SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nu had ik daar al niet echt op gerekend voor begin januariquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef gianni61 het volgende: [..] zo komen die thuisbatterijen nooit vol
Ik eerder nog wel wat, want toen sneeuwde het hier nog nietquote:Op maandag 5 januari 2026 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vrijdag geen opwek. Zou wel pas zondag komen als het gaat smelten
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze roepen ook de hele tijd van ga op tijd naar huis want eind van xe middag komt er nieuwe sneeuw
En woensdag veel
En vrijdag the day after tomorrow taferelen
Huh maar over de inrichting van de keuken hadden we het nog niet eens gehadquote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
vooral de straf van de broers idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rteerbaar~a6f387763/
Mooi.
Nee, denk dat ze daarom ook erg coulant zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het was vast geen goedkope keuken
Maar jij woont in Zeelandiaquote:Op maandag 5 januari 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vrijdag heb ik wedstrijd.
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leukerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Hier ook nog een strakblauwe lucht, mooi zo met die sneeuw, doet me aan wintersport denkenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Zon schijnt precies door mijn keukenraam heen op mijn gezicht. Lekker warm liggend op de bank
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende rondequote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
O ja, ik zie ze ook!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
Die komen straks weer, als de zon onder isquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de sneeuwbuien eigenlijk leuker
snel naar het oosten kijken danquote:Op maandag 5 januari 2026 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie in het westen de eerste wolken al weer opduiken, nog eventjes geduld voor de volgende ronde
rip thuiszorg die vanavond bij me langskomtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die komen straks weer, als de zon onder is
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
de rest van de week wordt het weer boven 0 dus dan wordt het regen of slurryquote:Op maandag 5 januari 2026 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Als er van de week nog een halve meter bijvalt kan ik altijd nog mijn skischoenen erbij pakken
Hoef je dat geval eindelijk een keertje niet al die trappen op en af te zeulenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan ik Ambar uit het raam gooien en weer binnen hengelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |