abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef incel het volgende:

[..]
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf op
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten _O-
pi_219780633
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten _O-
Naja ze probeerde dus weg te rijden en reed daarbij op een agent in, ook niet al te slim nee.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:17:56 #78
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219780640
Wat een kutland, stel nazi's. :r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219780647
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
life is like a box of chocolates
pi_219780652
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Mogelijk doordat ze de agent met haar auto raakte schoot deze -uit positie gebracht daardoor- met het fatale gevolg.

Het blijft gissen, het onderzoek maar afwachten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219780664
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Doe niet zo hysterisch joh.
Twee kogels door precies hetzelfde gat in de voorruit _O_
En zoals heatwave daarnet met een aardappel gemaakt filmpje bewezen heeft krijgt die man dat ook nog voor elkaar terwijl hij aangereden wordt _O_
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:21:31 #82
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219780668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.

Ik snap dat ze wellicht in paniek was, maar dat was de agent denk ik ook. Wederom tragisch, maar te voorkomen door bevelen op te volgen, zeker in de VS waar alles onder hoogspanning staat.
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219780670
Ik merk dat uiteindelijk na een lange dag hevig discussieren en alle nieuwe informatie die naar boven is wat meer mensen inzien dat het echt niet zomaar een executie was van het trump regime maar gewoon een klassieke geval zelfverdediging en het topic wordt ook wat rustiger. Wat was dat erg zeg vanmiddag, mensen slingerde je de gekste dingen om je oren en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:22:32 #84
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780678
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Blaf me vol
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:23:02 #85
pi_219780680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
Oké, maar wie zegt dat en met welke belangen? En wat is etteren, en hoe lang waren die mensen al uit de auto gestapt? Ik weet alleen wat ik in dat filmpje heb gezien dus kan alleen daarover oordelen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:24:45 #86
pi_219780692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef incel het volgende:
en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:09 #87
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780699
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
[..]
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
Lol
Blaf me vol
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:18 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_219780700
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:25:52 #89
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219780706
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
Best wel een groot verschil
Blaf me vol
pi_219780708
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?

Wees eerlijk. Als is dat moeilijk in deze polariserende tijden. :s)
pi_219780723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?

Nee dan was het natuurlijk een fascist en verdiende ze het.
pi_219780736
quote:

Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.

Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
pi_219780775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
pi_219780783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef incel het volgende:

[..]
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
pi_219780795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

0% kans.

Dit was een vrouw met een Pride-vlag en voornaamwoorden in haar sociale media bio, die ook nog eens getrouwd was met een andere vrouw en kinderen hadden geadopteerd. Daarnaast was zij bezig ICE agenten te treiteren en stalken.

Zulke symboliek en gedrag zien we alleen bij radicale Democratische kiezers terug. Kortom, dit was waarschijnlijk eerder een Mamdani-fan dan een Trump-fan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219780799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.
https://www.bbc.com/news/live/c7510l1135wt
pi_219780807
quote:

We weten toch niet waar zij voor stemt :')
  Forum Admin donderdag 8 januari 2026 @ 17:38:58 #98
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219780813
quote:

Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  roze donderdag 8 januari 2026 @ 17:39:02 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219780815
quote:

Dan had ze nog steeds geen kogel door haar hoofd hoeven te hebben van mij.
Your beauty never ever scared me.
pi_219780821
twitter

Het zijn ook echt iedere keer witte liberale Karens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')