Ik vind die vergelijkingen sowieso heel raar. Als je het daarvan moet hebben dan mag je je wel eens achter de oren krabben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef incel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je oproept dat mensen zoals Trump en Charlie Kirk fascisten zijn die moeten worden vermoord en hitlervergelijkingen maakt ben je niet goed en mensen die hier over lopen te juichen zijn geen haar beter. Maar volgens mij snappen die linkse mensen niet echt het verschil tussen ergens voor juichen en gewoon de situatie en geweldsinstructie uitleggen en goedkeuren.
En zo zie je dus hoe slap jouw oorspronkelijke punt is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De weg blokkeren is ook niet logisch, vluchten op het moment dat je weet dat je te ver bent gegaan en daarbij roekeloos optrekt is ook niet logisch.
Dan was dit ook niet gebeurd.
Zo kan je blijven doorgaan.
Ik weet zeker dat de meeste mensen die vandaag schande spreken over wat hier gebeurd is wel zaten te juichen toen Trump en Kirk werden beschoten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen sowieso heel raar. Als je het daarvan moet hebben dan mag je je wel eens achter de oren krabben.
Nogmaals en daar begon ik mee, zij wilde keren. Kijk anders de video van de NYTIMES, zie waar ze stond, haar voorwielen en hoe ondertussen meerdere auto's haar nog passeren....quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als die auto in de weg stond dan ga je daar gewoon achter staan en niet overdwars op de weg.
Dat lijkt mij niet logisch.
Niemand roept hier op om Trump en zijn kliek te vermoorden, klets geen onzin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef incel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je oproept dat mensen zoals Trump en Charlie Kirk fascisten zijn die moeten worden vermoord en hitlervergelijkingen maakt ben je niet goed en mensen die hier over lopen te juichen zijn geen haar beter. Maar volgens mij snappen die linkse mensen niet echt het verschil tussen ergens voor juichen en gewoon de situatie en geweldsinstructie uitleggen en goedkeuren.
Nog meer lulkoek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meeste mensen die vandaag schande spreken over wat hier gebeurd is wel zaten te juichen toen Trump en Kirk werden beschoten.
Due to local laws, we are temporarily restricting access to this content until X estimates your age. Learn morequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:04 schreef HeatWave het volgende:
https://x.com/elonmusk/status/2009292194406895696
Blijkbaar was hij al een keer aangereden door een "demonstrant" maar vertel ons nog even hoe JIJ dit heldhaftig zonder geweld had opgelost, vanaf je bank.
Welk oorspronkelijke punt, ik zeg om de haverklap dat ze niet dood had gehoeven en dat de hele situatie dubbel is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zo zie je dus hoe slap jouw oorspronkelijke punt is.
Die zullen er vast wel tussen zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meeste mensen die vandaag schande spreken over wat hier gebeurd is wel zaten te juichen toen Trump en Kirk werden beschoten.
Echt geen idee, hier kan ik het gewoon zien. VPN?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef incel het volgende:
[..]
Due to local laws, we are temporarily restricting access to this content until X estimates your age. Learn more
Wat is deze
Op basis van de kogelgaten lijkt het dat er wel van voren is geschoten, of het moeten uitgangen zijn vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit filmpje is sped up. Wat wel hier duidelijk zichtbaar is, is dat dat de ICE agent wordt geschampt en stukje naar achteren wordt geduwd.
Dan nog ga je niet schieten van opzij, tegen de instructies in.
Erika Kirk als meeste.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:03 schreef incel het volgende:
[..]
Ze stond daar al even dat kan je in dat filmpje zien die ik daarstraks postte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals en daar begon ik mee, zij wilde keren. Kijk anders de video van de NYTIMES, zie waar ze stond, haar voorwielen en hoe ondertussen meerdere auto's haar nog passeren....
https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.html
Volgens mij niet. Maar ik las inderdaad ook dat hij al een keer eerder werd aangereden door zo'n type. Niet gek dat hij dus zo snel z'n wapen trekt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee, hier kan ik het gewoon zien. VPN?
Werkelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Op basis van de kogelgaten lijkt het dat er wel van voren is geschoten, of het moeten uitgangen zijn vanaf de andere kant.
[ afbeelding ]
Iemand anders zei net dat het een executie via het zijraam was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Werkelijk
Dat kogelruit op de voorruit is vanaf de koplamp geknald en het kogelgat in het zijraam van de zijkant. Echt, denk godsamme eens na voordat je hopeloos biased een analyse probeert te doen.
Dat zie je ook gewoon op het filmpje. Hij begint te knallen als hij schuin voor de auto staat. Hij moest immers eerst opzij springen.
EEN GAT IN DE ZIJKANT EN EEN GAT AAN DE SCHUINE ZIJDE VAN HET RAAM.
Rotator: Er is duidelijk van de voorkant geschoten
Ik heb niets te maken met iemand anders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:10 schreef incel het volgende:
[..]
Iemand anders zei net dat het een executie via het zijraam was.
ICE wordt al weken overal belaagd. er wordt, ook door politici opgeroepen om tot actie over te gaan etc, dan sta je idd behoorlijk onder stress lijkt me. En als er dan een SUV op je afkomt ga je niet eerst even een minuut bedenken hoe of wat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ik las inderdaad ook dat hij al een keer eerder werd aangereden door zo'n type. Niet gek dat hij dus zo snel z'n wapen trekt.
Ik ben het volstrekt met je eens ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ICE wordt al weken overal belaagd. er wordt, ook door politici opgeroepen om tot actie over te gaan etc, dan sta je idd behoorlijk onder stress lijkt me. En als er dan een SUV op je afkomt ga je niet eerst even een minuut bedenken hoe of wat.
Nogmaals, het blijft tragisch, maar het is niet alsof het een willekeurige burger was die er niets mee te maken had, ze kwam om te protesteren, kwam in een beroerde situatie terecht en koos er voor om niet mee te werken.
Meer kan ik er niet van maken.
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de agent in zijn recht stond wil ik dat idd bevestigd zien, staat hij dat niet, dan moet hij vervolgd worden, lijkt me logisch.
Alleen wijst alles er op dat ze met opzet op hem inreed. En dan kan je er van alles bijhalen, maar iedereen weet dat je dat in de VS gewoon echt niet moet doen.
Is het spijtig allemaal? Natuurlijk, maar het is helaas dr eigen schuld.
Okédan. En daarna reed ze bewust in op die agent vent?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze stond daar al even dat kan je in dat filmpje zien die ik daarstraks postte.
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf opquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
(ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen)
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Doe niet zo hysterisch joh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Werkelijk
Dat kogelruit op de voorruit is vanaf de koplamp geknald en het kogelgat in het zijraam van de zijkant. Echt, denk godsamme eens na voordat je hopeloos biased een analyse probeert te doen.
Dat zie je ook gewoon op het filmpje. Hij begint te knallen als hij schuin voor de auto staat. Hij moest immers eerst opzij springen.
EEN GAT IN DE ZIJKANT EN EEN GAT AAN DE SCHUINE ZIJDE VAN HET RAAM.
Rotator: Er is duidelijk van de voorkant geschoten
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef incel het volgende:
[..]
Zij was daar dus al uren mee bezig en zocht die mensen zelf op
Naja ze probeerde dus weg te rijden en reed daarbij op een agent in, ook niet al te slim nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waardeloze terrorist dan om ondanks de aanwezigheid van tig doelwitten toch nog uren te wachten
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja, alles? Ik zie een auto die benaderd wordt van opzij, die vrouw schrok daar misschien van (ik zou ook schrikken als er opeens gemaskerde mannen in het zwart met geweren op me af komen). Rijdt eerst nog achteruit, wat je volgens mij niet doet als je iemand die voor je staat wilt doodrijden. Probeert daarna met een bocht naar rechts de weg te volgen, wat logisch is als je aan mensen links en voor je probeert te ontkomen. Ik zie haar niet gericht op die agent af rijden, ze raakt hem ook bepaald niet frontaal. Was het slim, nee natuurlijk niet. Verdient het de doodstraf, mwoah.
Mogelijk doordat ze de agent met haar auto raakte schoot deze -uit positie gebracht daardoor- met het fatale gevolg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Twee kogels door precies hetzelfde gat in de voorruitquote:
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik ook niet dat ze de doodstraf verdient, maar gezien de omstandigheden was het gewoon niet slim om ipv te stoppen en uit te stappen weg te rijden.
Ik snap dat ze wellicht in paniek was, maar dat was de agent denk ik ook. Wederom tragisch, maar te voorkomen door bevelen op te volgen, zeker in de VS waar alles onder hoogspanning staat.
Oké, maar wie zegt dat en met welke belangen? En wat is etteren, en hoe lang waren die mensen al uit de auto gestapt? Ik weet alleen wat ik in dat filmpje heb gezien dus kan alleen daarover oordelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze de hele dag al aan het etteren en de mannen kwamen uit een auto met veel zwaailichten dus dan doe je niet zo dom als ze deed,
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef incel het volgende:
en er werden hitlervergelijkingen gemaakt en van alles.
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:22 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Lekker bezig SS-troepen van Trump! Onschuldige mensen executeren.
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja fijn dat dat niet meer gebeurt.
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar je gaf aan dat ze vrijwel zeker met opzet op hem inreed. Dat zie ik anders. Voor de rest zijn we het grotendeels wel eens denk ik.
Best wel een groot verschilquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair. Ik had het wellicht iets minder stellig kunnen ponenen, maar op basis van wat ik gezien had leek het mij overduidelijk. We zullen het zien.
Nee dan was het natuurlijk een fascist en verdiende ze het.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?
Wees eerlijk. Als is dat moeilijk in deze polariserende tijden.
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Vraagje aan de wat meer linksgeorienteerde FOK!kers, als deze dame een fanatieke Trumpstemmer was geweest, was jullie verontwaardiging dan net zo hoog?
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.
Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef incel het volgende:
[..]
Met name als je die mensen al de halve dag aan het volgen bent en hun opzettelijk van hun werk probeert te houden is het wel even schrikken als ze opeens op dezelfde plek zijn als waar jij ze al de hele tijd naartoe aan het volgen bent.
0% kans.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Natuurlijk en het zou mij niet eens verbazen als ze dat was. 50% kans.
Ik geloof eerder in het paniek wegrijden van een stel gewapende en gemaskerde kerels zonder uniform, zelf zou ik dan denken aan een overval.
Federal officials, including Homeland Security Secretary Kristi Noem, stated that the woman was "stalking and impeding" ICE officers and had blocked their path, refusing to exit her vehicle despite repeated orders, before allegedly attempting to run over an agent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bewijs? Ik lees dat ze net haar zoon naar school had gereden.
We weten toch niet waar zij voor stemtquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Ja gepolariseerde tijden, dus wat dacht je, ik polariseer nog meer?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Dan had ze nog steeds geen kogel door haar hoofd hoeven te hebben van mij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef Koortsdroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |