Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus de rest van die visite naar dat ene koekje kijken. Ik kan die hele visite dan ook alleen maar denken: zou ik vragen of ik dat koekje mag eten? Zal ik gewoon dat koekje pakken en eten? Waarom wordt mij dat koekje niet aangeboden? Zou zij ook dat koekje willen? IK WIL GVD DAT KOEKJE!!!!!
Trein?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Bij de A32 rij altijd langs met de trein.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligt
Jij bent een goed en mooi mensquote:Op maandag 5 januari 2026 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zet ook altijd een schaal vol koekjes neer, zodat niemand tekort komt. En vul die aan zodra en nog maar een paar over zijn. Ziet er ook zo sneu uit als er maar 1 koekje ligt
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie ook van die kringverjaardagen waarbij de schaal met worst-kaas scenario 1x per half uur langs gaat en voor de rest verdwijnt in de koelkast?
nee, maar that reminds me...quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Kennen jullie ook van die kringverjaardagen waarbij de schaal met worst-kaas scenario 1x per half uur langs gaat en voor de rest verdwijnt in de koelkast?
Huh, neequote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
gebruikt koffiefilter?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij oma kregen we altijd nibbit in een koffiefilterzakje
blijkbaarquote:Op maandag 5 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben op skere verjaardagen geweest
Oh, goed dat ik dit lees.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die overigens 0 zeggen zijn echt niet goed bij hun hoofd
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is de hel.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zenuwachtig voor een belafspraak van het ziekenhuis.
zoietsquote:Op maandag 5 januari 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze vertellen of je geslaagd bent voor je dichtewonddiploma?
Dit heb je ook wel eens als je bij vrienden met kinderen gaat eten. Dat die kinderen eerst over de grond kruipen en dan met hun handen eten uit de kommen op tafel gaan vissen. Nou dan hoef ik dus niks meer hèquote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel dat ie een keer rond gaat en dan op tafel komt te staan, waarbij iedereen zelf kan pakken en dan heb je van die koters rondlopen die overal met hun vieze bacteriehandjes aan moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |