Ah, ja dat zal het grote verschil wel zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zat helaas alleen kutjeugd achter, geen georganiseerde bruinhemdenleger.
Dit goedpraten is net zo goed politiek. Al die linkse en rechtse wappies met hun eigen fantasiewereld waar alles de schuld van de ander is, terwijl beide kanten precies hetzelfde zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd in een high-profile case als dit die vooral aan de linkerkant van het spectrum voor politiek gewin gebruikt tracht te worden.
Tja, als de democraten die frauderende Somaliërs niet hadden gefaciliteerd dan was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.
Wat vooral duidelijk is geworden is hoe een heel groot van de Amerikanen in het leven lijken te staan. ''This is what i voted for''
Niemand praat het doodslaan van die man goed. Daar is geen discussiequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef incel het volgende:
Wel gek dat dit onderwerp zo heet is. Op geenstijl en dumpert en andere sites gaat het ook helemaal los![]()
Zeker vergeleken met andere nieuwsberichten zoals die vent van 60 uit ons eigen land die wel zomaar is doodgeslagen.
Komt de Amerikaanse overheid wel goed uit misschien al deze afleiding.
Tja, van die mensen die enkel in links-rechts kunnen denken. En hun cluppie is de juiste natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit goedpraten is net zo goed politiek. Al die linkse en rechtse wappies met hun eigen fantasiewereld waar alles de schuld van de ander is, terwijl beide kanten precies hetzelfde zijn
Zijn ook niet van universiteit leeftijdquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die zie je iig niet laf en gemaskerd zwaaien met wapens.
Dat kan. Ik weet niet in hoeverre ze lette op deze terwijl er twee andere agenten naast de auto op haar af kwamen. De agent voor de auto was zelf ook in beweging. Al met al eerder een verkeerde inschatting in een moment van paniek, dan een poging tot moord.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, ze rijdt een paar seconden rechtdoor en had direct na het achteruit rijden haar stuur naar rechts kunnen omgooien zodat ze die agent ontweek. Dan schrapen je banden wel even maar je kunt prima gelijk naar rechts sturen.
Niemand praat het doodschieten goed als in dat ze vinden dat ze het verdiende. Mensen praten over het handelen op dat moment in die situatie, dat was volgens de regels.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Niemand praat het doodslaan van die man goed. Daar is geen discussie
Er zijn wel mensen die het doodschieten van deze vrouw goed praten
Dat is een verschil
Terecht natuurlijk, zoals dat altijd al zo was. Wat wel problematisch is, is dat er onopgeleide cowboys rondlopen die ICE worden genoemd, maar in de praktijk meer lijken op een bende met privilegesquote:
Ik maak mij vooral veel zorgen over hoe we ons in Nederland mee lijken te laten trekken in dat (morele) verval. Ik verbaas mij erover hoe sommigen hier in een bijna blinde idolatie achter alles blijven staan wat Trump en de VS zeggen en doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.
Wat vooral duidelijk is geworden is hoe een heel groot van de Amerikanen in het leven lijken te staan. ''This is what i voted for''
En dat wordt klakkeloos overgenomen door sommige mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, zoals dat altijd al zo was. Wat wel problematisch is, is dat er onopgeleide cowboys rondlopen die ICE worden genoemd, maar in de praktijk meer lijken op een bende met privileges
Het witte huis is vooral druk bezig met de boel framen
Lang leven het internet waar mensen vanachter de veiligheid van hun toetsenbord net ff iets stoerder en radicaler hun plasje kunnen doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik maak mij vooral veel zorgen over hoe we ons in Nederland mee lijken te laten trekken in dat (morele) verval. Ik verbaas mij erover hoe sommigen hier in een bijna blinde idolatie achter alles blijven staan wat Trump en de VS zeggen en doen.
En dat tegenwoordig bijna elk onderwerp in de culturele links/rechts oorlog wordt getrokken en allesbepalend is over hoe we over zaken denken.
En dus wordt het goed gepraat onder het mom zo werkt het en fafoquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:57 schreef incel het volgende:
[..]
Niemand praat het doodschieten goed als in dat ze vinden dat ze het verdiende. Mensen praten over het handelen op dat moment in die situatie, dat was volgens de regels.
Dit is niet waar. Zie hier de video https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, ze rijdt een paar seconden rechtdoor en had direct na het achteruit rijden haar stuur naar rechts kunnen omgooien zodat ze die agent ontweek. Dan schrapen je banden wel even maar je kunt prima gelijk naar rechts sturen.
Bedankt reddit, X, en feesboek. Het Valhalla der treurigheid en ondergang van de samenleving.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja, van die mensen die enkel in links-rechts kunnen denken. En hun cluppie is de juiste natuurlijk.
Ja je moet inderdaad niet al een paar uur gewapende agenten van de immigratiedienst die de wet handhaven lastig vallen en vervolgens met een auto van 2000kg op hun inrijden zeker niet bij een agent die al eerder een keer een boze anti-ICE demonstrant achter zich aan had in een autoquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus wordt het goed gepraat onder het mom zo werkt het en fafo
De realiteit is nog veel sneuer, het zijn niet eens echt Trump fans.. het zijn vooral mensen die en ontzettende hekel aan ''links'' hebben (en als je dan vraagt wat links is, krijg je geen eenduidig antwoord) maar omdat types als Trump tegen de gevestigde ''linkse'' orde aan trappen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik maak mij vooral veel zorgen over hoe we ons in Nederland mee lijken te laten trekken in dat (morele) verval. Ik verbaas mij erover hoe sommigen hier in een bijna blinde idolatie achter alles blijven staan wat Trump en de VS zeggen en doen.
En dat tegenwoordig bijna elk onderwerp in de culturele links/rechts oorlog wordt getrokken en allesbepalend is over hoe we over zaken denken.
Das vooral een eigen keuze hé, online boos gaan zitten doen over een achterlijke schietpartij in een stad in de VS.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat er daar in de VS gebeurt is blijkbaar veel belangrijker dan die onschuldige man van 60 in ons eigen land die om niks om het leven is gebracht door the usual suspects, dat probleem is ongeveer 10% zo belangrijk als je het totaal aantal posts in NWS hier meeneemtquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze gaat met nog geen 2km/uur richting rechts, als dat volgens jou een schot op het hoofd waard is....quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jammer voor jou kan iedereen het filmpje gewoon op X bekijken en concluderen dat jij uit je nek loopt te lullen.
Ik weet niet hoor maar de meeste posts in dit topic zijn van jou.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:03 schreef incel het volgende:
[..]
Wat er daar in de VS gebeurt is blijkbaar veel belangrijker dan die onschuldige man van 60 in ons eigen land die om niks om het leven is gebracht door the usual suspects, dat probleem is ongeveer 10% zo belangrijk als je het totaal aantal posts in NWS hier meeneemt
Als je in een truck van een paar ton en 300pk zit moet je daar ook naar handelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus wordt het goed gepraat onder het mom zo werkt het en fafo
Het gebruikelijke groepje die bij elke gebeurtenis begint te janken over links dit en links dat. Zoals ook nu weer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat wordt klakkeloos overgenomen door sommige mensen.
Wel makkelijk, hoef je zelf niet meer na te denken.
En ik reageer weer omdat jullie iets tegen mij zeggen dus we zijn 50% to blamequote:Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar de meeste posts in dit topic zijn van jou.
Waar dan, ze staat stil, waait notabene om ICE voorrang te geven, en gaat vervolgens in dezelfde richting....quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef incel het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad niet al een paar uur gewapende agenten van de immigratiedienst die de wet handhaven lastig vallen en vervolgens met een auto van 2000kg op hun inrijden zeker niet bij een agent die al eerder een keer een boze anti-ICE demonstrant achter zich aan had in een auto
Nederlandsers Trump fans noemen…quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De realiteit is nog veel sneuer, het zijn niet eens echt Trump fans.. het zijn vooral mensen die en ontzettende hekel aan ''links'' hebben (en als je dan vraagt wat links is, krijg je geen eenduidig antwoord) maar omdat types als Trump tegen de gevestigde ''linkse'' orde aan trappen.
Sommigen gaan zelfs zo ver om er hele landen voor onder de bus te gooien.
Het achtergrondverhaal is dat ze die mensen al uren aan het lastigvallen is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Waar dan, ze staat stil, waait notabene om ICE voorrang te geven, en gaat vervolgens in dezelfde richting....
Bijna een repeteerwekker, vooral blijven herhalen, joh! Al tig keer dit argument gelezen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:01 schreef incel het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad niet al een paar uur gewapende agenten van de immigratiedienst die de wet handhaven lastig vallen en vervolgens met een auto van 2000kg op hun inrijden zeker niet bij een agent die al eerder een keer een boze anti-ICE demonstrant achter zich aan had in een auto
Het achtergrondverhaal is dat ze haar zoontje net naar school heeft gebracht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:06 schreef incel het volgende:
[..]
Het achtergrondverhaal is dat ze die mensen al uren aan het lastigvallen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |