De beste stuurlui zitten op Fok!quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Blijft altijd mooi ook. mensen die IRL nog janken om een spin weten 10000% zeker dat ze op dat moment totaal cool en kalm waren gebleven.
Op een agent inrijden is gewoon heel erg dom, hoe je het ook wil verdraaien. Doe je dat niet, ga je ook niet dood.
Ik heb die niet geplaatst.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:48 schreef incel het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Deze mag ook wel zonder spoiler
Is gewoon plaatje van internet? Naja ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Maar vind het wel een mooi plaatje en laat precies de hypocrisie van linkse mensen zien ja.quote:
Van zo'n korte afstand (vrijwel tegen de auto aan staande) op welk deel van die auto schieten, gaat die ton metaal sowieso niet meteen tot stilstand brengen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet. Hij had ook op een band kunnen schieten.
'Toevallig' ook allemaal pro-Trump lui. Maar heus niet vooringenomen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen hier willen hoe dan ook dat die persoon in zijn recht stond om dit te doen. Ziek hoor.
Er zitten reacties bij die wel echt bizar zijn gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:53 schreef incel het volgende:
[..]
Is gewoon plaatje van internet? Naja ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Maar vind het wel een mooi plaatje en laat precies de hypocrisie van linkse mensen zien ja.
Geeft niksquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow verhip.
Dat had ik niet gezien.
Als de agent in zijn recht stond wil ik dat idd bevestigd zien, staat hij dat niet, dan moet hij vervolgd worden, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen hier willen hoe dan ook dat die persoon in zijn recht stond om dit te doen. Ziek hoor.
Die auto kwam niet eens recht op hem af. Reed langs hem, en toen weg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Van zo'n korte afstand (vrijwel tegen de auto aan staande) op welk deel van die auto schieten, gaat die ton metaal sowieso niet meteen tot stilstand brengen.
Het lijkt mij ook niet logisch om iemand kapot te schieten in plaats van een stapje opzij te zetten. Zo zie je maar hè...quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als die auto in de weg stond dan ga je daar gewoon achter staan en niet overdwars op de weg.
Dat lijkt mij niet logisch.
Ja natuurlijk, als je oproept dat mensen zoals Trump en Charlie Kirk fascisten zijn die moeten worden vermoord en hitlervergelijkingen maakt ben je niet goed en mensen die hier over lopen te juichen zijn geen haar beter. Maar volgens mij snappen die linkse mensen niet echt het verschil tussen ergens voor juichen en gewoon de situatie en geweldsinstructie uitleggen en goedkeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zitten reacties bij die wel echt bizar zijn gewoon.
Niemand verdiend het om te sterven en al helemaal niet om een mening.
Bullshit. De FBI gaat nog een onderzoek doen, je papegaait Trump en z’n kornuiten gewoon na.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de agent in zijn recht stond wil ik dat idd bevestigd zien, staat hij dat niet, dan moet hij vervolgd worden, lijkt me logisch.
Alleen wijst alles er op dat ze met opzet op hem inreed. En dan kan je er van alles bijhalen, maar iedereen weet dat je dat in de VS gewoon echt niet moet doen.
Is het spijtig allemaal? Natuurlijk, maar het is helaas dr eigen schuld.
AH, maar JIJ weet wel al 100% zeker dat wat ik zeg bullshit is. Nou dan hoeft dat onderzoek ook niet meer he?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bullshit. De FBI gaat nog een onderzoek doen, je papegaait Trump en z’n kornuiten gewoon na.
En die hebben overal schijt aan als het niet in hun straatje past.
Ik ben het met je eens hoor. En snap dus sowieso de noodzaak van schieten niet in zo'n geval.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die auto kwam niet eens recht op hem af. Reed langs hem, en toen weg.
Kom op zeg, dat hebben we nu al vaak genoeg gezien op de filmpjes.
Ga hier verder ook geen discussies meer over voeren. Het is bizar dat je iemand dan 3 keer door het hoofd schiet.
Ja, omdat al je posts dat zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AH, maar JIJ weet wel al 100% zeker dat wat ik zeg bullshit is. Nou dan hoeft dat onderzoek ook niet meer he?.
Je blijft vermakelijk.
Nee, jij zou je gewoon kapot laten rijden, zo ben jijquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. En snap dus sowieso de noodzaak van schieten niet in zo'n geval.
De weg blokkeren is ook niet logisch, vluchten op het moment dat je weet dat je te ver bent gegaan en daarbij roekeloos optrekt is ook niet logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet logisch om iemand kapot te schieten in plaats van een stapje opzij te zetten. Zo zie je maar hè...
Bedankt voor je mening, echt boeiendquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, omdat al je posts dat zijn.
Al jaren.
Ja of op haar radioantenne.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet. Hij had ook op een band kunnen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |