Waltz noemt ICE gestapo dus vreedzaam demonstreren tegen de gestapo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee vreedzaam. Zonder aanhalingstekens..
En poeh, poeh, schandelijk dat iemand oproept om een protest vreedzaam te houden..
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS is een quasi derdewereldland geworden na veel te veel migratie uit niet-Westerse landen en een totaal geradicaliseerde Democratische Partij met veel kiezers die een anti-Westers en zelfs anti-Amerikaans gedachtegoed omarmen.
Jep. Een ernstig stille dood gestorven.quote:
Oproep tot moord inderdaad. Start to shoot ice agents in the head.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:53 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een oproep tot geweld
[ x ]
En dan gewoon schaamteloos op sociale media plaatsen
Denk een tuin leeg gehaald bij een krakerquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke blokkade ook. Een beetje SUV rijdt daar zo doorheen. Ze hadden nog beter een muur van sneeuw kunnen maken. Kunnen ze nou helemaal niets ?
Jij weet altijd perfect te verwoorden hoe het zit. Wou ik even laten weten. Tenminste nog wat logica, rationaliteit en beschaving hier. 💪🏼quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS is een quasi derdewereldland geworden na veel te veel migratie uit niet-Westerse landen en een totaal geradicaliseerde Democratische Partij met veel kiezers die een anti-Westers en zelfs anti-Amerikaans gedachtegoed omarmen.
In het geval van de VS een cultuur waarin Joods-Christelijke normen en waarden de leidraad vormen en bijvoorbeeld geen enorme Islamitische enclave in Michigan was, geen miljoenen illegalen, geen duizenden aan drugs verslaafde daklozen en geen (Centraal-en Zuid-Amerikaanse) gangs. En ook geen geradicaliseerde blanke Karens die agenten het leven zuur maken omdat zij zo graag illegalen in het land willen houden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af wat is dan Westers? Onze democratische beginselen?
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:32 schreef incel het volgende:
[..]
Ja beter maar op z'n Nederlands inderdaad weglopen ja en de tokkies op straat de dienst laten uitmaken.
"Ga maar weg hoor haha we zoeken wel iemand die minder moeilijk is of we gaan verderop wel even flitsen of zo"
Ik zal het ze vragenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Interessant, waarom zouden ze 'honor' spellen met de britse spelling 'honour'?
Ze hebben een hekel aan fysiek arbeidquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke blokkade ook. Een beetje SUV rijdt daar zo doorheen. Ze hadden nog beter een muur van sneeuw kunnen maken. Kunnen ze nou helemaal niets ?
Het is maar hoe je het interpreteert naar je eigen overtuiging. Vooral als je een eenzijdige activistische blik hebt, ben je niet zo objectief meer in je waarnemingen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hierboven is een filmpje met veel meer pixels waar het heel duidelijk is dat de man geen enkel gevaar had.
Maarja, met jullie is niet te discussieren.
Nee, er zijn users die verzinnen dat het in koele bloede is gebeurd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Sommige users praten hier gewoon het in koele bloede dood schieten van een ongewapend medemens goed.
Soort Volendam? Is dat de westerse cultuur?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het geval van de VS een cultuur waarin Joods-Christelijke normen en waarden de leidraad vormen en bijvoorbeeld geen enorme Islamitische enclave in Michigan was, geen miljoenen illegalen, geen duizenden aan drugs verslaafde daklozen en geen (Centraal-en Zuid-Amerikaanse) gangs. En ook geen geradicaliseerde blanke Karens die agenten het leven zuur maken omdat zij zo graag illegalen in het land willen houden.
In een reflex eerst achteruit rijden en dan vooruit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Alleen zijn alle punten die je noemde reden voor goede agenten om niet voor een auto te. gaan staan die je aanhoudt. Naast opzet kan een bestuurder ook schrikken of in een reflex op het gas trappen.
Nu komen agenten in de VS ook veel te snel op straat te lopen zonder afdoende opleiding dan wel begeleide vlieguren.
1. Dat trigger heppie shitvolk moet wel duidelijk zijn in hun instructies. Als dit waar isquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen zeiden de ICE agenten dat ze daar weg moest. Om haar vervolgens af te schieten.
En jij vindt dat allemaal wel logisch.
Zoek hulp.
Ze moest draaien op een smalle straat om de bocht te maken, dan zet je de auto eerst in zijn achteruit, manoman.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In een reflex eerst achteruit rijden en dan vooruit?
Serieus? Een bekeuring?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan geef je zo iemand een bekeuring voor fout parkeren in plaats van iemand meteen maar te executeren.
Dit is volgens linkswappies een "zware aanrijding", even posten zodat we 'm als referentie kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Misschien wel een interessante vergelijking: ik neem aan dat degenen die deze actie hier goed praten het ook niet meer dan normaal vonden dat de politieagent in onderstaand incident naar het wapen heeft gegrepen?
Bekijk deze YouTube-video
Zeer gevaarlijke situatie met die trekker. Ik neem aan dat jullie vinden dat deze boer direct afgeknald had moeten worden?
Of is het alleen gerechtvaardigd als het om linkse mensen gaat?
Er zit net iets meer ruimte tussen die agenten en de agent van gisteren. Dus vind je dit nu echt vergelijkbaar?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Misschien wel een interessante vergelijking: ik neem aan dat degenen die deze actie hier goed praten het ook niet meer dan normaal vonden dat de politieagent in onderstaand incident naar het wapen heeft gegrepen?
Bekijk deze YouTube-video
Zeer gevaarlijke situatie met die trekker. Ik neem aan dat jullie vinden dat deze boer direct afgeknald had moeten worden?
Of is het alleen gerechtvaardigd als het om linkse mensen gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |