Ahh, misschien weet ik het dan uit België!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef Flory- het volgende:
Oja @:kwiwi hier ben je ook verplicht om de stoep enz. sneeuwvrij te maken![]()
Je riskeert een stevige GAS-boete bij overtreding: wat zijn jouw verplichtingen bij sneeuw of ijs op je stoep?
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zou je het graag zien? We kunnen alvast met de voorbereidingen beginnen, het is al snel vrijdag.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ahh, misschien weet ik het dan uit België!
Wat is er mis met de koekjestrommel?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.
Ik kom daar niet eens in de buurt.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die rechtse moet hebben.
Nooit meer! En geen tikkies voor onder drie euroquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Done.
En ook geen kringverjaardagen meer zou ik zeggen.
ze zijn bang dat ze maar 1 koekje mogen bij de Tquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met de koekjestrommel?
Dat is voor skere mensen die bang zijn dik te wordenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn bang dat ze maar 1 koekje mogen bij de T
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ergens mijn pak koekjes in bewaren tussen de 1e en 2e zitting van het opeten
Wat een leven wordt dat Straniquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit meer! En geen tikkies voor onder drie euro
Mijn ouders dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.
koekjestrommels worden in NL ook vaker gebruikt voor het naaigerei dan voor koekjesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.
Ik denk dat vrouwen en mannen die de tijd nemen om goed na te denken over hun (liefdes)leven en niet direct in iets nieuws springen inderdaad best verstandig zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben slim![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Dit.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wereldwijd. Vooral die blauwe 'Deense'quote:Op maandag 5 januari 2026 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
koekjestrommels worden in NL ook vaker gebruikt voor het naaigerei dan voor koekjes
Zelfs als de A32 dicht was?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom daar niet eens in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |