De Tweets tonen alleen de bubbel waar iemand in zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:40 schreef incel het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tweets? Welke tweets mogen wel en welke niet volgens jou en waarom?
Die tweets laten precies zien hoe het gaat daar.
Snap niet wat je met fuik bedoelt. Algoritme? Mensen mogen gewoon tweets plaatsen die bij het onderwerp horen toch. Veel mensen hier snappen de geweldsinstructie niet in de VS dus het is informatief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is maar net de fuik waar je in zit.
Ik krijg waarschijnlijk hele andere dingen te zien op X. Heb alleen niet de behoefte die hier allemaal op te gooien.
Al besprokenquote:
Ze heeft wel een punt, je komt vaak aanzetten met hele vage bronnen die het van clickbait moeten hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En ik word doodmoe van jouw gezeur hier
Uitleggen wat er gebeurt als je in Amerika op een agent inrijdt is clickbaitquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, je komt vaak aanzetten met hele vage bronnen die het van clickbait moeten hebben.
Precies, geen enkele tweet van X is interessant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, je komt vaak aanzetten met hele vage bronnen die het van clickbait moeten hebben.
Het is een FBI zaak. Niet iets waar de lokale sheriff zich over moet buigen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit land is echt verloren…
Ziet er voor mij nog steeds uit alsof ze een bocht maakt en de wielen de draai maken die daarvoor nodig is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Vanochtend schreef ik het ook maar ze rijdt bewust een stukje vooruit, de banden staan recht naar voren richting die agent. Pas zodra de agent z'n wapen trekt, stuurt ze naar rechts.
One thing that I haven't seen people pointing out is that Renee Good had her tires pointed at the ICE agent - meaning that she fully intended on running him over - and only turned them once he pulled out his gun.
https://x.com/LeftismForU/status/2009272193494995188
Dat ben ik niet eens. Maar Ali Boo gooit z’n hele Twitter feed in dit topic, dat zal vast niet de realiteit zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, geen enkele tweet van X is interessant.
FBI gaat niet meewerken staat er.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het is een FBI zaak. Niet iets waar de lokale sheriff zich over moet buigen.
Nee, ze rijdt een paar seconden rechtdoor en had direct na het achteruit rijden haar stuur naar rechts kunnen omgooien zodat ze die agent ontweek. Dan schrapen je banden wel even maar je kunt prima gelijk naar rechts sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ziet er voor mij nog steeds uit alsof ze een bocht maakt en de wielen de draai maken die daarvoor nodig is.
Allemaal schijtbenauwd voor hun baantjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
FBI gaat niet meewerken staat er.
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een onvoorstelbaar kutland is dat ook geworden in een jaar tijd.
Weet ik niet. Als die ‘investigators’ state of county zijn en dit is een federaal incident met ook nog eens internationale en politieke aandacht dan snap ik wel dat dat dichtgezet wordt.quote:
Dat is niet vreemd in een high-profile case als dit die vooral aan de linkerkant van het spectrum voor politiek gewin gebruikt tracht te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
FBI gaat niet meewerken staat er.
Las in POL ook een hele goede analyse van user Selina.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was altijd al een kut land, maar ze doen niet echt moeite meer om zich beter voor te doen dan dat ze zijn.
Wat vooral duidelijk is geworden is hoe een heel groot van de Amerikanen in het leven lijken te staan. ''This is what i voted for''
Exact dit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd in een high-profile case als dit die vooral aan de linkerkant van het spectrum voor politiek gewin gebruikt tracht te worden.
De beelden waarop ze ICE voorrang geeft, weg probeert te rijden, en eoa lafbek langs haar auto haar zonder reden doodschiet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:26 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Filmpje dat zij haar kinderen naar school bracht?
Je maakt nogal wat aannames zonder bewijs te kunnen leveren. Ze stond daar om ICE te hinderen, niet meer en niet minder. Wat ze vervolgens heeft gedaan is haar truck gebruiken als potentieel moordwapen en is op een ICE agent ingereden. Dat zijn de feiten en de camerabeelden onderbouwen dat.
Je kan altijd nog het excuus gebruiken dat het een vrouw was en derhalve niet kon autorijden idd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ziet er voor mij nog steeds uit alsof ze een bocht maakt en de wielen de draai maken die daarvoor nodig is.
De laatste ban is 2 of 3 jaar terug ofzo. Blijf vooral verder gaan met je feitenvrije geneuzelquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet eens. Maar Ali Boo gooit z’n hele Twitter feed in dit topic, dat zal vast niet de realiteit zijn.
Iets wat hij vaker doet en waar hij ook wel eens om is geband, wat ik me kan herinneren.
Ik heb het niet over bewust gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Okédan. En daarna reed ze bewust in op die agent vent?
@Salinaquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Las in POL ook een hele goede analyse van user Selina.
Veel mensen kunnen het zich niet eens veroorloven te gaan demonstreren helaas.
Jammer voor jou kan iedereen het filmpje gewoon op X bekijken en concluderen dat jij uit je nek loopt te lullen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
De beelden waarop ze ICE voorrang geeft, weg probeert te rijden, en eoa lafbek langs haar auto haar zonder reden doodschiet?
Wat een onderbuik in dit topic. Kan mij het verrekken of je pro of anti trump bent, dit is gewoon een duidelijke clusterfuck.
Daar zat helaas alleen kutjeugd achter, geen georganiseerd bruinhemdenleger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:51 schreef incel het volgende:
Wel gek dat dit onderwerp zo heet is. Op geenstijl en dumpert en andere sites gaat het ook helemaal los![]()
Zeker vergeleken met andere nieuwsberichten zoals die vent van 60 uit ons eigen land die wel zomaar is doodgeslagen.
Komt de Amerikaanse overheid wel goed uit misschien al deze afleiding.
Fijn dat je beaamt wat ik zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De laatste ban is 2 of 3 jaar terug ofzo. Blijf vooral verder gaan met je feitenvrije geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |