Er zijn zelfs gezinnen waar je wel een 2e kop koffie / thee krijgt, maar geen 2e koekjequote:Op maandag 5 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit.
Overigens kon je je in Limburg volvreten aan vlaai en koekjes, dat was altijd een soort vab all you can eat. Maar hoe meer naar het noorden, hoe kariger het werd
Dat is omdat het esthetisch gezien geen even aantal aan koekjes kan zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het ook altijd raar dat je bij iemand op de koffie komt, er 2 mensen zijn en er 3 koekjes op het schoteltje liggen.
quote:
Ik inmiddels ookquote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk er al jaaaaaaaren over na
En het garandeert ook spanning en drama, wat een vervelend bezoek nog wel de moeite waard kan makenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is omdat het esthetisch gezien geen even aantal aan koekjes kan zijn.
Maar dan moet ik dus de rest van die visite naar dat ene koekje kijken. Ik kan die hele visite dan ook alleen maar denken: zou ik vragen of ik dat koekje mag eten? Zal ik gewoon dat koekje pakken en eten? Waarom wordt mij dat koekje niet aangeboden? Zou zij ook dat koekje willen? IK WIL GVD DAT KOEKJE!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is omdat het esthetisch gezien geen even aantal aan koekjes kan zijn.
En dat soort mensen mag gewoon stemmen hèquote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gezinnen waar je wel een 2e kop koffie / thee krijgt, maar geen 2e koekje
Ja helaas wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat soort mensen mag gewoon stemmen hè
Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus de rest van die visite naar dat ene koekje kijken. Ik kan die hele visite dan ook alleen maar denken: zou ik vragen of ik dat koekje mag eten? Zal ik gewoon dat koekje pakken en eten? Waarom wordt mij dat koekje niet aangeboden? Zou zij ook dat koekje willen? IK WIL GVD DAT KOEKJE!!!!!
Trein?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Bij de A32 rij altijd langs met de trein.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligt
Jij bent een goed en mooi mensquote:Op maandag 5 januari 2026 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligt
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie ook van die kringverjaardagen waarbij de schaal met worst-kaas scenario 1x per half uur langs gaat en voor de rest verdwijnt in de koelkast?
nee, maar that reminds me...quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie ook van die kringverjaardagen waarbij de schaal met worst-kaas scenario 1x per half uur langs gaat en voor de rest verdwijnt in de koelkast?
Huh, neequote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
gebruikt koffiefilter?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij oma kregen we altijd nibbit in een koffiefilterzakje
blijkbaarquote:Op maandag 5 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben op skere verjaardagen geweest
Oh, goed dat ik dit lees.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die overigens 0 zeggen zijn echt niet goed bij hun hoofd
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is de hel.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zenuwachtig voor een belafspraak van het ziekenhuis.
zoietsquote:Op maandag 5 januari 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?
Dit heb je ook wel eens als je bij vrienden met kinderen gaat eten. Dat die kinderen eerst over de grond kruipen en dan met hun handen eten uit de kommen op tafel gaan vissen. Nou dan hoef ik dus niks meer hèquote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
Daarom kids eigen snacks.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb je ook wel eens als je bij vrienden met kinderen gaat eten. Dat die kinderen eerst over de grond kruipen en dan met hun handen eten uit de kommen om tafel gaan vissen. Nou dan hoef ik dus niks meer hè
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Vooral verjaardagen met toastjes die de kinderen dan gaan smeren en uitdelen terwijl ze vlak daarvoor hun navel hebben uitgelepeld.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij mochten als kind geen toastjes smeren. Dat moest een volwassenen doen. We mochten wel vragen
Er zijn gewoon 3 mensen die maar 1 koekjes etenquote:
vind k nog veelquote:Op maandag 5 januari 2026 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn gewoon 3 mensen die maar 1 koekjes eten
Horen naaigereitjes in.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met de koekjestrommel?
Maar wat als ik geen koekje erbij hebquote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die overigens 0 zeggen zijn echt niet goed bij hun hoofd
Ik heb eigenlijk zelden koekjes bij de thee, meestal een stukje chocolade bij de thee na het avondetenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat als ik geen koekje erbij heb
Maar muffins/cake/taart
Dan heb ik 0 koekjes
ontspullenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
Ja ziequote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden koekjes bij de thee, meestal een stukje chocolade bij de thee na het avondeten
Oh ja goede. Nog even snel op het boodschappenlijstje zetten.quote:
Al heb ik net wel koekjes meegenomenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik net wel koekjes meegenomenamandel kerstkransjes
niet in de trommel doen! daar zit naald en draad inquote:
Goed voor de vezels en ijzersquote:Op maandag 5 januari 2026 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet in de trommel doen! daar zit naald en draad in
alle drolletjes aan elkaar geregenquote:
Ik had met de Kerst heule lekkere pistachekoekjes gebakkenquote:
Ik heb simpele kerstkoekjes gebakken.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de Kerst heule lekkere pistachekoekjes gebakken
Wat zijn dat?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb simpele kerstkoekjes gebakken.
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Als ik zo de weersvoorspelling zie, denk ik dat het hier wel afgelopen is net de winter na vandaag.
quote:Op de Noordzee liggen nieuwe buien klaar en die drijven in de loop van de middag het land over.
morgen wordt het iets minder erg maar woensdag gaat het weer finaal uit de klauw escaleren.quote:
ze liggen klaar om zo even over NL heen naar DLD getrokken te worden.quote:
Alweer een nieuwe keuken?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:34 schreef kwiwi het volgende:
De nieuwe keukenkastjes zijn geleverd, hele huiskamer staat volNu alle huidige kastjes leeghalen. Misschien een goed moment om eens wat spullen weg te gooien.
Moet je nog maar even flink inslaan dan, want woensdag gaat het helemaal los en vrijdag de SNEEUWSTORM DES DOODS. Is de Picnic al geweest?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen wordt het iets minder erg maar woensdag gaat het weer finaal uit de klauw escaleren.
Ja ze had mij om advies gevraagdquote:
We konden gratis een nieuwe uitzoeken omdat de deurtjes een beetje verbogen waren. Je zag het niet echt duidelijk eigenlijk, maar als je het wist wel. Hebben we gelijk een paar aanpassingen gemaakt van dingen die toch niet helemaal bevielen, zelfs die doen ze er nu gratis bij.quote:
oh wat zal grmbl jaloers zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, morgen staat de kraan zo dat je 'm alleen van buiten door het keukenraam aan kunt zetten
Ze roepen ook de hele tijd van ga op tijd naar huis want eind van xe middag komt er nieuwe sneeuwquote:
Ja dat hebben ze niet helemaal goed begrepen daar dan, bij mij kun je hem gewoon van 2 kanten bedienenquote:
Ja vandaar die bij @kwiwi extra beperkt. Dan is het weer in balansquote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze niet helemaal goed begrepen daar dan, bij mij kun je hem gewoon van 2 kanten bedienen
En het was vast geen goedkope keukenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We konden gratis een nieuwe uitzoeken omdat de deurtjes een beetje verbogen waren. Je zag het niet echt duidelijk eigenlijk, maar als je het wist wel. Hebben we gelijk een paar aanpassingen gemaakt van dingen die toch niet helemaal bevielen, zelfs die doen ze er nu gratis bij.
Die termen gebruiken we niet meer tegenwoordig hequote:Op maandag 5 januari 2026 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaar die bij @:kwiwi extra beperkt. Dan is het weer in balans
Ohja sorry, brainfog, mijn woordenschat is vandaag wat extra uitgedaagdquote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die termen gebruiken we niet meer tegenwoordig heHet is 'extra uitgedaagd'
Deze ga ik niet eens inkoppenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag totaal geen zin in werk. Ben ik dan ook extra uitgedaagd?
Hier nu ook zonquote:Op maandag 5 januari 2026 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Nou, nog heel even genieten van de strakblauwe lucht, zelfs boven zee sneeuwt het nu.
Koppen is slecht voor je breinquote:
zo komen die thuisbatterijen nooit volquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier nu ook zon
Alleen mijn zonnepanelen zitten nog op precies 0Wh opwek vandaag
nee die komt morgen. Hoop ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nog maar even flink inslaan dan, want woensdag gaat het helemaal los en vrijdag de SNEEUWSTORM DES DOODS. Is de Picnic al geweest?
Hebben ze voor vandaag afgebeld?quote:
Ik heb al sinds vrijdag geen opwek. Zou wel pas zondag komen als het gaat smeltenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier nu ook zon
Alleen mijn zonnepanelen zitten nog op precies 0Wh opwek vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |