blijkbaarquote:Op maandag 5 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben op skere verjaardagen geweest
Oh, goed dat ik dit lees.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die overigens 0 zeggen zijn echt niet goed bij hun hoofd
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie ook van die kringverjaardagen waarbij de schaal met worst-kaas scenario 1x per half uur langs gaat en voor de rest verdwijnt in de koelkast?
Dit is de hel.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zenuwachtig voor een belafspraak van het ziekenhuis.
zoietsquote:Op maandag 5 januari 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?
Dit heb je ook wel eens als je bij vrienden met kinderen gaat eten. Dat die kinderen eerst over de grond kruipen en dan met hun handen eten uit de kommen op tafel gaan vissen. Nou dan hoef ik dus niks meer hèquote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
Daarom kids eigen snacks.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb je ook wel eens als je bij vrienden met kinderen gaat eten. Dat die kinderen eerst over de grond kruipen en dan met hun handen eten uit de kommen om tafel gaan vissen. Nou dan hoef ik dus niks meer hè
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Vooral verjaardagen met toastjes die de kinderen dan gaan smeren en uitdelen terwijl ze vlak daarvoor hun navel hebben uitgelepeld.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij mochten als kind geen toastjes smeren. Dat moest een volwassenen doen. We mochten wel vragen
Er zijn gewoon 3 mensen die maar 1 koekjes etenquote:
vind k nog veelquote:Op maandag 5 januari 2026 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn gewoon 3 mensen die maar 1 koekjes eten
Horen naaigereitjes in.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met de koekjestrommel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |