Moet je nog maar even flink inslaan dan, want woensdag gaat het helemaal los en vrijdag de SNEEUWSTORM DES DOODS. Is de Picnic al geweest?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen wordt het iets minder erg maar woensdag gaat het weer finaal uit de klauw escaleren.
Ja ze had mij om advies gevraagdquote:
We konden gratis een nieuwe uitzoeken omdat de deurtjes een beetje verbogen waren. Je zag het niet echt duidelijk eigenlijk, maar als je het wist wel. Hebben we gelijk een paar aanpassingen gemaakt van dingen die toch niet helemaal bevielen, zelfs die doen ze er nu gratis bij.quote:
oh wat zal grmbl jaloers zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, morgen staat de kraan zo dat je 'm alleen van buiten door het keukenraam aan kunt zetten
Ze roepen ook de hele tijd van ga op tijd naar huis want eind van xe middag komt er nieuwe sneeuwquote:
Ja dat hebben ze niet helemaal goed begrepen daar dan, bij mij kun je hem gewoon van 2 kanten bedienenquote:
Ja vandaar die bij @kwiwi extra beperkt. Dan is het weer in balansquote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze niet helemaal goed begrepen daar dan, bij mij kun je hem gewoon van 2 kanten bedienen
En het was vast geen goedkope keukenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We konden gratis een nieuwe uitzoeken omdat de deurtjes een beetje verbogen waren. Je zag het niet echt duidelijk eigenlijk, maar als je het wist wel. Hebben we gelijk een paar aanpassingen gemaakt van dingen die toch niet helemaal bevielen, zelfs die doen ze er nu gratis bij.
Die termen gebruiken we niet meer tegenwoordig hequote:Op maandag 5 januari 2026 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaar die bij @:kwiwi extra beperkt. Dan is het weer in balans
Ohja sorry, brainfog, mijn woordenschat is vandaag wat extra uitgedaagdquote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die termen gebruiken we niet meer tegenwoordig heHet is 'extra uitgedaagd'
Deze ga ik niet eens inkoppenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag totaal geen zin in werk. Ben ik dan ook extra uitgedaagd?
Hier nu ook zonquote:Op maandag 5 januari 2026 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Nou, nog heel even genieten van de strakblauwe lucht, zelfs boven zee sneeuwt het nu.
Koppen is slecht voor je breinquote:
zo komen die thuisbatterijen nooit volquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier nu ook zon
Alleen mijn zonnepanelen zitten nog op precies 0Wh opwek vandaag
nee die komt morgen. Hoop ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nog maar even flink inslaan dan, want woensdag gaat het helemaal los en vrijdag de SNEEUWSTORM DES DOODS. Is de Picnic al geweest?
Hebben ze voor vandaag afgebeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |