SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nu had ik daar al niet echt op gerekend voor begin januariquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef gianni61 het volgende: [..] zo komen die thuisbatterijen nooit vol
Ik eerder nog wel wat, want toen sneeuwde het hier nog nietquote:Op maandag 5 januari 2026 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vrijdag geen opwek. Zou wel pas zondag komen als het gaat smelten
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze roepen ook de hele tijd van ga op tijd naar huis want eind van xe middag komt er nieuwe sneeuw
En woensdag veel
En vrijdag the day after tomorrow taferelen
Huh maar over de inrichting van de keuken hadden we het nog niet eens gehadquote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
vooral de straf van de broers idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rteerbaar~a6f387763/
Mooi.
Nee, denk dat ze daarom ook erg coulant zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het was vast geen goedkope keuken
Maar jij woont in Zeelandiaquote:Op maandag 5 januari 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leukerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Hier ook nog een strakblauwe lucht, mooi zo met die sneeuw, doet me aan wintersport denkenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende rondequote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
O ja, ik zie ze ook!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
Die komen straks weer, als de zon onder isquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
snel naar het oosten kijken danquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
rip thuiszorg die vanavond bij me langskomtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die komen straks weer, als de zon onder is
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
de rest van de week wordt het weer boven 0 dus dan wordt het regen of slurryquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
Hoef je dat geval eindelijk een keertje niet al die trappen op en af te zeulenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelen
Langlaufen lijkt me leuk. Dan moet ik wel het spul hebben.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik dacht voor vandaagquote:
Jups. Ook wel eens fijnquote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je dat geval eindelijk een keertje niet al die trappen op en af te zeulen
DO YOU WANNA BUILD A SNOWMEN!??!!quote:
Ik heb alleen nog maar de skischoenen, ski's niet meerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Langlaufen lijkt me leuk. Dan moet ik wel het spul hebben.
Maar dat loopt toch niet lekker?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de skischoenen, ski's niet meer
Door de sneeuw loopt dat best prima hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat loopt toch niet lekker?
ride our bikes around the hallquote:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeepsquote:
Eindelijk een keer duidelijke informatie van de NS zonder heel slap lulverhaaltje er omheenquote:
Idem hier.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Er komt weer witte zooi naar beneden. Miezersneeuw.
Accuraatquote:
het krokkeltquote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
I think some company is overduequote:
quote:
huehuehuequote:Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Krokkelenquote:
Dit is gewoon een 10/10quote:Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet liegen, deze heb jij gewoon gemaakt hoor
[ afbeelding ]
We zitten inmiddels al op woensdagmiddag @Dr_Flashquote:Code oranje in alle provincies ingetrokken
Het KNMI heeft code oranje in alle provincies ingetrokken. In heel het land geldt nog wel code geel vanwege gladheid door sneeuw en bevriezing van natte wegen.
Code oranje gold vanmiddag alleen nog in Drenthe, Overijsel en Gelderland.
Code geel geldt nu tot en met woensdagmiddag.
Maar het is zo stijfquote:Op maandag 5 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de sneeuw loopt dat best prima hoor
Code geel is de nieuwe standaardquote:Op maandag 5 januari 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al op woensdagmiddag @:Dr_Flash
huehuequote:
Ook een mooie ditquote:
De reisplanner werkt niet, maar check wel even de reisplanner, die niet werktquote:De reisplanner van de NS zal tot zeker 20.00 uur moeilijk bereikbaar zijn, meldt de vervoerder. Dat komt door grote drukte. Veel mensen zoeken via de planner online hun reis op nu er veel hinder is op het spoor door het winterse weer.
De NS raadt desondanks wel aan de treintijden kort voor vertrek te controleren, omdat treinen door het weer op het laatste moment kunnen uitvallen of vertraagd kunnen zijn. Reistijden kunnen ook via 9292.nl of een andere verkeersapp worden opgezocht.
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??quote:Op maandag 5 januari 2026 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een mooie dit
[..]
De reisplanner werkt niet, maar check wel even de reisplanner, die niet werkt
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??
Opgezocht.quote:Reistijden kunnen ook via 9292.nl of een andere verkeersapp worden opgezocht.
Probeer voor de grap eens de 9292 site te openenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ze verwijzen toch door naar 9292 ??
Tja gewoon zonder reisplanner doen dan, net zoals vroegerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer voor de grap eens de 9292 site te openen
Gewoon met paard en wagenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja gewoon zonder reisplanner doen dan, net zoals vroeger
slagerij J van der Venquote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog een ansichtkaart....
God zegene de greep en we zien wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarop maj frouw staat met een baardquote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog een ansichtkaart....
Mijn ene opa was slager en de oma aan de andere kant heette vd Venquote:
En dan bij het opdraaien van de weg al in een eindeloze file hebben gestaanquote:Op maandag 5 januari 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
16:30 gaat het hier weer los. Mooi op tijd voor de avondspits.
Als ik nu op kantoor had gezeten, was ik richting huis gegaan
Je weet dat er een kans is dat die ook niet rijden?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je weet als je met de trein gaat toch wel wat de alternatieve routes zijn enzo?
Heb je weinig aan als je op een station strandt waar niks meer rijdtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je weet als je met de trein gaat toch wel wat de alternatieve routes zijn enzo?
Ja dus. Dan wist ik wel welke bus ik moest nemen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat er een kans is dat die ook niet rijden?
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus. Dan wist ik wel welke bus ik moest nemen.
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je op een station strandt waar niks meer rijdt
Ik ging op dit soort dagen ook gewoon niet wegquote:
Doe ff normaal mensquote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.
Als zowel de treinen als bussen niet rijden kunnen ze je hooguit een kop gratis koffie aanbiedenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NS had/heeft plicht om je op het station van bestemming te krijgen geloof ik.
Dat doen ze dan ookquote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als zowel de treinen als bussen niet rijden kunnen ze je hooguit een kop gratis koffie aanbieden
*kijkt*quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bij het opdraaien van de weg al in een eindeloze file hebben gestaan
Nou nog wat realiteitszin hequote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een schattig mens, kan ik alleen opmaken uit bovenstaande posts
In 2009/2010 oid ook een keer een hoop sneeuw. S avonds vanuit Delft met de trein naar Enkhuizen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb weleens een taxi gehad op kosten van NSquote:
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brakquote:Op maandag 5 januari 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
In 2009/2010 oid ook een keer een hoop sneeuw.
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land platquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook taxi gekregen van de NS toen mijn trein niet reed en daardoor de laatste bus had gemist. Toen hadden ze nog thuisbrengplicht ofzo. Dat is niet meer
Nou de hele lijn Utrecht - Arnhem. Dus bijna. Was geen taxi meer te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land plat
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, mensen die niet kunnen rijden op de A4 hebben twee rijstroken geblokkeerd. De klassieke.
Haringvlietbrug staat ook vast omdat er een slagboom uit is geredenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, mensen die niet kunnen rijden op de A4 hebben twee rijstroken geblokkeerd. De klassieke.
Auwquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brak
Wel toen ik in Purmerend was gestrandquote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen lag waarschijnlijk ook niet het halve land plat
Klinkt fantastischquote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was die winter dat ik mijn rug brak
Nou ja op zich is dat wel, en als er EEN laatste trein uitvalt is dat nog wel te regelen ook. Maar dit is gewoon overmacht. Je kunt niet even voor weetikhoeveelduizend man een paar honderd bussen als een kroketje uit de muur trekken.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook taxi gekregen van de NS toen mijn trein niet reed en daardoor de laatste bus had gemist. Toen hadden ze nog thuisbrengplicht ofzo. Dat is niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |