schrijft hij op X. "Wij staan pal achter onze immigranten- en vluchtelingengemeenschappen."

In een persconferentie bestempelde de burgemeester het verhaal van de immigratiedienst als een "onzinverhaal". Hij baseert zich op een video die hij te zien gekregen heeft, zei hij. Gevraagd of het erop leek dat de vrouw wilde inrijden op de agenten antwoordde hij: "Dat lijkt helemaal niet het geval te zijn."

Ook gouverneur Walz van Minnesota, waarvan Minneapolis de grootste stad is, zegt het verhaal van ICE niet te geloven. "Geloof niet in deze propagandamachine", schrijft de voormalige running mate van presidentskandidaat Kamala Harris op X. Hij belooft dat de staat zal zorgen voor een eerlijk en rechtvaardig onderzoek.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
NOS

twitter

Niet mijn OP.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219780245
quote]0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet dit incident. Ik zie in deze video een verkeersbord die in andere niet staat, bomen staan anders, witte auto op de achtergrond is anders, kleur auto op de voorgrond lijkt niet dezelfde. [/quote]

Bijzonder. Wel veel gelijkenis. Maar het is inderdaad niet hetzelfde voorval want in deze video kan die agent niet schieten.
pi_219780246
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende: [..] Volgens ooggetuigen zeiden de ICE agenten dat ze daar weg moest. Om haar vervolgens af te schieten. En jij vindt dat allemaal wel logisch. Zoek hulp.
Ooggetuigen zijn niet betrouwbaar. Op de beelden zie en hoor ik dat ze gesommeerd wordt om uit te stappen waarna ze gas geeft en weg rijd.
pi_219780258
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ooggetuigen zijn niet betrouwbaar. Op de beelden zie en hoor ik dat ze gesommeerd wordt om uit te stappen waarna ze gas geeft en weg rijd.
De beelden spreken voor zich. De agent had weg kunnen springen, maar op dat moment had hij 0.1 seconde de tijd en handelde binnen de geweldsinstructie.

Tragisch ongeval, maar volgens de wet.

Dit verhaal kent alleen maar verliezers
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:30:58 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219780267
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volgens mij kunnen we allerlei punten maken maar ik heb niet het gevoel dat het bij je registreert.
Dat zegt dan misschien iets over de kwaliteit (of eerder het gebrek daaraan) van de gemaakte punten...
Huilen dan.
pi_219780291
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als ik het goed begrepen heb: verderop was de straat geblokkeerd door protesten en zij wilde haar auto keren. Daarom gaf ze ook aan dat de ICE auto's haar konden passeren. Zoals je in de beelden ziet was ICE nauwelijks met haar bezig totdat een ICE vent doordraait en gemaskerd en snel haar kant op loopt en de deur open wil trekken. Alsof dat heel normaal is, dat een wildvreemde gemaskerde vent even je deur opentrekt....
Wat ik zag was ICE die aan kwam rijden en zij die met haar auto de weg blokkeerde.
pi_219780301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:23 schreef incel het volgende:

[..]
Ja er is ook geen touw aan vast te knopen. Je kan het filmpje zien, en je kan als het goed is het verschil snappen tussen jij die thuis dat filmpje ziet of hoe het er op dat moment uit ziet vanuit het perspectief van die agent. Dus waarom zijn mensen dan allemaal zo verbaasd over hoe het gelopen is?
Het zag er behoorlijk chaotisch uit.
pi_219780312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het zag er behoorlijk chaotisch uit.
Ja en die vrouw kwam dus niet toevallig even langs omdat ze daar woonde en was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats of iets.
pi_219780315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef incel het volgende:

[..]
Ja en die vrouw kwam dus niet toevallig even langs omdat ze daar woonde en was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats of iets.
Die indruk krijg ik niet.
pi_219780321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Die indruk krijg ik niet.
Dus ze had zelf waarschijnlijk ruim de tijd om niet in een situatie te komen waar agenten zouden denken dat op haar schieten de enige uitweg is.
pi_219780326
Voor in de OP:

twitter
pi_219780333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef RotatoR het volgende:
Voor in de OP:

[ x ]
Zullen afspreken dat we alleen filmpjes en nieuws plaatsen die te maken hebben met dit incident?
Dat helpt enorm.
pi_219780347
quote:
Voor in de OP:

[ x ]
Ja compleet begrijpelijk dat die agent dus schoot... Hoe triest het ook is
pi_219780350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Adames het volgende:

[..]
Zullen afspreken dat we alleen filmpjes en nieuws plaatsen die te maken hebben met dit incident?
Dat helpt enorm.
Ja, vandaar dit filmpje.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:44:59 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Adames het volgende:

[..]
Dat helpt enorm.
Grok

@grok
·
1h
Yes, this appears to be genuine bystander footage from the January 7, 2026, ICE shooting in Minneapolis, where agent fatally shot Renee Nicole Good. Federal officials describe it as self-defense, citing an attempt to run over an officer, but Mayor Frey and Gov. Walz strongly dispute that account. Sources: NBC, CNN, Reuters.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_219780371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef incel het volgende:

[..]
Dus ze had zelf waarschijnlijk ruim de tijd om niet in een situatie te komen waar agenten zouden denken dat op haar schieten de enige uitweg is.
Ze heeft een risico en keuze gemaakt die haar helaas fataal werden.
pi_219780373
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219780378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Wat ik zag was ICE die aan kwam rijden en zij die met haar auto de weg blokkeerde.
Als zij echt de weg had willen blokkeren was ze aan de linkerkant van de weg gaan staan en niet rechts achter die andere ICE auto....
pi_219780382
Kan iemand me überhaupt uitleggen hoe zijn schieten bijdroeg aan zijn veiligheid?
"Pools are perfect for holding water"
pi_219780388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ze heeft een risico en keuze gemaakt die haar helaas fataal werden.
Yup.

quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:47 schreef Tjoent het volgende:

Deze mag ook wel zonder spoiler _O_
pi_219780390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Grok

@:grok
·
1h
Yes, this appears to be genuine bystander footage from the January 7, 2026, ICE shooting in Minneapolis, where agent fatally shot Renee Nicole Good. Federal officials describe it as self-defense, citing an attempt to run over an officer, but Mayor Frey and Gov. Walz strongly dispute that account. Sources: NBC, CNN, Reuters.
Haha grok na al die missers van afgelopen weken als bron gebruiken _O-
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:49:16 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219780392
quote:
Voor in de OP:

[ x ]
quote:
Voor in de OP:

[ x ]
Ben bang dat ik hem verneuk met het embedden :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219780399
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja, vandaar dit filmpje.
Dit filmpje is sped up. Wat wel hier duidelijk zichtbaar is, is dat dat de ICE agent wordt geschampt en stukje naar achteren wordt geduwd.
Dan nog ga je niet schieten van opzij, tegen de instructies in.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:51:03 #24
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219780407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:48 schreef probeer het volgende:
Kan iemand me überhaupt uitleggen hoe zijn schieten bijdroeg aan zijn veiligheid?
Niet. Hij had ook op een band kunnen schieten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219780408
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als zij echt de weg had willen blokkeren was ze aan de linkerkant van de weg gaan staan en niet rechts achter die andere ICE auto....
Als die auto in de weg stond dan ga je daar gewoon achter staan en niet overdwars op de weg.
Dat lijkt mij niet logisch.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:51:54 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780412
Blijft altijd mooi ook. mensen die IRL nog janken om een spin weten 10000% zeker dat ze op dat moment totaal cool en kalm waren gebleven.

Op een agent inrijden is gewoon heel erg dom, hoe je het ook wil verdraaien. Doe je dat niet, ga je ook niet dood :').
Get woke, go broke!
pi_219780419
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Blijft altijd mooi ook. mensen die IRL nog janken om een spin weten 10000% zeker dat ze op dat moment totaal cool en kalm waren gebleven.

Op een agent inrijden is gewoon heel erg dom, hoe je het ook wil verdraaien. Doe je dat niet, ga je ook niet dood :').
De beste stuurlui zitten op Fok!
pi_219780420
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:48 schreef incel het volgende:

[..]
Yup.
[..]
Deze mag ook wel zonder spoiler _O_
Ik heb die niet geplaatst.
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 16:52:38 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219780421
Sommige mensen hier willen hoe dan ook dat die persoon in zijn recht stond om dit te doen. Ziek hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_219780426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Is gewoon plaatje van internet? Naja ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Maar vind het wel een mooi plaatje en laat precies de hypocrisie van linkse mensen zien ja.
pi_219780429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Nee, was een multi-quote ;)
pi_219780430
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Van zo'n korte afstand (vrijwel tegen de auto aan staande) op welk deel van die auto schieten, gaat die ton metaal sowieso niet meteen tot stilstand brengen.
pi_219780433
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen hier willen hoe dan ook dat die persoon in zijn recht stond om dit te doen. Ziek hoor.
'Toevallig' ook allemaal pro-Trump lui. Maar heus niet vooringenomen.
pi_219780434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:53 schreef incel het volgende:

[..]
Is gewoon plaatje van internet? Naja ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Maar vind het wel een mooi plaatje en laat precies de hypocrisie van linkse mensen zien ja.
Er zitten reacties bij die wel echt bizar zijn gewoon.
Niemand verdiend het om te sterven en al helemaal niet om een mening.
pi_219780438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:53 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, was een multi-quote ;)
Ow verhip. :D

Dat had ik niet gezien. _O-
pi_219780442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ow verhip. :D

Dat had ik niet gezien. _O-
Geeft niks :)
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:55:51 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780445
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
Als de agent in zijn recht stond wil ik dat idd bevestigd zien, staat hij dat niet, dan moet hij vervolgd worden, lijkt me logisch.

Alleen wijst alles er op dat ze met opzet op hem inreed. En dan kan je er van alles bijhalen, maar iedereen weet dat je dat in de VS gewoon echt niet moet doen.

Is het spijtig allemaal? Natuurlijk, maar het is helaas dr eigen schuld.
Get woke, go broke!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:56:17 #38
438527 MissButterflyy
pi_219780447
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef probeer het volgende:

[..]
Van zo'n korte afstand (vrijwel tegen de auto aan staande) op welk deel van die auto schieten, gaat die ton metaal sowieso niet meteen tot stilstand brengen.
Die auto kwam niet eens recht op hem af. Reed langs hem, en toen weg.
Kom op zeg, dat hebben we nu al vaak genoeg gezien op de filmpjes.

Ga hier verder ook geen discussies meer over voeren. Het is bizar dat je iemand dan 3 keer door het hoofd schiet.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:57:01 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219780453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als die auto in de weg stond dan ga je daar gewoon achter staan en niet overdwars op de weg.
Het lijkt mij ook niet logisch om iemand kapot te schieten in plaats van een stapje opzij te zetten. Zo zie je maar hè...
Huilen dan.
pi_219780454
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Er zitten reacties bij die wel echt bizar zijn gewoon.
Niemand verdiend het om te sterven en al helemaal niet om een mening.
Ja natuurlijk, als je oproept dat mensen zoals Trump en Charlie Kirk fascisten zijn die moeten worden vermoord en hitlervergelijkingen maakt ben je niet goed en mensen die hier over lopen te juichen zijn geen haar beter. Maar volgens mij snappen die linkse mensen niet echt het verschil tussen ergens voor juichen en gewoon de situatie en geweldsinstructie uitleggen en goedkeuren.
pi_219780457
Homeland Security Secretary (DHS) Kristi Noem alleged at a press conference on Wednesday that the woman who was shot and killed by an Immigration and Customs Enforcement (ICE) officer was "stalking and impeding" agents all day.
Noem told reporters that ICE agents repeatedly instructed the victim, Renee Nicole Good, 37, to get out of her car and stop "obstructing" law enforcement but she did not comply.
The agency is labeling the incident as an act of "domestic terrorism."
life is like a box of chocolates
pi_219780458
Ik heb op 2 frames even een rode lijn gezet om te markeren waar de agent staat.
Let ook op de positie van de witte streep op het wegdek en de boom achter de agent.

donderdag 8 januari 2026 @ 16:58:01 #43
438527 MissButterflyy
pi_219780460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als de agent in zijn recht stond wil ik dat idd bevestigd zien, staat hij dat niet, dan moet hij vervolgd worden, lijkt me logisch.

Alleen wijst alles er op dat ze met opzet op hem inreed. En dan kan je er van alles bijhalen, maar iedereen weet dat je dat in de VS gewoon echt niet moet doen.

Bullshit. De FBI gaat nog een onderzoek doen, je papegaait Trump en z’n kornuiten gewoon na.
En die hebben overal schijt aan als het niet in hun straatje past.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:00:02 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780472
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bullshit. De FBI gaat nog een onderzoek doen, je papegaait Trump en z’n kornuiten gewoon na.
En die hebben overal schijt aan als het niet in hun straatje past.
AH, maar JIJ weet wel al 100% zeker dat wat ik zeg bullshit is. Nou dan hoeft dat onderzoek ook niet meer he? :').

Je blijft vermakelijk :).
Get woke, go broke!
pi_219780474
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die auto kwam niet eens recht op hem af. Reed langs hem, en toen weg.
Kom op zeg, dat hebben we nu al vaak genoeg gezien op de filmpjes.

Ga hier verder ook geen discussies meer over voeren. Het is bizar dat je iemand dan 3 keer door het hoofd schiet.
Ik ben het met je eens hoor. En snap dus sowieso de noodzaak van schieten niet in zo'n geval.
pi_219780481
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
AH, maar JIJ weet wel al 100% zeker dat wat ik zeg bullshit is. Nou dan hoeft dat onderzoek ook niet meer he? :').

Je blijft vermakelijk :).
Ja, omdat al je posts dat zijn.

Al jaren.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:01:43 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens hoor. En snap dus sowieso de noodzaak van schieten niet in zo'n geval.
Nee, jij zou je gewoon kapot laten rijden, zo ben jij _O_.
Get woke, go broke!
pi_219780484
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het lijkt mij ook niet logisch om iemand kapot te schieten in plaats van een stapje opzij te zetten. Zo zie je maar hè...
De weg blokkeren is ook niet logisch, vluchten op het moment dat je weet dat je te ver bent gegaan en daarbij roekeloos optrekt is ook niet logisch.
Dan was dit ook niet gebeurd.
Zo kan je blijven doorgaan.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:02:05 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, omdat al je posts dat zijn.

Al jaren.
Bedankt voor je mening, echt boeiend O+.
Get woke, go broke!
pi_219780488
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja of op haar radioantenne.
pi_219780490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef incel het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, als je oproept dat mensen zoals Trump en Charlie Kirk fascisten zijn die moeten worden vermoord en hitlervergelijkingen maakt ben je niet goed en mensen die hier over lopen te juichen zijn geen haar beter. Maar volgens mij snappen die linkse mensen niet echt het verschil tussen ergens voor juichen en gewoon de situatie en geweldsinstructie uitleggen en goedkeuren.
Ik vind die vergelijkingen sowieso heel raar. Als je het daarvan moet hebben dan mag je je wel eens achter de oren krabben.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:03:23 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219780495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
De weg blokkeren is ook niet logisch, vluchten op het moment dat je weet dat je te ver bent gegaan en daarbij roekeloos optrekt is ook niet logisch.
Dan was dit ook niet gebeurd.
Zo kan je blijven doorgaan.
En zo zie je dus hoe slap jouw oorspronkelijke punt is.
Huilen dan.
pi_219780499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik vind die vergelijkingen sowieso heel raar. Als je het daarvan moet hebben dan mag je je wel eens achter de oren krabben.
Ik weet zeker dat de meeste mensen die vandaag schande spreken over wat hier gebeurd is wel zaten te juichen toen Trump en Kirk werden beschoten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:04:36 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780504
https://x.com/elonmusk/status/2009292194406895696

Blijkbaar was hij al een keer aangereden door een "demonstrant" maar vertel ons nog even hoe JIJ dit heldhaftig zonder geweld had opgelost, vanaf je bank :').
Get woke, go broke!
pi_219780505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Nogmaals en daar begon ik mee, zij wilde keren. Kijk anders de video van de NYTIMES, zie waar ze stond, haar voorwielen en hoe ondertussen meerdere auto's haar nog passeren....
https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.html
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:04:48 #56
438527 MissButterflyy
pi_219780508
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef incel het volgende:

[..]
Niemand roept hier op om Trump en zijn kliek te vermoorden, klets geen onzin.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:05:30 #57
438527 MissButterflyy
pi_219780513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef incel het volgende:

[..]
Ik weet zeker dat de meeste mensen die vandaag schande spreken over wat hier gebeurd is wel zaten te juichen toen Trump en Kirk werden beschoten.
Nog meer lulkoek.
pi_219780514
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:04 schreef HeatWave het volgende:
https://x.com/elonmusk/status/2009292194406895696

Blijkbaar was hij al een keer aangereden door een "demonstrant" maar vertel ons nog even hoe JIJ dit heldhaftig zonder geweld had opgelost, vanaf je bank :').
Due to local laws, we are temporarily restricting access to this content until X estimates your age. Learn more

Wat is deze
pi_219780515
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En zo zie je dus hoe slap jouw oorspronkelijke punt is.
Welk oorspronkelijke punt, ik zeg om de haverklap dat ze niet dood had gehoeven en dat de hele situatie dubbel is.
Ook mevrouw heeft verkeerde keuzes gemaakt, die is niet ineens heilig.
pi_219780521
quote:

[..]
Die zullen er vast wel tussen zitten.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:06:34 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef incel het volgende:

[..]
Due to local laws, we are temporarily restricting access to this content until X estimates your age. Learn more

Wat is deze
Echt geen idee, hier kan ik het gewoon zien. VPN?
Get woke, go broke!
pi_219780527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dit filmpje is sped up. Wat wel hier duidelijk zichtbaar is, is dat dat de ICE agent wordt geschampt en stukje naar achteren wordt geduwd.
Dan nog ga je niet schieten van opzij, tegen de instructies in.
Op basis van de kogelgaten lijkt het dat er wel van voren is geschoten, of het moeten uitgangen zijn vanaf de andere kant.

pi_219780530
quote:

[..]
Erika Kirk als meeste.
pi_219780535
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nogmaals en daar begon ik mee, zij wilde keren. Kijk anders de video van de NYTIMES, zie waar ze stond, haar voorwielen en hoe ondertussen meerdere auto's haar nog passeren....
https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.html
Ze stond daar al even dat kan je in dat filmpje zien die ik daarstraks postte.
pi_219780537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Echt geen idee, hier kan ik het gewoon zien. VPN?
Volgens mij niet. Maar ik las inderdaad ook dat hij al een keer eerder werd aangereden door zo'n type. Niet gek dat hij dus zo snel z'n wapen trekt.
pi_219780553
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Op basis van de kogelgaten lijkt het dat er wel van voren is geschoten, of het moeten uitgangen zijn vanaf de andere kant.

[ afbeelding ]
Werkelijk :')
Dat kogelruit op de voorruit is vanaf de koplamp geknald en het kogelgat in het zijraam van de zijkant. Echt, denk godsamme eens na voordat je hopeloos biased een analyse probeert te doen.
Dat zie je ook gewoon op het filmpje. Hij begint te knallen als hij schuin voor de auto staat. Hij moest immers eerst opzij springen.

EEN GAT IN DE ZIJKANT EN EEN GAT AAN DE SCHUINE ZIJDE VAN HET RAAM.
Rotator: Er is duidelijk van de voorkant geschoten 8)7
pi_219780558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat kogelruit op de voorruit is vanaf de koplamp geknald en het kogelgat in het zijraam van de zijkant. Echt, denk godsamme eens na voordat je hopeloos biased een analyse probeert te doen.
Dat zie je ook gewoon op het filmpje. Hij begint te knallen als hij schuin voor de auto staat. Hij moest immers eerst opzij springen.

Iemand anders zei net dat het een executie via het zijraam was.
pi_219780563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:10 schreef incel het volgende:

[..]
Iemand anders zei net dat het een executie via het zijraam was.
Ik heb niets te maken met iemand anders.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:10:52 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780564
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij niet. Maar ik las inderdaad ook dat hij al een keer eerder werd aangereden door zo'n type. Niet gek dat hij dus zo snel z'n wapen trekt.
ICE wordt al weken overal belaagd. er wordt, ook door politici opgeroepen om tot actie over te gaan etc, dan sta je idd behoorlijk onder stress lijkt me. En als er dan een SUV op je afkomt ga je niet eerst even een minuut bedenken hoe of wat.

Nogmaals, het blijft tragisch, maar het is niet alsof het een willekeurige burger was die er niets mee te maken had, ze kwam om te protesteren, kwam in een beroerde situatie terecht en koos er voor om niet mee te werken.

Meer kan ik er niet van maken.
Get woke, go broke!
pi_219780569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ICE wordt al weken overal belaagd. er wordt, ook door politici opgeroepen om tot actie over te gaan etc, dan sta je idd behoorlijk onder stress lijkt me. En als er dan een SUV op je afkomt ga je niet eerst even een minuut bedenken hoe of wat.

Nogmaals, het blijft tragisch, maar het is niet alsof het een willekeurige burger was die er niets mee te maken had, ze kwam om te protesteren, kwam in een beroerde situatie terecht en koos er voor om niet mee te werken.

Meer kan ik er niet van maken.
Ik ben het volstrekt met je eens ook.

Toen ik het vanmorgen las was ik echt bang dat het zomaar een onschuldige vrouw was die daar woonde of iets en werd gehinderd. Maar deze zocht de confrontatie op en gebruikte uiteindelijk haar auto als wapen ongeacht of ze het bedoelde of niet zij zat achter het stuur van dat ding.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:13:08 #71
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219780581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219780582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ze stond daar al even dat kan je in dat filmpje zien die ik daarstraks postte.
Okédan. En daarna reed ze bewust in op die agent vent?
pi_219780605
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
(ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen)
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf op
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:16:05 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780620
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.

Ik snap dat ze wellicht in paniek was, maar dat was de agent denk ik ook. Wederom tragisch, maar te voorkomen door bevelen op te volgen, zeker in de VS waar alles onder hoogspanning staat.
Get woke, go broke!
pi_219780621
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Doe niet zo hysterisch joh.
pi_219780624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef incel het volgende:

[..]
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf op
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten _O-
pi_219780633
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten _O-
Naja ze probeerde dus weg te rijden en reed daarbij op een agent in, ook niet al te slim nee.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:17:56 #78
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219780640
Wat een kutland, stel nazi's. :r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219780647
quote:

[..]
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
pi_219780652
quote:

[..]
Mogelijk doordat ze de agent met haar auto raakte schoot deze -uit positie gebracht daardoor- met het fatale gevolg.

Het blijft gissen, het onderzoek maar afwachten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219780664
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Doe niet zo hysterisch joh.
Twee kogels door precies hetzelfde gat in de voorruit _O_
En zoals heatwave daarnet met een aardappel gemaakt filmpje bewezen heeft krijgt die man dat ook nog voor elkaar terwijl hij aangereden wordt _O_
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:21:31 #82
pi_219780668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.

Ik snap dat ze wellicht in paniek was, maar dat was de agent denk ik ook. Wederom tragisch, maar te voorkomen door bevelen op te volgen, zeker in de VS waar alles onder hoogspanning staat.
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219780670
Ik merk dat uiteindelijk na een lange dag hevig discussieren en alle nieuwe informatie die naar boven is wat meer mensen inzien dat het echt niet zomaar een executie was van het trump regime maar gewoon een klassieke geval zelfverdediging en het topic wordt ook wat rustiger. Wat was dat erg zeg vanmiddag, mensen slingerde je de gekste dingen om je oren en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:22:32 #84
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780678
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Blaf me vol
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:23:02 #85
pi_219780680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
Oké, maar wie zegt dat en met welke belangen? En wat is etteren, en hoe lang waren die mensen al uit de auto gestapt? Ik weet alleen wat ik in dat filmpje heb gezien dus kan alleen daarover oordelen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:24:45 #86
pi_219780692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef incel het volgende:
en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:09 #87
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780699
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
[..]
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
Lol
Blaf me vol
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:18 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780700
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
Get woke, go broke!
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:52 #89
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780706
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
Best wel een groot verschil
Blaf me vol
pi_219780708
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?

Wees eerlijk. Als is dat moeilijk in deze polariserende tijden. :s)
pi_219780723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?

Nee dan was het natuurlijk een fascist en verdiende ze het.
pi_219780736
quote:

Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.

Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
pi_219780775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
pi_219780783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef incel het volgende:

[..]
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
pi_219780795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

0% kans.

Dit was een vrouw met een Pride-vlag en voornaamwoorden in haar sociale media bio, die ook nog eens getrouwd was met een andere vrouw en kinderen hadden geadopteerd. Daarnaast was zij bezig ICE agenten te treiteren en stalken.

Zulke symboliek en gedrag zien we alleen bij radicale Democratische kiezers terug. Kortom, dit was waarschijnlijk eerder een Mamdani-fan dan een Trump-fan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219780799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.
https://www.bbc.com/news/live/c7510l1135wt
pi_219780807
quote:

We weten toch niet waar zij voor stemt :')
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 17:38:58 #98
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219780813
quote:

Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 17:39:02 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219780815
quote:

Dan had ze nog steeds geen kogel door haar hoofd hoeven te hebben van mij.
pi_219780821
twitter

Het zijn ook echt iedere keer witte liberale Karens.
pi_219780826
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219780840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?
Ik zou die vraag niet polariserend willen noemen. We weten dat er ook hier een sterk politiek tribalisme heerst, zeker mbt de Amerikaanse politiek. Kijk naar AMV in POL, één verkeerde vraag of één afwijkende mening en je hebt meteen vijf of zeven users achter je aan, die bovendien nog eens gaan klagen in de FB omdat men eigenlijk alle afwijkende visies gecensureerd en weggejorist wil hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219780841
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Die zie je iig niet laf en gemaskerd zwaaien met wapens.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:42:00 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219780849
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
0% kans.

Dit was een vrouw met een Pride-vlag en voornaamwoorden in haar sociale media bio, die ook nog eens getrouwd was met een andere vrouw en kinderen hadden geadopteerd. Daarnaast was zij bezig ICE agenten te treiteren en stalken.

Zulke symboliek en gedrag zien we alleen bij radicale Democratische kiezers terug. Kortom, dit was waarschijnlijk eerder een Mamdani-fan dan een Trump-fan.
Ik lees hier iets heel anders: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:42:37 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219780854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef incel het volgende:

[..]
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.
https://www.bbc.com/news/live/c7510l1135wt
Jongste zoon afgezet bij school: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
pi_219780857
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik lees hier iets heel anders: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
Allemaal 'linkse' leugens van MSM, joh!
pi_219780864
quote:
[ x ]

Het is op zijn minst erg opmerkelijk te noemen dat het in veel gevallen blanke, (hoogopgeleide) vrouwen betreft tussen de pakweg 25 en de 50, die compleet geradicaliseerd zijn op dit vlak. Ik ben benieuwd wat hier een verklaring voor kan zijn.
pi_219780876
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jongste zoon afgezet bij school: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
Oke dus wie is betrouwbaarder BBC of Nu.nl

We geloven lekker wat we willen
pi_219780882
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is op zijn minst erg opmerkelijk te noemen dat het in veel gevallen blanke, (hoogopgeleide) vrouwen betreft tussen de pakweg 25 en de 50, die compleet geradicaliseerd zijn op dit vlak. Ik ben benieuwd wat hier een verklaring voor kan zijn.
Dit mag niet dit is etnisch profileren
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:45:25 #110
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219780886
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Blijf met je tengels van anderen af dan incasseer je ook geen klappen.
pi_219780892
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
“It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigoted adherents of the Party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unorthodoxy.”
― George Orwell, 1984
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:46:59 #112
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219780901
Sommige users praten hier gewoon het in koele bloede dood schieten van een ongewapend medemens goed.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219780906
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Hebben ze daar geen oproerpolitie ofzo? Of is het bewuste sabotage van de burgermeester om die niet in te zetten?
pi_219780910
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:45 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Blijf met je tengels van anderen af dan incasseer je ook geen klappen.
Dat is fascisme
pi_219780913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Sommige users praten hier gewoon het in koele bloede dood schieten van een ongewapend medemens goed.
En enorm beledigd zijn als je ook maar iets verwijst naar bruinhemden van wel eer.
pi_219780917
quote:

[..]
Wat heerlijk naïef. Ze stond daar toevallig midden op de weg. En ineens stonden er agenten en schrok ze.

Ik geloof er helemaal niets van. Lijkt op een beroeps activist die de boel expres frustreert en vervolgens alle orders negeert en een agent aanrijd.

Gevalletje darwin award lijkt mij. Play stupid games win stupid prizes.
pi_219780918
quote:
Welke en waar? Want de meesten zeggen gewoon dat het triest is wat er is gebeurd maar gezien de omstandigheden er begrijpelijk geschoten was.
pi_219780924
Is er al iets meer bekend over de context waarbinnen dit is voorgevallen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:49:44 #119
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219780933
quote:
Klopt kerel, zo'n truck van een paar ton en 300 hp kan verder weinig schade aanrichten. :')

Holy shit wat ben jij dom
pi_219780938
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Hebben ze daar geen oproerpolitie ofzo? Of is het bewuste sabotage van de burgermeester om die niet in te zetten?
Sabotage van Tim Walt. Gisteren riep die nog op om 'vreedzaam' te gaan demonstreren. Komt alleen maar mooi uit voor hem, aangezien die zelf betrokken is bij een groot schandaal
pi_219780963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:44 schreef incel het volgende:

[..]
Oke dus wie is betrouwbaarder BBC of Nu.nl

We geloven lekker wat we willen
Lijkt me als de vrouw onschuldig, net een kid gedropt heeft op een school en daar toevallig was dat er een enorme rel en rechtszaak volgt, ben benieuwd.
pi_219780966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
Is er al iets meer bekend over de context waarbinnen dit is voorgevallen?
Context is beroepsactivisten die het werk van ICE proberen te belemmeren.
pi_219780968
quote:
Wie zei dat dan?
pi_219780972
Meer vreedzame demonstranten

twitter
pi_219780973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Lijkt me als de vrouw onschuldig, net een kid gedropt heeft op een school en daar toevallig was dat er een enorme rel en rechtszaak volgt, ben benieuwd.
Als dat echt zo zou zijn dat zij daar woonde en niet op haar oprit kom komen of zo dan is het een ander verhaal, maar denk niet dat ze zo'n bizar verhaal verzinnen dat ze al de hele dag bezig was als ze dat niet kunnen bewijzen toch.
pi_219780978
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:48 schreef incel het volgende:

[..]
Welke en waar? Want de meesten zeggen gewoon dat het triest is wat er is gebeurd maar gezien de omstandigheden er begrijpelijk geschoten was.
Schieten uit afweer of zelfverdediging doe je een keer, bewust naar een open autoraam lopen (zelfs zogenaamd gewond want aangereden) en iemand nog twee keer door het hoofd schieten is executeren.
pi_219780981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
Meer vreedzame demonstranten

[ x ]
God wat erg, allemaal.
pi_219780994
De VS is een derdewereldland.
pi_219780995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Schieten uit afweer of zelfverdediging doe je een keer, bewust naar een open autoraam lopen (zelfs zogenaamd gewond want aangereden) en iemand nog twee keer door het hoofd schieten is executeren.
Maar de geweldsinstructie is schieten tot het slachtoffer uitgeschakeld is. Je schiet daar niet 1x als iemand nog kan rijden of kan bewegen, want iedereen heeft mogelijk een pistool bij zich en met 2 kogels in je benen kan je nog steeds prima op agenten schieten. Ze schieten daar dus anders dan in Nederland, echt om uit te schakelen en niet om het slachtoffer alleen maar op de grond te laten vallen.
pi_219781003
Sorry, ik vergis me.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:55:48 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219781010
quote:
[ x ]

En dan de meest afschuwelijke dingen roepen als huismoedertje de careermaker :')

En dat zijn dan zelfbenoemde intellectuelen.
pi_219781015
Kom op zeg, dit kan echt niet _O-

twitter
pi_219781020
Straks wordt dit wel een dingetje dat vaker gaat gebeuren. Doorgeslagen Karens. "She didn't do nothing she was a good girl"
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:58:07 #134
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781028
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:56 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Waarom de waarheid achterhalen als je de leugen voor je eigen zaak kan inzetten. :D

Zo rollen de democraten en extreemlinks in Amerika.
pi_219781032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:53 schreef Ansa het volgende:
De VS is een quasi derdewereldland geworden na veel te veel migratie uit niet-Westerse landen en een totaal geradicaliseerde Democratische Partij met veel kiezers die een anti-Westers en zelfs anti-Amerikaans gedachtegoed omarmen.
pi_219781033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is een split second beslissing die op dat moment genomen wordt. Achteraf is het natuurlijk makkelijk oordelen van een afstandje. Hier hebben we ook zo'n situatie gehad met een agent die op een trekker schoot.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 17:58:49 #137
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781035
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:56 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Ze hebben niks te verbergen toch? TOCH?!?! :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:00:01 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219781043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Sabotage van Tim Walt. Gisteren riep die nog op om 'vreedzaam' te gaan demonstreren. Komt alleen maar mooi uit voor hem, aangezien die zelf betrokken is bij een groot schandaal
Nee vreedzaam. Zonder aanhalingstekens..

En poeh, poeh, schandelijk dat iemand oproept om een protest vreedzaam te houden.. :o
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:00:16 #139
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781045
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:58 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Waarom de waarheid achterhalen als je de leugen voor je eigen zaak kan inzetten. :D

Zo rollen de democraten en extreemlinks in Amerika
.
Lees eens goed, het is de andere kant die niks onderzocht wil hebben.
pi_219781052
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De VS is een quasi derdewereldland geworden na veel te veel migratie uit niet-Westerse landen en een totaal geradicaliseerde Democratische Partij met veel kiezers die een anti-Westers en zelfs anti-Amerikaans gedachtegoed omarmen.
Ik vraag mij oprecht af wat is dan Westers? Onze democratische beginselen?
pi_219781067
Antifa is er wederom bij *O*

twitter
pi_219781077
pi_219781078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Waar waren al deze mensen om te demonstreren toen Trump en Kirk werden beschoten?
pi_219781081
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
God wat erg, allemaal.
Ja bizar.
pi_219781084
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lees eens goed, het is de andere kant die niks onderzocht wil hebben.
Het is de FBI die geen medewerking wil verlenen om redenen die mij onbekend zijn |:(
pi_219781085
twitter
pi_219781086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dat er nu nogsteeds mensen zijn die niet kunnen zien dat ze gewoon probeert weg te rijden is echt absurd
Je weet geen reet. We zien alleen maar het laatste stuk.

Wat deed ze daar in de eerste plaats? Waarom blokkeert ze de weg van een auto met sirenes aan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:05:54 #149
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781090
quote:

[ x ]
Interessant, waarom zouden ze 'honor' spellen met de britse spelling 'honour'?
pi_219781091
quote:

[ x ]
Wat is dat voor achterlijke blokkade ook. Een beetje SUV rijdt daar zo doorheen. Ze hadden nog beter een muur van sneeuw kunnen maken. Kunnen ze nou helemaal niets ?
pi_219781092
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee vreedzaam. Zonder aanhalingstekens..

En poeh, poeh, schandelijk dat iemand oproept om een protest vreedzaam te houden.. :o
Waltz noemt ICE gestapo dus vreedzaam demonstreren tegen de gestapo?
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:06:00 #152
438527 MissButterflyy
pi_219781093
quote:

[..]
:') :') :')
pi_219781095
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
En ook dat ja
pi_219781097
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Jep. Een ernstig stille dood gestorven.
Terwijl daar ook echt grove fouten zijn gemaakt door die gast vrij te laten.
1947-2016
pi_219781099
quote:

[ x ]
Waarom hangt er om die lui altijd een zeem van verkrotting?
pi_219781113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:53 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een oproep tot geweld

[ x ]

En dan gewoon schaamteloos op sociale media plaatsen |:(
Oproep tot moord inderdaad. Start to shoot ice agents in the head.

Ernstig gay toontje ook trouwens, is een ander verhaal, maar deze gast hoort niet vrij rond te lopen.
1947-2016
pi_219781114
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wat is dat voor achterlijke blokkade ook. Een beetje SUV rijdt daar zo doorheen. Ze hadden nog beter een muur van sneeuw kunnen maken. Kunnen ze nou helemaal niets ?
Denk een tuin leeg gehaald bij een kraker
pi_219781115
quote:

[..]
Jij weet altijd perfect te verwoorden hoe het zit. Wou ik even laten weten. Tenminste nog wat logica, rationaliteit en beschaving hier. 💪🏼
pi_219781118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vraag mij oprecht af wat is dan Westers? Onze democratische beginselen?
In het geval van de VS een cultuur waarin Joods-Christelijke normen en waarden de leidraad vormen en bijvoorbeeld geen enorme Islamitische enclave in Michigan was, geen miljoenen illegalen, geen duizenden aan drugs verslaafde daklozen en geen (Centraal-en Zuid-Amerikaanse) gangs. En ook geen geradicaliseerde blanke Karens die agenten het leven zuur maken omdat zij zo graag illegalen in het land willen houden.
pi_219781120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:32 schreef incel het volgende:

[..]
Ja beter maar op z'n Nederlands inderdaad weglopen ja en de tokkies op straat de dienst laten uitmaken.

"Ga maar weg hoor haha we zoeken wel iemand die minder moeilijk is of we gaan verderop wel even flitsen of zo"
Zeg ik dat?

Alleen zijn alle punten die je noemde reden voor goede agenten om niet voor een auto te. gaan staan die je aanhoudt. Naast opzet kan een bestuurder ook schrikken of in een reflex op het gas trappen.

Nu komen agenten in de VS ook veel te snel op straat te lopen zonder afdoende opleiding dan wel begeleide vlieguren.
pi_219781146
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Interessant, waarom zouden ze 'honor' spellen met de britse spelling 'honour'?
Ik zal het ze vragen c_/
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ze hebben een hekel aan fysiek arbeid :X
pi_219781154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hierboven is een filmpje met veel meer pixels waar het heel duidelijk is dat de man geen enkel gevaar had.

Maarja, met jullie is niet te discussieren.
Het is maar hoe je het interpreteert naar je eigen overtuiging. Vooral als je een eenzijdige activistische blik hebt, ben je niet zo objectief meer in je waarnemingen.
1947-2016
pi_219781158
quote:
Nee, er zijn users die verzinnen dat het in koele bloede is gebeurd.

Verder heb ik eigenlijk (zo goed als) niemand het doden van haar goed zien keuren, alleen begrijpen ze wel dat als je je zo gedraagt als zij deed je in de VS een groot risico loopt.
pi_219781168
Versterkingen komen eraan

twitter
pi_219781170
Schandelijk, die vrouw bracht haar zoon naar school en is gewoon geëxecuteerd omdat die ICE Gestapo trigger happy is.
pi_219781171
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In het geval van de VS een cultuur waarin Joods-Christelijke normen en waarden de leidraad vormen en bijvoorbeeld geen enorme Islamitische enclave in Michigan was, geen miljoenen illegalen, geen duizenden aan drugs verslaafde daklozen en geen (Centraal-en Zuid-Amerikaanse) gangs. En ook geen geradicaliseerde blanke Karens die agenten het leven zuur maken omdat zij zo graag illegalen in het land willen houden.
Soort Volendam? Is dat de westerse cultuur?
pi_219781182
Misschien wel een interessante vergelijking: ik neem aan dat degenen die deze actie hier goed praten het ook niet meer dan normaal vonden dat de politieagent in onderstaand incident naar het wapen heeft gegrepen?

Bekijk deze YouTube-video

Zeer gevaarlijke situatie met die trekker. Ik neem aan dat jullie vinden dat deze boer direct afgeknald had moeten worden?

Of is het alleen gerechtvaardigd als het om linkse mensen gaat?
pi_219781192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zeg ik dat?

Alleen zijn alle punten die je noemde reden voor goede agenten om niet voor een auto te. gaan staan die je aanhoudt. Naast opzet kan een bestuurder ook schrikken of in een reflex op het gas trappen.

Nu komen agenten in de VS ook veel te snel op straat te lopen zonder afdoende opleiding dan wel begeleide vlieguren.
In een reflex eerst achteruit rijden en dan vooruit?
pi_219781195
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Volgens ooggetuigen zeiden de ICE agenten dat ze daar weg moest. Om haar vervolgens af te schieten.

En jij vindt dat allemaal wel logisch.

Zoek hulp.
1. Dat trigger heppie shitvolk moet wel duidelijk zijn in hun instructies. Als dit waar is
2. What the fuck doet ze daar in het pad van een convoy met een wagen met sirenes aan? Iedere nitwit weet dat je weg moet zijn.
3. Dood is wel erg zwaar.
1947-2016
pi_219781202
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:06 schreef incel het volgende:

[..]
En ook dat ja
Dit is toch een blanke vrouw?
Er is geen ophef????????????????????
pi_219781203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef hondonspain het volgende:

[..]
In een reflex eerst achteruit rijden en dan vooruit?
Ze moest draaien op een smalle straat om de bocht te maken, dan zet je de auto eerst in zijn achteruit, manoman.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:16:40 #172
438527 MissButterflyy
pi_219781208
Wat is ook die obsessie met de blanke, hoog opgeleide vrouw tussen de 25 en 50 jaar?
Zien een hoop mannen dit als een bedreiging?

Er wordt gewoon een karikatuur gemaakt van de mensen die het niet eens zijn met hoe ICE optreedt, hoe de regering Trump handelt. In een hokje geduwd, en alsof ze allemaal hetzelfde uitzien. Bullshit.
pi_219781212
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan geef je zo iemand een bekeuring voor fout parkeren in plaats van iemand meteen maar te executeren.
Serieus? Een bekeuring?

Zet jij ff je auto neer hier in NL voor een rijdende overheidsauto met sirenes. Genoeg rijksdiensten die met zwarte bmw's hier toeren. Probeer het. FAFO.

Succes man.

Dood is ernstig overdreven, maar een boete ga je niet krijgen vriend. Echt. Niet.
1947-2016
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:17:23 #174
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Misschien wel een interessante vergelijking: ik neem aan dat degenen die deze actie hier goed praten het ook niet meer dan normaal vonden dat de politieagent in onderstaand incident naar het wapen heeft gegrepen?

Zeer gevaarlijke situatie met die trekker. Ik neem aan dat jullie vinden dat deze boer direct afgeknald had moeten worden?

Dit is volgens linkswappies een "zware aanrijding", even posten zodat we 'm als referentie kunnen gebruiken.

https://www.youtube.com/shorts/E9_55W-L8K8
pi_219781220
quote:

Er zit net iets meer ruimte tussen die agenten en de agent van gisteren. Dus vind je dit nu echt vergelijkbaar?

Overigens: geen moeite met dat ze op die trekker schoten. Stelletje idioten met hun trekkers. Rot op!
pi_219781226
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat is ook die obsessie met de blanke, hoog opgeleide vrouw tussen de 25 en 50 jaar?

Er wordt gewoon een karikatuur gemaakt van de mensen die het niet eens zijn met hoe ICE optreedt, hoe de regering Trump handelt. In een hokje geduwd, en alsof ze allemaal hetzelfde uitzien. Bullshit.
Aldus degene die mensen die het met haar niet eens zijn nsb-ers noemt…
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:19:09 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219781232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, er zijn users die verzinnen dat het in koele bloede is gebeurd.

Verder heb ik eigenlijk (zo goed als) niemand het doden van haar goed zien keuren, alleen begrijpen ze wel dat als je je zo gedraagt als zij deed je in de VS een groot risico loopt.
Wat "we" er verder ook van vinden, het is al decennia bekend, of het nou onder Reagan, Bush, Obama, Biden of Trump is, je moet niet fucken met de politie in de VS. Hoe kut en belachelijk we dat vinden, het is helaas een feit.

Als je in india een koe begint te schoppen moet je ook niet raar opkijken als je opeens door een boze menigte in elkaar geramd wordt, kunnen wij hier ook wel idioot vinden, maar dat is daar ook een feit.

Dus ja, als je in een situatie als dit terecht komt en je kiest ervoor om iets anders te doen dan je kalm te houden en te luisteren naar de agenten, dan loop je helaas dit risico.

Is dat allemaal mooi en hosanna, nee maar het is wel de realiteit en zeker tijdens een demonstratie tegen ICE op dit moment.
Get woke, go broke!
pi_219781245
quote:

Op agent inrijden met een voertuig van paar ton is altijd reden om te schieten. Er is geen verschil welke kant van het politieke spectrum jij zit of wat je huidskleur is. Op een agent afrennen met een mes in je hand is ook logisch alsje afgeschoten wordt want de agent weet pas of had misschien pas kunnen weten of het meenens was of niet na afloop.
pi_219781250
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:17 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit is volgens linkswappies een "zware aanrijding", even posten zodat we 'm als referentie kunnen gebruiken.

Maar is het volgens jou nu gerechtvaardigd om hier op deze trekker te gaan schieten? Hij moet toch gewoon naar het gezag luisteren hier? En anders kun je toch verwachten dat je een kogel door je kop krijgt als je deze gevaarlijke capriolen uithaalt, toch?
pi_219781253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Soort Volendam? Is dat de westerse cultuur?
In de Nederlandse context is dat er een onderdeel van ja. Alhoewel het niveau daar ook is gedeeld hoor. Je kunt dergelijke contreien moeilijk meer geciviliseerd noemen, daar hebben we een andere term voor tegenwoordig: tokkie.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Schandelijk, die vrouw bracht haar zoon naar school en is gewoon geëxecuteerd omdat die ICE Gestapo trigger happy is.
Nee hoor, deze vrouw is beschoten omdat zij had besloten ICE agenten te treiteren, achtervolgen en stalken, vervolgens een aanhouding te negeren en nadien ook nog op een gewapende agent in te rijden.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:21:11 #181
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219781257
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:

Ja, die zijn zowel de grootste bedreiging voor het westen en tegelijkertijd een stel niet serieus te nemen te dikke blauwharigen. Bijzonder hoe dat werkt.
pi_219781260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er is ook een ooggetuige die verklaard heeft dat ze daar langdurig hinderlijk aanwezig was.

Niet te snel alles wat je leest voor waar aannemen.
pi_219781263
fu X
pi_219781278
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, deze vrouw is beschoten omdat zij had besloten ICE agenten te treiteren, achtervolgen en stalken, vervolgens een aanhouding te negeren en nadien ook nog op een gewapende agent in te rijden.
Nergens bewezen, ze had haar kind naar school gebracht en reed in een fuik, omdat een van die auto's van ICE in de sneeuw vast zat. Bewijs het tegendeel maar eens!
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:24:25 #185
pi_219781287
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:

Dit was een vrouw met een Pride-vlag en voornaamwoorden in haar sociale media bio, die ook nog eens getrouwd was met een andere vrouw en kinderen hadden geadopteerd.
Och heden, nee toch?! :o
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:24:35 #186
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nergens bewezen, ze had haar kind naar school gebracht en reed in een fuik, omdat een van die auto's van ICE in de sneeuw vast zat. Bewijs het tegendeel maar eens!
Bewijs het maar.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:25:10 #187
438527 MissButterflyy
pi_219781296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aldus degene die mensen die het met haar niet eens zijn nsb-ers noemt…
Het zit je wel hoog he, na die rare uitspraken die je je heb gedaan gisteren. :')
pi_219781300
quote:

[..]
Dat ze haar kind naar school had gebracht en alleen maar daarom daar was is wel een vaststaand feit?
pi_219781302
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:24 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Bewijs het maar.
Alle filmpjes en info wijst daar op en niet het misdadige narratief dat Dementia Don aan het pushen is.
pi_219781303
quote:

[..]
Jij verzint al dit hele topic van alles erbij. Bewijs jij maar eens wat.
pi_219781304
Maar goed, ik hoop dat een meerderheid van de Nederlanders nog steeds blij is dat we in Nederland een politie hebben die wel proportioneel handelt en enkel in het uiterste geval naar het wapen grijpt.
pi_219781306
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het zit je wel hoog he, na die rare uitspraken die je je heb gedaan gisteren. :')
Welke rare uitspraken?
pi_219781310
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:24 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Bewijs het maar.
Dat doen hopelijk onafhankelijke onderzoekers. Oh..wacht...
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:26:49 #194
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781314
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:25 schreef Document1 het volgende:

[..]
Alle filmpjes en info was daar op en niet het misdadige narratief dat Dementia Don aan het pushen is.
Filmpje dat zij haar kinderen naar school bracht?

Je maakt nogal wat aannames zonder bewijs te kunnen leveren. Ze stond daar om ICE te hinderen, niet meer en niet minder. Wat ze vervolgens heeft gedaan is haar truck gebruiken als potentieel moordwapen en is op een ICE agent ingereden. Dat zijn de feiten en de camerabeelden onderbouwen dat.
pi_219781318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Jij verzint al dit hele topic van alles erbij. Bewijs jij maar eens wat.
Gast, schrijf nog maar net mee. :D
pi_219781325
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:26 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Je maakt nogal wat aannames zonder bewijs te kunnen leveren. Ze stond daar om ICE te hinderen, niet meer en niet minder. Wat ze vervolgens heeft gedaan is haar truck gebruiken als potentieel moordwapen en is op een ICE agent ingereden. Dat zijn de feiten en de camerabeelden onderbouwen dat.
Dat doe jij juist, allemaal blind volop in de polonaise achter een demente oranje mafkees aan.
pi_219781328
Er waren mensen die wilden weten of het slachtoffer lesbisch was

Footage taken near the scene appeared to show a distraught woman who identified herself as Good’s wife — who sobbed as she said the shooting was “her fault” and that she had a young child at school.

“They shot her in the head. I have a 6-year-old in school,” she appeared to say, telling a bystander that they were new to the area and she didn’t know whom to call.

“I made her come down here, it’s my fault,” she said. “They just shot my wife.”

https://nypost.com/2026/0(...)ce-agent-identified/

Bij deze :P
pi_219781329
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:27 schreef Document1 het volgende:

[..]
achter een demente oranje mafkees
En daar gaat dit topic eigenlijk over
pi_219781339
Wat een onvoorstelbaar kutland is dat ook geworden in een jaar tijd.
pi_219781341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:27 schreef Ali_boo het volgende:

Footage taken near the scene appeared to show a distraught woman who identified herself as Good’s wife — who sobbed as she said the shooting was “her fault” and that she had a young child at school.

“They shot her in the head. I have a 6-year-old in school,” she appeared to say, telling a bystander that they were new to the area and she didn’t know whom to call.

Dat bleken dus uiteindelijk haar zus en moeder te zijn
pi_219781355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:29 schreef incel het volgende:

[..]
Maar ze woont nu samen met een vrouw (dat had ik dan weer begrepen), anyway, wat doet het er toe, al was ze vierkant.
pi_219781357
quote:

Was al lang bekend
Maakt ook niet zo veel uit. Zelfs aan de conservatieve kant hier is dat prima, want die kijken ook lesbische porno
Ofzo
pi_219781361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:30 schreef Adames het volgende:

[..]
Was al lang bekend
Maakt ook niet zo veel uit. Zelfs aan de conservatieve kant hier is dat prima, want die kijken ook lesbische porno
Ofzo
_O- sorry
pi_219781364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:29 schreef incel het volgende:

[..]
En wat doen die daar allemaal ? Vreedzame familie bijeen komst?
pi_219781369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
En wat doen die daar allemaal ? Vreedzame familie bijeen komst?
Ik bedoel het gerucht dat ze lesbisch zou zijn
pi_219781370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:53 schreef Ansa het volgende:
Lijkt eerder een Dritte Reich land
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:32:32 #207
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781376
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:27 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dat doe jij juist, allemaal blind volop in de polonaise achter een demente oranje mafkees aan.
Facts don't care about your feelings.

Als Trump zegt dat de aarde rond is geloof je hem dan ook niet? Je kan zelf de videobeelden bekijken hè.
pi_219781377
quote:

Dit staat wel redelijk haaks op ‘ze was alleen maar haar kind naar school aan het brengen’.

De NY Times meldt het ook niet, dus…
pi_219781382
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:17 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Hier was die boer fout volgens de linkswappies. Omdat boer. Jeweetwel.
Hier was ophef over, vanuit vooral de boeren kant. Links was stil
1947-2016
pi_219781383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef incel het volgende:

[..]
Was ze vergeten haar roze driehoek op te spelden?
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:33:10 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219781384
quote:
Klopt. En onder het mom van ja had ze maar moeten luisteren :')

Jullie weten wie je zijn, en jullie zijn fucking ziek in je hoofd. Ik kots echt op jullie.

Mensen zonder enig moreel kompas.

Jullie fucking mongooltjes zouden eens niet zo links vs rechts moeten kijken continue en gewoon het feit dat een moeder van drie random geëxecuteerd wordt omdat ze wil wegrijden van een enge situatie.

Nee, dit is echt niet oké. En net doen alsof het allemaal maar normaal is, dat is helemaal niet oke.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219781387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee, het is op veel punten er weer op vooruit aan het gaan.
pi_219781395
twitter
pi_219781399
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Klopt. En onder het mom van ja had ze maar moeten luisteren :')

Jullie weten wie je zijn, en jullie zijn fucking ziek in je hoofd. Ik kots echt op jullie.

Mensen zonder enig moreel kompas.
Probeer ze te begrijpen ipv erop te kotsen, scheelt best wat frustratie.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:34:46 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219781400
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Hey gast who cares wat een mongool op Twitter zegt?

Wat is nou de toegevoegde waarde van dit te posten?
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:35:17 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219781404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Probeer ze te begrijpen ipv erop te kotsen, scheelt best wat frustratie.
Er valt niets aan te begrijpen
pi_219781411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef incel het volgende:

[..]
Ja oke ik doel op het gerucht dat ze alleen haar zoontje afgezet heeft op school en verder een innocent bystander zou zijn.

Wel triest voor haar zoontje :'(
pi_219781412
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
omdat ze wil wegrijden van een enge situatie.
En wat kwam ze daar doen dan dat ze in die enge situatie is beland?
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:36:37 #219
438527 MissButterflyy
pi_219781417
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Stop toch eens met het plaatsen van je fuik van X hier op fok.
pi_219781418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ja oke ik doel op het gerucht dat ze alleen haar zoontje afgezet heeft op school en verder een innocent bystander zou zijn.

Wel triest voor haar zoontje (8>
Ik lees tegenstrijdige verhalen, ze zou die mensen al uren lang aan het belagen zijn.
pi_219781420
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Er valt niets aan te begrijpen
En toch zou ik dat aanraden, je kunt misschien begrijpen dat je met iemand probeert te communiceren die op een andere golflengte zit.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:37:51 #222
pi_219781424
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wat heerlijk naïef. Ze stond daar toevallig midden op de weg. En ineens stonden er agenten en schrok ze.

Ik geloof er helemaal niets van. Lijkt op een beroeps activist die de boel expres frustreert en vervolgens alle orders negeert en een agent aanrijd.

Gevalletje darwin award lijkt mij. Play stupid games win stupid prizes.
Hoe ze daar terechtkwam weet ik niet, en jij evenmin. Maar de manier waarop ze eerst achteruit en toen vooruit wegreed duidt niet op het bewust willen aanrijden. Verder helemaal prima als jij dat niet gelooft.
pi_219781426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:36 schreef incel het volgende:

[..]
Ik lees tegenstrijdige verhalen, ze zou die mensen al uren lang aan het belagen zijn.
Je verspreidt MAGA propaganda.
pi_219781427
quote:

[..]
En blijkbaar dus door haar zus, vrouw of whatever opgeroepen zijn om daarheen te komen.
pi_219781429
quote:

[..]
En wat kwam ze daar doen dan dat ze in die enge situatie is beland?
Omdat ze vlak in de buurt woont misschien? Nooit aan gedacht zeker.
pi_219781431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je verspreidt MAGA propaganda.
Of jullie verspreiden anti-MAGA propaganda.
pi_219781432
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Stop toch eens met het plaatsen van je fuik van X hier op fok.
Dat ga jij niet bepalen
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:38:55 #228
438527 MissButterflyy
pi_219781437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef incel het volgende:

[..]
Of jullie verspreiden MAGA propaganda.
Dat denk ik niet. :')
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 18:39:21 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219781442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef incel het volgende:

[..]
Of jullie verspreiden anti-MAGA propaganda.
:')
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:39:42 #230
438527 MissButterflyy
pi_219781445
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat ga jij niet bepalen
Anders leg ik het voor aan de mods om te bepalen, wordt doodmoe van die schreeuwerige tweets.
pi_219781450
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Anders leg ik het voor aan de mods om te bepalen, wordt doodmoe van die schreeuwerige tweets.
Wat is er mis met die tweets? Welke tweets mogen wel en welke niet volgens jou en waarom?

Die tweets laten precies zien hoe het gaat daar.
pi_219781456
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Hoe ze daar terechtkwam weet ik niet, en jij evenmin. Maar de manier waarop ze eerst achteruit en toen vooruit wegreed duidt niet op het bewust willen aanrijden. Verder helemaal prima als jij dat niet gelooft.
Toch wel hoor. Vanochtend schreef ik het ook maar ze rijdt bewust een stukje vooruit, de banden staan recht naar voren richting die agent. Pas zodra de agent z'n wapen trekt, stuurt ze naar rechts.

One thing that I haven't seen people pointing out is that Renee Good had her tires pointed at the ICE agent - meaning that she fully intended on running him over - and only turned them once he pulled out his gun.

https://x.com/LeftismForU/status/2009272193494995188
pi_219781457
quote:

[..]
Ja, vind het prima als iemand af en toe een tweet van die baggersite neerzet, maar teveel is wel irritant.
pi_219781461
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou ja ik lees net dat haar zus haar blijkbaar heeft opgeroepen om daarheen te komen. Ik vraag me af waarom ?
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:41:43 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219781464
twitter
pi_219781465
quote:

[..]
En ik word doodmoe van jouw gezeur hier
pi_219781466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, het is op veel punten er weer op vooruit aan het gaan.
Het land gaat in hoog tempo achteruit.
Inflatie, onbetaalbare zorg, fascisme.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:41:57 #238
438527 MissButterflyy
pi_219781467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:40 schreef incel het volgende:

[..]
Wat is er mis met die tweets? Welke tweets mogen wel en welke niet volgens jou en waarom?

Nee hoor, dat is maar net de fuik waar je in zit.
Ik krijg waarschijnlijk hele andere dingen te zien op X. Heb alleen niet de behoefte die hier allemaal op te gooien.
pi_219781469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat is wel vaag.
pi_219781470
quote:

[..]

Gaat tegen haar narratief in, en daar heeft ze maar moeilijk mee
pi_219781471
quote:

[..]

De Tweets tonen alleen de bubbel waar iemand in zit.
pi_219781475
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is maar net de fuik waar je in zit.
Ik krijg waarschijnlijk hele andere dingen te zien op X. Heb alleen niet de behoefte die hier allemaal op te gooien.
Snap niet wat je met fuik bedoelt. Algoritme? Mensen mogen gewoon tweets plaatsen die bij het onderwerp horen toch. Veel mensen hier snappen de geweldsinstructie niet in de VS dus het is informatief.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:43:06 #243
438527 MissButterflyy
pi_219781476
quote:
[ x ]
Dit land is echt verloren…
pi_219781479
quote:
[ x ]
Al besproken
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:43:16 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219781481
quote:
88s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En ik word doodmoe van jouw gezeur hier
Ze heeft wel een punt, je komt vaak aanzetten met hele vage bronnen die het van clickbait moeten hebben.
pi_219781487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze heeft wel een punt, je komt vaak aanzetten met hele vage bronnen die het van clickbait moeten hebben.
Uitleggen wat er gebeurt als je in Amerika op een agent inrijdt is clickbait :')
pi_219781490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Precies, geen enkele tweet van X is interessant.
pi_219781503
Ik heb gelezen dat de betreffende ICE-agent al meerdere malen veroordeeld is voor schietincidenten en geweldplegingen.

Feiten/bronvermelding maken hier toch niet meer uit toch? :)
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:45:38 #249
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781505
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit land is echt verloren…
Het is een FBI zaak. Niet iets waar de lokale sheriff zich over moet buigen. :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:46:50 #250
pi_219781512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:40 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Toch wel hoor. Vanochtend schreef ik het ook maar ze rijdt bewust een stukje vooruit, de banden staan recht naar voren richting die agent. Pas zodra de agent z'n wapen trekt, stuurt ze naar rechts.

One thing that I haven't seen people pointing out is that Renee Good had her tires pointed at the ICE agent - meaning that she fully intended on running him over - and only turned them once he pulled out his gun.

https://x.com/LeftismForU/status/2009272193494995188
Ziet er voor mij nog steeds uit alsof ze een bocht maakt en de wielen de draai maken die daarvoor nodig is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:46:55 #251
438527 MissButterflyy
pi_219781514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies, geen enkele tweet van X is interessant.
Dat ben ik niet eens. Maar Ali Boo gooit z’n hele Twitter feed in dit topic, dat zal vast niet de realiteit zijn.
Iets wat hij vaker doet en waar hij ook wel eens om is geband, wat ik me kan herinneren.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:47:51 #252
438527 MissButterflyy
pi_219781517
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:45 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Het is een FBI zaak. Niet iets waar de lokale sheriff zich over moet buigen. :')
FBI gaat niet meewerken staat er.
pi_219781519
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ziet er voor mij nog steeds uit alsof ze een bocht maakt en de wielen de draai maken die daarvoor nodig is.
Nee, ze rijdt een paar seconden rechtdoor en had direct na het achteruit rijden haar stuur naar rechts kunnen omgooien zodat ze die agent ontweek. Dan schrapen je banden wel even maar je kunt prima gelijk naar rechts sturen.
pi_219781526
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Allemaal schijtbenauwd voor hun baantjes.
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 18:49:20 #255
pi_219781528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.

Wat vooral duidelijk is geworden is hoe een heel groot van de Amerikanen in het leven lijken te staan. ''This is what i voted for''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219781532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:42 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is wel vaag.
Weet ik niet. Als die ‘investigators’ state of county zijn en dit is een federaal incident met ook nog eens internationale en politieke aandacht dan snap ik wel dat dat dichtgezet wordt.
pi_219781533
Mooi

twitter
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:50:37 #258
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is niet vreemd in een high-profile case als dit die vooral aan de linkerkant van het spectrum voor politiek gewin gebruikt tracht te worden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:51:01 #259
438527 MissButterflyy
pi_219781541
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.

Wat vooral duidelijk is geworden is hoe een heel groot van de Amerikanen in het leven lijken te staan. ''This is what i voted for''
Las in POL ook een hele goede analyse van user Selina.
Veel mensen kunnen het zich niet eens veroorloven te gaan demonstreren helaas.
pi_219781542
Wel gek dat dit onderwerp zo heet is. Op geenstijl en dumpert en andere sites gaat het ook helemaal los :')

Zeker vergeleken met andere nieuwsberichten zoals die vent van 60 uit ons eigen land die wel zomaar is doodgeslagen.

Komt de Amerikaanse overheid wel goed uit misschien al deze afleiding.
pi_219781544
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dat is niet vreemd in een high-profile case als dit die vooral aan de linkerkant van het spectrum voor politiek gewin gebruikt tracht te worden.
Exact dit.
pi_219781547
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:26 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

De beelden waarop ze ICE voorrang geeft, weg probeert te rijden, en eoa lafbek langs haar auto haar zonder reden doodschiet?

Wat een onderbuik in dit topic. Kan mij het verrekken of je pro of anti trump bent, dit is gewoon een duidelijke clusterfuck.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:52:31 #263
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781559
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Je kan altijd nog het excuus gebruiken dat het een vrouw was en derhalve niet kon autorijden idd.
pi_219781561
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Mooi

[ x ]
Krachtig signaal, vooral ook richting die wappies die hier een kans om te rellen in zien.
pi_219781567
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat ben ik niet eens. Maar Ali Boo gooit z’n hele Twitter feed in dit topic, dat zal vast niet de realiteit zijn.
Iets wat hij vaker doet en waar hij ook wel eens om is geband, wat ik me kan herinneren.
De laatste ban is 2 of 3 jaar terug ofzo. Blijf vooral verder gaan met je feitenvrije geneuzel :')
pi_219781569
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Okédan. En daarna reed ze bewust in op die agent vent?
Ik heb het niet over bewust gehad.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:53:23 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219781571
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Las in POL ook een hele goede analyse van user Selina.
Veel mensen kunnen het zich niet eens veroorloven te gaan demonstreren helaas.
@Salina :P
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:53:32 #268
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef havanagila het volgende:

[..]
De beelden waarop ze ICE voorrang geeft, weg probeert te rijden, en eoa lafbek langs haar auto haar zonder reden doodschiet?

Wat een onderbuik in dit topic. Kan mij het verrekken of je pro of anti trump bent, dit is gewoon een duidelijke clusterfuck.
Jammer voor jou kan iedereen het filmpje gewoon op X bekijken en concluderen dat jij uit je nek loopt te lullen.
pi_219781576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef incel het volgende:
Wel gek dat dit onderwerp zo heet is. Op geenstijl en dumpert en andere sites gaat het ook helemaal los :')

Zeker vergeleken met andere nieuwsberichten zoals die vent van 60 uit ons eigen land die wel zomaar is doodgeslagen.

Daar zat helaas alleen kutjeugd achter, geen georganiseerd bruinhemdenleger.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:54:08 #270
438527 MissButterflyy
pi_219781579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De laatste ban is 2 of 3 jaar terug ofzo. Blijf vooral verder gaan met je feitenvrije geneuzel :')
Fijn dat je beaamt wat ik zeg.
pi_219781580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar zat helaas alleen kutjeugd achter, geen georganiseerde bruinhemdenleger.
Ah, ja dat zal het grote verschil wel zijn.
pi_219781589
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit goedpraten is net zo goed politiek. Al die linkse en rechtse wappies met hun eigen fantasiewereld waar alles de schuld van de ander is, terwijl beide kanten precies hetzelfde zijn :')
pi_219781591
quote:

[..]

Tja, als de democraten die frauderende Somaliërs niet hadden gefaciliteerd dan was dit niet gebeurd.

https://x.com/EricLDaugh/status/2009307595702480990

HE’S ABSOLUTELY RIGHT: “Y’all putting your lives on the line for people who DEFRAUD the government, y’all putting your life on the line for people who don’t even CARE about you! [Somalis]”

Real Americans know what’s up.

Stay out of ICE’s way.
pi_219781594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef incel het volgende:

Niemand praat het doodslaan van die man goed. Daar is geen discussie
Er zijn wel mensen die het doodschieten van deze vrouw goed praten

Dat is een verschil
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 18:56:09 #275
pi_219781596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dit goedpraten is net zo goed politiek. Al die linkse en rechtse wappies met hun eigen fantasiewereld waar alles de schuld van de ander is, terwijl beide kanten precies hetzelfde zijn :')
Tja, van die mensen die enkel in links-rechts kunnen denken. En hun cluppie is de juiste natuurlijk.
pi_219781605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die zie je iig niet laf en gemaskerd zwaaien met wapens.
Zijn ook niet van universiteit leeftijd ;)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219781606
Achterlijk land heeft achterlijke mensen in het justitie systeem werken, wie had dat gedacht.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:57:03 #278
pi_219781608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, ze rijdt een paar seconden rechtdoor en had direct na het achteruit rijden haar stuur naar rechts kunnen omgooien zodat ze die agent ontweek. Dan schrapen je banden wel even maar je kunt prima gelijk naar rechts sturen.
Dat kan. Ik weet niet in hoeverre ze lette op deze terwijl er twee andere agenten naast de auto op haar af kwamen. De agent voor de auto was zelf ook in beweging. Al met al eerder een verkeerde inschatting in een moment van paniek, dan een poging tot moord.
pi_219781609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:55 schreef Adames het volgende:

[..]
Niemand praat het doodslaan van die man goed. Daar is geen discussie
Er zijn wel mensen die het doodschieten van deze vrouw goed praten

Dat is een verschil
Niemand praat het doodschieten goed als in dat ze vinden dat ze het verdiende. Mensen praten over het handelen op dat moment in die situatie, dat was volgens de regels.
pi_219781613
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Ali_boo het volgende:
Mooi

[ x ]
Terecht natuurlijk, zoals dat altijd al zo was. Wat wel problematisch is, is dat er onopgeleide cowboys rondlopen die ICE worden genoemd, maar in de praktijk meer lijken op een bende met privileges

Het witte huis is vooral druk bezig met de boel framen
pi_219781623
quote:

[..]

Ik maak mij vooral veel zorgen over hoe we ons in Nederland mee lijken te laten trekken in dat (morele) verval. Ik verbaas mij erover hoe sommigen hier in een bijna blinde idolatie achter alles blijven staan wat Trump en de VS zeggen en doen.

En dat tegenwoordig bijna elk onderwerp in de culturele links/rechts oorlog wordt getrokken en allesbepalend is over hoe we over zaken denken.
pi_219781626
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Terecht natuurlijk, zoals dat altijd al zo was. Wat wel problematisch is, is dat er onopgeleide cowboys rondlopen die ICE worden genoemd, maar in de praktijk meer lijken op een bende met privileges

Het witte huis is vooral druk bezig met de boel framen
En dat wordt klakkeloos overgenomen door sommige mensen.
Wel makkelijk, hoef je zelf niet meer na te denken.
pi_219781628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik maak mij vooral veel zorgen over hoe we ons in Nederland mee lijken te laten trekken in dat (morele) verval. Ik verbaas mij erover hoe sommigen hier in een bijna blinde idolatie achter alles blijven staan wat Trump en de VS zeggen en doen.

En dat tegenwoordig bijna elk onderwerp in de culturele links/rechts oorlog wordt getrokken en allesbepalend is over hoe we over zaken denken.
Lang leven het internet waar mensen vanachter de veiligheid van hun toetsenbord net ff iets stoerder en radicaler hun plasje kunnen doen.
pi_219781631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef incel het volgende:

[..]
Niemand praat het doodschieten goed als in dat ze vinden dat ze het verdiende. Mensen praten over het handelen op dat moment in die situatie, dat was volgens de regels.
En dus wordt het goed gepraat onder het mom zo werkt het en fafo
pi_219781639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Zie hier de video https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.html
1 minuut 54. Terwijl die cowboy haar deur probeert open te trekken rijdt ze eerst nog naar achter met stuur naar links, om daarna stuur te draaien en weg te racen...

Het is ook niet logisch om die kant op te racen want de weg is daar geblokkeerd. Na dit schietincident vertrekt de schietende cowboy met de auto ook de andere kant op
pi_219781642
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tja, van die mensen die enkel in links-rechts kunnen denken. En hun cluppie is de juiste natuurlijk.
Bedankt reddit, X, en feesboek. Het Valhalla der treurigheid en ondergang van de samenleving.
pi_219781651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:00 schreef Adames het volgende:

[..]
Ja je moet inderdaad niet al een paar uur gewapende agenten van de immigratiedienst die de wet handhaven lastig vallen en vervolgens met een auto van 2000kg op hun inrijden zeker niet bij een agent die al eerder een keer een boze anti-ICE demonstrant achter zich aan had in een auto
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 19:01:53 #288
pi_219781656
quote:

[..]

De realiteit is nog veel sneuer, het zijn niet eens echt Trump fans.. het zijn vooral mensen die en ontzettende hekel aan ''links'' hebben (en als je dan vraagt wat links is, krijg je geen eenduidig antwoord) maar omdat types als Trump tegen de gevestigde ''linkse'' orde aan trappen.

Sommigen gaan zelfs zo ver om er hele landen voor onder de bus te gooien.
pi_219781673
quote:

[..]

Das vooral een eigen keuze hé, online boos gaan zitten doen over een achterlijke schietpartij in een stad in de VS.

Kan mij dat mens schelen. Ik sta er trouwens wel van te kijken dat er geen topic is over de bijlaanval in de Dukenburg gisteren.
pi_219781674
quote:

[..]

Wat er daar in de VS gebeurt is blijkbaar veel belangrijker dan die onschuldige man van 60 in ons eigen land die om niks om het leven is gebracht door the usual suspects, dat probleem is ongeveer 10% zo belangrijk als je het totaal aantal posts in NWS hier meeneemt
pi_219781678
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Jammer voor jou kan iedereen het filmpje gewoon op X bekijken en concluderen dat jij uit je nek loopt te lullen.
Ze gaat met nog geen 2km/uur richting rechts, als dat volgens jou een schot op het hoofd waard is....
pi_219781683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:03 schreef incel het volgende:

[..]
Wat er daar in de VS gebeurt is blijkbaar veel belangrijker dan die onschuldige man van 60 in ons eigen land die om niks om het leven is gebracht door the usual suspects, dat probleem is ongeveer 10% zo belangrijk als je het totaal aantal posts in NWS hier meeneemt
Ik weet niet hoor maar de meeste posts in dit topic zijn van jou.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:04:24 #293
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219781688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:00 schreef Adames het volgende:

[..]
Als je in een truck van een paar ton en 300pk zit moet je daar ook naar handelen.

Het frame dat de vrouw ongewapend was klopt gewoon niet. Als je uit complete hysterie vol op het gaspedaal wil wegrijden val je onder dezelfde categorie als een leipo die met een doorgeladen vuurwapen op straat rondzwaait en op mensen richt.
pi_219781692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En dat wordt klakkeloos overgenomen door sommige mensen.
Wel makkelijk, hoef je zelf niet meer na te denken.
Het gebruikelijke groepje die bij elke gebeurtenis begint te janken over links dit en links dat. Zoals ook nu weer.
En daar is dan op kosten van de belastingbetaler nog wel 16 jaar onderwijs in gestopt ;(
pi_219781694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor maar de meeste posts in dit topic zijn van jou.
En ik reageer weer omdat jullie iets tegen mij zeggen dus we zijn 50% to blame
pi_219781705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef incel het volgende:

[..]
Ja je moet inderdaad niet al een paar uur gewapende agenten van de immigratiedienst die de wet handhaven lastig vallen en vervolgens met een auto van 2000kg op hun inrijden zeker niet bij een agent die al eerder een keer een boze anti-ICE demonstrant achter zich aan had in een auto
Waar dan, ze staat stil, waait notabene om ICE voorrang te geven, en gaat vervolgens in dezelfde richting....
pi_219781708
quote:
81s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De realiteit is nog veel sneuer, het zijn niet eens echt Trump fans.. het zijn vooral mensen die en ontzettende hekel aan ''links'' hebben (en als je dan vraagt wat links is, krijg je geen eenduidig antwoord) maar omdat types als Trump tegen de gevestigde ''linkse'' orde aan trappen.

Sommigen gaan zelfs zo ver om er hele landen voor onder de bus te gooien.
Nederlandsers Trump fans noemen…

We kunnen hooguit respect hebben voor zijn doorzettingskracht, zeker na die pannenkoeken hier in Den Haag. Maar verder is de hele VS toch een grote freakshow.
pi_219781709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Waar dan, ze staat stil, waait notabene om ICE voorrang te geven, en gaat vervolgens in dezelfde richting....
Het achtergrondverhaal is dat ze die mensen al uren aan het lastigvallen is.
pi_219781710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef incel het volgende:

[..]
Bijna een repeteerwekker, vooral blijven herhalen, joh! Al tig keer dit argument gelezen.
pi_219781713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef incel het volgende:

[..]
Het achtergrondverhaal is dat ze die mensen al uren aan het lastigvallen is.
Het achtergrondverhaal is dat ze haar zoontje net naar school heeft gebracht.
pi_219781715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bijna een repeteerwekker, vooral blijven herhalen, joh! Al tig keer dit argument gelezen.
Blijkbaar snappen mensen het nog steeds niet dus ja.
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 19:12:12 #302
pi_219781772
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nederlandsers Trump fans noemen…

We kunnen hooguit respect hebben voor zijn doorzettingskracht, zeker na die pannenkoeken hier in Den Haag. Maar verder is de hele VS toch een grote freakshow.
Er staat letterlijk ''niet eens echt Trump fans''

En ik heb geen respect voor zijn ''doorzettingskracht''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')