Maar wat als ik geen koekje erbij hebquote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die overigens 0 zeggen zijn echt niet goed bij hun hoofd
Ik heb eigenlijk zelden koekjes bij de thee, meestal een stukje chocolade bij de thee na het avondetenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat als ik geen koekje erbij heb
Maar muffins/cake/taart
Dan heb ik 0 koekjes
ontspullenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
Ja ziequote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden koekjes bij de thee, meestal een stukje chocolade bij de thee na het avondeten
Oh ja goede. Nog even snel op het boodschappenlijstje zetten.quote:
Al heb ik net wel koekjes meegenomenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik net wel koekjes meegenomenamandel kerstkransjes
niet in de trommel doen! daar zit naald en draad inquote:
Goed voor de vezels en ijzersquote:Op maandag 5 januari 2026 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in de trommel doen! daar zit naald en draad in
alle drolletjes aan elkaar geregenquote:
Ik had met de Kerst heule lekkere pistachekoekjes gebakkenquote:
Ik heb simpele kerstkoekjes gebakken.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de Kerst heule lekkere pistachekoekjes gebakken
Wat zijn dat?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb simpele kerstkoekjes gebakken.
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo de weersvoorspelling zie, denk ik dat het hier wel afgelopen is net de winter na vandaag.
quote:Op de Noordzee liggen nieuwe buien klaar en die drijven in de loop van de middag het land over.
morgen wordt het iets minder erg maar woensdag gaat het weer finaal uit de klauw escaleren.quote:
ze liggen klaar om zo even over NL heen naar DLD getrokken te worden.quote:
Alweer een nieuwe keuken?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |