SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nu had ik daar al niet echt op gerekend voor begin januariquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef gianni61 het volgende: [..] zo komen die thuisbatterijen nooit vol
Ik eerder nog wel wat, want toen sneeuwde het hier nog nietquote:Op maandag 5 januari 2026 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vrijdag geen opwek. Zou wel pas zondag komen als het gaat smelten
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze roepen ook de hele tijd van ga op tijd naar huis want eind van xe middag komt er nieuwe sneeuw
En woensdag veel
En vrijdag the day after tomorrow taferelen
Huh maar over de inrichting van de keuken hadden we het nog niet eens gehadquote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
vooral de straf van de broers idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rteerbaar~a6f387763/
Mooi.
Nee, denk dat ze daarom ook erg coulant zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het was vast geen goedkope keuken
Maar jij woont in Zeelandiaquote:Op maandag 5 januari 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leukerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Hier ook nog een strakblauwe lucht, mooi zo met die sneeuw, doet me aan wintersport denkenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende rondequote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
O ja, ik zie ze ook!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
Die komen straks weer, als de zon onder isquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
snel naar het oosten kijken danquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
rip thuiszorg die vanavond bij me langskomtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die komen straks weer, als de zon onder is
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
de rest van de week wordt het weer boven 0 dus dan wordt het regen of slurryquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
Hoef je dat geval eindelijk een keertje niet al die trappen op en af te zeulenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelen
Langlaufen lijkt me leuk. Dan moet ik wel het spul hebben.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik dacht voor vandaagquote:
Jups. Ook wel eens fijnquote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je dat geval eindelijk een keertje niet al die trappen op en af te zeulen
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMEN!??!!quote:
Ik heb alleen nog maar de skischoenen, ski's niet meerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Langlaufen lijkt me leuk. Dan moet ik wel het spul hebben.
Maar dat loopt toch niet lekker?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de skischoenen, ski's niet meer
Door de sneeuw loopt dat best prima hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat loopt toch niet lekker?
ride our bikes around the hallquote:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeepsquote:
Eindelijk een keer duidelijke informatie van de NS zonder heel slap lulverhaaltje er omheenquote:
Idem hier.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Er komt weer witte zooi naar beneden. Miezersneeuw.
Accuraatquote:
het krokkeltquote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
I think some company is overduequote:
quote:
huehuehuequote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Krokkelenquote:
Dit is gewoon een 10/10quote:Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet liegen, deze heb jij gewoon gemaakt hoor
[ afbeelding ]
We zitten inmiddels al op woensdagmiddag @Dr_Flashquote:Code oranje in alle provincies ingetrokken
Het KNMI heeft code oranje in alle provincies ingetrokken. In heel het land geldt nog wel code geel vanwege gladheid door sneeuw en bevriezing van natte wegen.
Code oranje gold vanmiddag alleen nog in Drenthe, Overijsel en Gelderland.
Code geel geldt nu tot en met woensdagmiddag.
Maar het is zo stijfquote:Op maandag 5 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de sneeuw loopt dat best prima hoor
Code geel is de nieuwe standaardquote:Op maandag 5 januari 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al op woensdagmiddag @:Dr_Flash
huehuequote:
Ook een mooie ditquote:
De reisplanner werkt niet, maar check wel even de reisplanner, die niet werktquote:De reisplanner van de NS zal tot zeker 20.00 uur moeilijk bereikbaar zijn, meldt de vervoerder. Dat komt door grote drukte. Veel mensen zoeken via de planner online hun reis op nu er veel hinder is op het spoor door het winterse weer.
De NS raadt desondanks wel aan de treintijden kort voor vertrek te controleren, omdat treinen door het weer op het laatste moment kunnen uitvallen of vertraagd kunnen zijn. Reistijden kunnen ook via 9292.nl of een andere verkeersapp worden opgezocht.
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??quote:Op maandag 5 januari 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een mooie dit
[..]
De reisplanner werkt niet, maar check wel even de reisplanner, die niet werkt
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??
Opgezocht.quote:Reistijden kunnen ook via 9292.nl of een andere verkeersapp worden opgezocht.
Probeer voor de grap eens de 9292 site te openenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??
Tja gewoon zonder reisplanner doen dan, net zoals vroegerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer voor de grap eens de 9292 site te openen
Gewoon met paard en wagenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja gewoon zonder reisplanner doen dan, net zoals vroeger
slagerij J van der Venquote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog een ansichtkaart....
God zegene de greep en we zien wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarop maj frouw staat met een baardquote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog een ansichtkaart....
Mijn ene opa was slager en de oma aan de andere kant heette vd Venquote:
En dan bij het opdraaien van de weg al in een eindeloze file hebben gestaanquote:Op maandag 5 januari 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
16:30 gaat het hier weer los. Mooi op tijd voor de avondspits.
Als ik nu op kantoor had gezeten, was ik richting huis gegaan
Je weet dat er een kans is dat die ook niet rijden?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je weet als je met de trein gaat toch wel wat de alternatieve routes zijn enzo?
Heb je weinig aan als je op een station strandt waar niks meer rijdtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je weet als je met de trein gaat toch wel wat de alternatieve routes zijn enzo?
Ja dus. Dan wist ik wel welke bus ik moest nemen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat er een kans is dat die ook niet rijden?
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus. Dan wist ik wel welke bus ik moest nemen.
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je op een station strandt waar niks meer rijdt
Ik ging op dit soort dagen ook gewoon niet wegquote:
Doe ff normaal mensquote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.
Als zowel de treinen als bussen niet rijden kunnen ze je hooguit een kop gratis koffie aanbiedenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.
Dat doen ze dan ookquote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als zowel de treinen als bussen niet rijden kunnen ze je hooguit een kop gratis koffie aanbieden
*kijkt*quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bij het opdraaien van de weg al in een eindeloze file hebben gestaan
Nou nog wat realiteitszin hequote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een schattig mens, kan ik alleen opmaken uit bovenstaande posts
In 2009/2010 oid ook een keer een hoop sneeuw. S avonds vanuit Delft met de trein naar Enkhuizen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb weleens een taxi gehad op kosten van NSquote:
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brakquote:Op maandag 5 januari 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
In 2009/2010 oid ook een keer een hoop sneeuw.
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land platquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook taxi gekregen van de NS toen mijn trein niet reed en daardoor de laatste bus had gemist. Toen hadden ze nog thuisbrengplicht ofzo. Dat is niet meer
Nou de hele lijn Utrecht - Arnhem. Dus bijna. Was geen taxi meer te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land plat
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, mensen die niet kunnen rijden op de A4 hebben twee rijstroken geblokkeerd. De klassieke.
Haringvlietbrug staat ook vast omdat er een slagboom uit is geredenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, mensen die niet kunnen rijden op de A4 hebben twee rijstroken geblokkeerd. De klassieke.
Auwquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brak
Wel toen ik in Purmerend was gestrandquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land plat
Klinkt fantastischquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brak
Nou ja op zich is dat wel, en als er EEN laatste trein uitvalt is dat nog wel te regelen ook. Maar dit is gewoon overmacht. Je kunt niet even voor weetikhoeveelduizend man een paar honderd bussen als een kroketje uit de muur trekken.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook taxi gekregen van de NS toen mijn trein niet reed en daardoor de laatste bus had gemist. Toen hadden ze nog thuisbrengplicht ofzo. Dat is niet meer
Ja daar waarschuwen ze al de hele middag voorquote:Op maandag 5 januari 2026 16:05 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt de volgende ronde aan, precies rond de avondspits.
Ik moest hardop lachen toen ik dat bericht voorbij zag komenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haringvlietbrug staat ook vast omdat er een slagboom uit is gereden
Perfecte timing van de weergodenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:05 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt de volgende ronde aan, precies rond de avondspits.
Trek in een kroketje nuquote:Op maandag 5 januari 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich is dat wel, en als er EEN laatste trein uitvalt is dat nog wel te regelen ook. Maar dit is gewoon overmacht. Je kunt niet even voor weetikhoeveelduizend man een paar honderd bussen als een kroketje uit de muur trekken.
Nou. 10 dagen ziekenhuis, 4 maanden bij pa en ma in gewoond op een ziekenhuisbed in de woonkamer. Twee maanden met een rollator opnieuw moeten leren lopen. Jaar lang met een beugel om mijn lijf gelopen en uiteindelijk waren we 2,5 jaar verder voordat de laatste ziekenhuiscontrole voorbij was.quote:
Ja maar eerder leek het nog mee te gaan vallen op de buienradar... bui is toch wat gegroeidquote:Op maandag 5 januari 2026 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar waarschuwen ze al de hele middag voor
Van ga op tijd naar huis want het gaat weer sneeuwen
Oefquote:Op maandag 5 januari 2026 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. 10 dagen ziekenhuis, 4 maanden bij pa en ma in gewoond op een ziekenhuisbed in de woonkamer. Twee maanden met een rollator opnieuw moeten leren lopen. Jaar lang met een beugel om mijn lijf gelopen en uiteindelijk waren we 2,5 jaar verder voordat de laatste ziekenhuiscontrole voorbij was.
Leuk souvenirtje aan verdiend:
[ afbeelding ]
Daarom ook luisteren naar het advies van Rijkswaterstaat en niet van buienradarquote:Op maandag 5 januari 2026 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar eerder leek het nog mee te gaan vallen op de buienradar... bui is toch wat gegroeid
Kloptquote:Op maandag 5 januari 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook luisteren naar het advies van Rijkswaterstaat en niet van buienradar
Ik luister liever naar het KNMI.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook luisteren naar het advies van Rijkswaterstaat en niet van buienradar
Hier zou het volgens buienradar ook rond 11.00 uur klaar zijn met sneeuwen, uiteindelijk werd het rond 13.30 droogquote:Op maandag 5 januari 2026 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Als buienradar zegt dat het ergens anders regent en bij mij droog is, kan ik ook beter een paraplu meenemen.
quote:Het lukt nog wel om producten te leveren, maar in de Randstad wordt het wel moeilijk, melden Jumbo en de Albert Heijn. De hoofdwegen zijn vaak goed bereikbaar, maar de laatste kilometers richting de supermarkt en distributiecentra zijn lastig. Daarom wordt gevraagd om die locaties sneeuwvrij te houden.
Online boodschappenbezorger Picnic had een goede ochtend, maar het wordt lastig om de producten naar de steden te brengen. Wie dus boodschappen thuis laat bezorgen kan een berichtje krijgen dat de bezorgafspraak vertraagd is. Wordt het te onveilig op de weg voor de bezorgers, dan worden bestellingen geannuleerd.
Ik dacht dat jij die codes allemaal maar overdreven vond altijd?quote:
Hier alles grijs.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Wel mooie oranje gloeiende lucht nu van de ondergaande zon op de inkomende wolken
De McDonalds begint jaloers te worden inmiddelsquote:Rijkswaterstaat strooit er vandaag op los: tot dusver is er ruim 11,5 miljoen kilo zout gelost op de Nederlandse Rijkswegen en N-wegen.
die hebben een zouttekort straksquote:Op maandag 5 januari 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De McDonalds begint jaloers te worden inmiddels
Ik heb er nog weleens een McFlurry gehaaldquote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gebbetje, ben al zeker 13 jaar niet bij de Mac geweest. Geen idee hoe het eten nu is.
het is meh. heel af en toe kom ik er.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gebbetje, ben al zeker 13 jaar niet bij de Mac geweest. Geen idee hoe het eten nu is.
De zeldzame keren dat ik er kom haal ik sowieso daar geen patat. McKroketje gaat er altijd wel in.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is meh. heel af en toe kom ik er.
de patat is niet te eten.
de burgers zijn okeig
Ik ben er vorig jaar nog een keertje verplicht mee naartoe geweest met collega's toen we laat klaar waren en nog een heel stuk moesten rijden. Had toen een mckroket, die was niet meer zo lekker als dat ik me kon herinnerenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben ze hier in NL eigenlijk de ijskoffies? Die vind ik in de VS altijd wel lekkerquote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog weleens een McFlurry gehaald
Die vond ik altijd wel lekker, ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog weleens een McFlurry gehaald
Ik ben niet zo'n figuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die codes allemaal maar overdreven vond altijd?
Viel het zo slecht dat de stroom er zelfs van uit viel?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.
Er is geen BurgerKing in Friesland.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel lekker, ja.
Heb ook ooit eens een keer op Utrecht centraal bij de Burger King zo'n grote oreo shake gehaald.
Lekker, maar genoeg kcal voor de heledag.
Patatjes vond ik vroeger juist het lekkere. Lekker zout.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is meh. heel af en toe kom ik er.
de patat is niet te eten.
de burgers zijn okeig
Nee vandaag was de winterpaniekregelingquote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef essnhills het volgende:
Morgen winterdienstregeling aldus de NS
Hadden ze die vandaag nog niet dan?
Geen idee, de laatsre keer dat ik bij de Mac was was voordat ik ziek werdquote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze hier in NL eigenlijk de ijskoffies? Die vind ik in de VS altijd wel lekker
Boot ramde een elektriciteitmast.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel het zo slecht dat de stroom er zelfs van uit viel?
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef essnhills het volgende:
Morgen winterdienstregeling aldus de NS
Hadden ze die vandaag nog niet dan?
Godver, ik wilde precies dezelfde grap makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vandaag was de winterpaniekregeling
Inflatie!quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog een keertje verplicht mee naartoe geweest met collega's toen we laat klaar waren en nog een heel stuk moesten rijden. Had toen een mckroket, die was niet meer zo lekker als dat ik me kon herinneren
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.
Oh dan ben ik misschien in de war met iemand andersquote:
Je proeft weinig koffie in die ijskoffies hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, de laatsre keer dat ik bij de Mac was was voordat ik ziek werd
En ik drink geen koffie
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kijk om je heen en zeg wat je ziet. Zit ik er naast?quote:
Ik wilde gewoon een oorzaak-gevolg grapje makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boot ramde een elektriciteitmast.
De kapiteit had ook Maccie gehaald?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boot ramde een elektriciteitmast.
Dit wisten ze gisteren toch ook al.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kijk om je heen en zeg wat je ziet. Zit ik er naast?
Niks anders in de buurt voor een snelle hap?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n typequote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan ben ik misschien in de war met iemand anders
Kon nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een oorzaak-gevolg grapje maken
Zeer onverwachtsquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wou kibbeling.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kapiteit had ook Maccie gehaald?
Nou ja 'meteen', volgens mij was je gisteren er al heel de dag mee bezig om die beslissing te gaan makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n type
Nope.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks anders in de buurt voor een snelle hap?
Ja die moet je ook niet opetenquote:
Ohquote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je proeft weinig koffie in die ijskoffies hoor
Ik was serieus gewoon gegaan als er a) geen code oranje was en er b) geen sneeuw zou komen in de ochtend.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja 'meteen', volgens mij was je gisteren er al heel de dag mee bezig om die beslissing te gaan maken
Ja dat denk ik welquote:
Woahquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n type
Blijkbaar is er toen besloten "We gokken het erop, misschien valt het wel mee."quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit wisten ze gisteren toch ook al.
Hebben ze dat bij de Mac?quote:
Ja oke dat klopt welquote:
Je hoeft maar één keer met code oranje ergens 'gestrand' te zijn om dat meteen af te lerenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toen besloten "We gokken het erop, misschien valt het wel mee."
Ahka dan had je geen handleiding hoeven makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had @:recce er namelijk niet zo'n moeite mee gehad
Had het ook wel ietwat verontrustend gevonden als je zo heel dat menu kon opdrammenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt wel
Maar uitgebreide kennis over het menu van de Mac valt daar niet onder
Dan had er minstens iets in de handleiding gestaan over hoe het bij de Mac gingquote:Op maandag 5 januari 2026 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahka dan had je geen handleiding hoeven maken
Ik ben ook weleens naar kantoor gegaan met 'vanmiddag beetje storm' en eenmaal op kantoor 'oh code rood en er rijdt letterlijk niets meer aan treinen/bussen. Euhmmmm'quote:Op maandag 5 januari 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft maar één keer met code oranje ergens 'gestrand' te zijn om dat meteen af te leren
Niet dat ik er toen veel aan kon doen; het werd pas afgekondigd toen ik er al was.
Beetje zoals die top2000 kerel die alles kon opnoemen inclusief welk uur/DJquote:Op maandag 5 januari 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het ook wel ietwat verontrustend gevonden als je zo heel dat menu kon opdrammen
Heb ik ook eens keer gehad toen ik in Assen werkte. Collega heeft me toen netjes afgezet op het station Leeuwarden en daar heb ik mijn fiets uit de stalling gehaald en daarna huis gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens naar kantoor gegaan met 'vanmiddag beetje storm' en eenmaal op kantoor 'oh code rood en er rijdt letterlijk niets meer aan treinen/bussen. Euhmmmm'
Uiteindelijk samen met een andere collega die bij mij in de buurt woonde en ook met de trein was het kantoor afgestruind op zoek naar iemand die ook uit de buurt kwam en met d3 auto was.
De meesten waren thuis gaan werken, maar uiteindelijk iemand gevonden. "Oh misschien hij!”
Stonden we ineens samen aan zijn bureau
"Haiiiiiiiii
Zeg
Ben jij toevallig met de auto?”
Hij moest meteen lachen
zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die top2000 kerel die alles kon opnoemen inclusief welk uur/DJ
Die was wel een beetje eng jaquote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die top2000 kerel die alles kon opnoemen inclusief welk uur/DJ
Sociosquote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?
US denk ikquote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?
Voor mij was het iets anders. Was met de auto naar het zwembad toen het enorm begon te ijzelen. Volgens mij is code oranje afgegeven vlak voor ik er was.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens naar kantoor gegaan met 'vanmiddag beetje storm' en eenmaal op kantoor 'oh code rood en er rijdt letterlijk niets meer aan treinen/bussen. Euhmmmm'
Uiteindelijk samen met een andere collega die bij mij in de buurt woonde en ook met de trein was het kantoor afgestruind op zoek naar iemand die ook uit de buurt kwam en met d3 auto was.
De meesten waren thuis gaan werken, maar uiteindelijk iemand gevonden. "Oh misschien hij!”
Stonden we ineens samen aan zijn bureau
"Haiiiiiiiii
Zeg
Ben jij toevallig met de auto?”
Hij moest meteen lachen
Brrrquote:Op maandag 5 januari 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het iets anders. Was met de auto naar het zwembad toen het enorm begon te ijzelen. Volgens mij is code oranje afgegeven vlak voor ik er was.
Die terugweg was een ervaring. Ben dik 1,5 uur onderweg geweest. Normaal is het zo'n 20-25 minuten.
Geen Victor Reinier?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
US denk ik
Ohnee die hadden we al ontmaskerd als ofwel die ene DJ of Marco Borsato
das die linker toch?quote:
Ik dacht dat de rechter was?quote:
Nee die linkerquote:
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.quote:
Nee dat is Mr. Visserquote:
Oefquote:Op maandag 5 januari 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.
Ook nog een beetje mazzel gehad daar dat er aan de linkerkant niks was om tegenaan te glijden.
IJzel is dan ook wel veruit het kutste weer om te rijdenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.
Ook nog een beetje mazzel gehad daar dat er aan de linkerkant niks was om tegenaan te glijden.
Morgen de schaatsen maar onderbinden dusquote:Op maandag 5 januari 2026 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon onder, alle bewoking trekt weg. Vriezen maar
John Reid gaat ook naar SBSquote:
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.quote:
Morgen gewoon weer binnenblijven dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen de schaatsen maar onderbinden dus
Gelukkig heeft Frank net zijn contract verlengd bij SBS.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:41 schreef Ama het volgende:
Ohja portie kipnuggets doet het ook altijd wel goed. Maar ja of je daar nou speciaal voor naar de McDonalds moet gaan.
Heb ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.
Barbecue saus van volgens mij calve.
Klaar.
Dat doet 'ie toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vriend heeft 1 hond gehad in zijn leven en is Âmbar continu aan het vergelijken met die ene hond.
Ik opgegroeid met honden zoveel verschillende doe het niet. Ook ervaring met hond die je van een ander krijgt en die je vanaf puppy opvoed. Zoveel verschillende rassen ook.
Nu ook: kijk je uit met zijn pootjes? De sneeuw klontert in zijn vacht.
Je moet hem wel trainen hoor, onze hond kon buiten loslopen en deed dan netjes langs de drukke weg stoppen voor het oversteken totdat wij iets zeiden.
Ga weg. Echt. Ik word er gek van en heb er al iets van gezegd.
Met volle teugenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezichtquote:
Lolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezicht
I see your pointquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pallaskatten zijn echt de beste katten voor dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Recce en ik hebben nu een favoriete soort kat die zijn staart ook als een soort kussentje gebruikt tegen koude pootjes:
[ afbeelding ]
Euhmquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeuwarden zou leuk zijn. Dan kan ik gaan fangirlen op Ewout.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips Deze week weten we waar Ewout volgend seizoen meegaat met de politie. Ik zet in op Groningen (of Leeuwarden).
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had @:recce er namelijk niet zo'n moeite mee gehad
Mijn hond nietquote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
Wacht maar op vrijdagquote:Op maandag 5 januari 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou nu midden in sneeuw des doods moeten zitten. Er valt helemaal niets.
dud0rquote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie kakt daar steeds in het water?
Geen last van als ik het lijstje zo zie.quote:
quote:
Huh, waar is het dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.
Ik heb maar niets gezegd over dat hij daarmee zich elke hondeneigenaar en elk ander persoon mee in het harnas jaagt.
En mijn hond loopt niet los langs een drukke weg. Het blijft een hond en ik ken de mijne.
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.quote:
Ohh zo..quote:Op maandag 5 januari 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.
Ik was vandaag naar de advocaat gegaan maar alleen die assistentes waren er dus die konden mij niet meer vertellen. Morgen zou ze er weer moeten zijn maar ja ik lig nu te piekeren
Dit is wel echt zo trouwensquote:
Wanneer ben je weer in ons koude kikkerlandje?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blabaquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zo..En die aanvraag kun je niet bij terugkomst doen? Dat je 'm als het te lang duurt stopt om je paspoort terug te krijgen?
Oh trouwens, je kunt bij de ambassade een 2e paspoort aanvragen, heb ik ook eens gedaan.
Ik ga er vanavond weer even lekker voor zitten met m'n kop thee. Genietenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo trouwens![]()
Zoals tijdens het presenteren van het achtuurjournaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Trainer Manchester United ontslagen.Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailandquote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?
Maar goed, wij hebben maar 6 honden gehad thuis dus heb waarschijnlijk geen recht van spreken
nee en het ligt hier vast op het kantoor bij immigration en dan is het denk ik gewoon een kwestie van pakkenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailand![]()
Maar goed je hebt nog ruim een week. Komt vast goed als ze hebben gezegd dat het genoeg tijd was. Ze kunnen mensen hun paspoorten geen weken houden natuurlijk.
Komt vast per trein.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef essnhills het volgende:
Medicatie besteld, inclusief verzendkosten ¤40,45
Wat moet ik daar nou van denken @:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aanquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.
Maar hij vertelt heel trots dat zijn hond los door de wijk heen loopt en honderden meters vooruit rent en dan stopt bij een stoeprand. Ja allemaal leuk en aardig. Gaat nooit gebeuren bij een hond die van straat afkomt met een groot jachtinstinct.
Daarnaast is je hond los laten lopen door de wijk ook totaal onverantwoordelijk. Het blijft een hond.
Ik hekel gewoon meer het punt dat hij denkt dat alle honden hetzelfde zijn. Ik ben niet perfect en mijn hond wel, die is ook maar in een situatie gedropt waar hijzelf niet om gevraagd heeft.
Ja er ligt schijt genoeg overalquote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Andere mensen voeren jouw hont?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en mij maar waarschuwen over welk eten slecht is voor hem en dan wel hele plakken kaas en vleeswaren geven. Ondanks dat ik zeg hoe slecht het is voor hem. Dat het best kleiner mag en dat een klein stukje voor de smaak prima is.
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggenquote:
Dat dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.quote:
DONNIE DOESN'T SHARE CUPSquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delen
Hier op sommige stukken welquote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggen
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het hakenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:35 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, vorige keer dat ik die medicatie bestelde was het ¤89, stuk goedkoper geworden![]()
*Zoekt telefoon onder 16 verschillende kluwen wolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het haken
Klinkt als m'n laptop.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
DAAR BEN JE.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd stopt er meeTssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klinkt echt heerlie de peerlie ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR BEN JE.
Hebben hier nog 8 kg beschimmelde oliebollen met roomkaasvulling.
PRRRRRRRRRROP
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropppppppppppppquote:
Heb de mijne ingeruild voor een nieuwequote:
bedoel meer de situatiequote:Op maandag 5 januari 2026 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel aan mijn paspoort hebt.
hallo mede-serpent.quote:
🤢🤢🤢quote:Op maandag 5 januari 2026 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooop
dank u dank u mede-serpent. Jij ook de besssssssste wenssssssenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hallo mede-serpent.
mocht ik u bij deze de beste wenschen doen toekomen?
ik ga er over nadenken. Laat het je morgen wetenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je m'n schouder erbij.
Gewoon als onderdeel voor de shop?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je m'n schouder erbij.
Ga snurken Bal!quote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er over nadenken. Laat het je morgen weten
notedquote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks echt een arm breken met wat er nu naar beneden komt
Oke cherrylipsquote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Pussy.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
uiteraardquote:
integreren is niet voor mietjesquote:Op maandag 5 januari 2026 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel wat expats gezien die moeite hadden met de sneeuw en fietsen.
CherryKatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |