Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef incel het volgende:
[..]
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf op
Naja ze probeerde dus weg te rijden en reed daarbij op een agent in, ook niet al te slim nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Mogelijk doordat ze de agent met haar auto raakte schoot deze -uit positie gebracht daardoor- met het fatale gevolg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Twee kogels door precies hetzelfde gat in de voorruitquote:
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.
Ik snap dat ze wellicht in paniek was, maar dat was de agent denk ik ook. Wederom tragisch, maar te voorkomen door bevelen op te volgen, zeker in de VS waar alles onder hoogspanning staat.
Oké, maar wie zegt dat en met welke belangen? En wat is etteren, en hoe lang waren die mensen al uit de auto gestapt? Ik weet alleen wat ik in dat filmpje heb gezien dus kan alleen daarover oordelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef incel het volgende:
en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Best wel een groot verschilquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
Nee dan was het natuurlijk een fascist en verdiende ze het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?
Wees eerlijk. Als is dat moeilijk in deze polariserende tijden.
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.
Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef incel het volgende:
[..]
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
0% kans.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.
Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
We weten toch niet waar zij voor stemtquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Dan had ze nog steeds geen kogel door haar hoofd hoeven te hebben van mij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |