abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780826
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219780840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?
Ik zou die vraag niet polariserend willen noemen. We weten dat er ook hier een sterk politiek tribalisme heerst, zeker mbt de Amerikaanse politiek. Kijk naar AMV in POL, één verkeerde vraag of één afwijkende mening en je hebt meteen vijf of zeven users achter je aan, die bovendien nog eens gaan klagen in de FB omdat men eigenlijk alle afwijkende visies gecensureerd en weggejorist wil hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219780841
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het zijn ook echt iedere keer witte liberale Karens.
Die zie je iig niet laf en gemaskerd zwaaien met wapens.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:42:00 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219780849
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
0% kans.

Dit was een vrouw met een Pride-vlag en voornaamwoorden in haar sociale media bio, die ook nog eens getrouwd was met een andere vrouw en kinderen hadden geadopteerd. Daarnaast was zij bezig ICE agenten te treiteren en stalken.

Zulke symboliek en gedrag zien we alleen bij radicale Democratische kiezers terug. Kortom, dit was waarschijnlijk eerder een Mamdani-fan dan een Trump-fan.
Ik lees hier iets heel anders: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:42:37 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219780854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef incel het volgende:

[..]
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.
https://www.bbc.com/news/live/c7510l1135wt
Jongste zoon afgezet bij school: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219780857
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik lees hier iets heel anders: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
Allemaal 'linkse' leugens van MSM, joh!
pi_219780864
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het zijn ook echt iedere keer witte liberale Karens.
Het is op zijn minst erg opmerkelijk te noemen dat het in veel gevallen blanke, (hoogopgeleide) vrouwen betreft tussen de pakweg 25 en de 50, die compleet geradicaliseerd zijn op dit vlak. Ik ben benieuwd wat hier een verklaring voor kan zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219780876
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jongste zoon afgezet bij school: https://www.nu.nl/verkiez(...)d-drie-kinderen.html
Oke dus wie is betrouwbaarder BBC of Nu.nl

We geloven lekker wat we willen
pi_219780882
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is op zijn minst erg opmerkelijk te noemen dat het in veel gevallen blanke, (hoogopgeleide) vrouwen betreft tussen de pakweg 25 en de 50, die compleet geradicaliseerd zijn op dit vlak. Ik ben benieuwd wat hier een verklaring voor kan zijn.
Dit mag niet dit is etnisch profileren
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:45:25 #110
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219780886
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Blijf met je tengels van anderen af dan incasseer je ook geen klappen.
pi_219780892
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
“It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigoted adherents of the Party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unorthodoxy.”
― George Orwell, 1984
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:46:59 #112
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219780901
Sommige users praten hier gewoon het in koele bloede dood schieten van een ongewapend medemens goed.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219780906
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Hebben ze daar geen oproerpolitie ofzo? Of is het bewuste sabotage van de burgermeester om die niet in te zetten?
pi_219780910
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:45 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Blijf met je tengels van anderen af dan incasseer je ook geen klappen.
Dat is fascisme
pi_219780913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Sommige users praten hier gewoon het in koele bloede dood schieten van een ongewapend medemens goed.
En enorm beledigd zijn als je ook maar iets verwijst naar bruinhemden van wel eer.
pi_219780917
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Wat heerlijk naïef. Ze stond daar toevallig midden op de weg. En ineens stonden er agenten en schrok ze.

Ik geloof er helemaal niets van. Lijkt op een beroeps activist die de boel expres frustreert en vervolgens alle orders negeert en een agent aanrijd.

Gevalletje darwin award lijkt mij. Play stupid games win stupid prizes.
pi_219780918
quote:
Welke en waar? Want de meesten zeggen gewoon dat het triest is wat er is gebeurd maar gezien de omstandigheden er begrijpelijk geschoten was.
pi_219780924
Is er al iets meer bekend over de context waarbinnen dit is voorgevallen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:49:44 #119
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219780933
quote:
Klopt kerel, zo'n truck van een paar ton en 300 hp kan verder weinig schade aanrichten. :')

Holy shit wat ben jij dom
pi_219780938
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Hebben ze daar geen oproerpolitie ofzo? Of is het bewuste sabotage van de burgermeester om die niet in te zetten?
Sabotage van Tim Walt. Gisteren riep die nog op om 'vreedzaam' te gaan demonstreren. Komt alleen maar mooi uit voor hem, aangezien die zelf betrokken is bij een groot schandaal
pi_219780963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:44 schreef incel het volgende:

[..]
Oke dus wie is betrouwbaarder BBC of Nu.nl

We geloven lekker wat we willen
Lijkt me als de vrouw onschuldig, net een kid gedropt heeft op een school en daar toevallig was dat er een enorme rel en rechtszaak volgt, ben benieuwd.
life is like a box of chocolates
pi_219780966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:49 schreef tesssssssss het volgende:
Is er al iets meer bekend over de context waarbinnen dit is voorgevallen?
Context is beroepsactivisten die het werk van ICE proberen te belemmeren.
pi_219780968
quote:
Wie zei dat dan?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219780972
Meer vreedzame demonstranten

twitter
pi_219780973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Lijkt me als de vrouw onschuldig, net een kid gedropt heeft op een school en daar toevallig was dat er een enorme rel en rechtszaak volgt, ben benieuwd.
Als dat echt zo zou zijn dat zij daar woonde en niet op haar oprit kom komen of zo dan is het een ander verhaal, maar denk niet dat ze zo'n bizar verhaal verzinnen dat ze al de hele dag bezig was als ze dat niet kunnen bewijzen toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')