quote:Op maandag 5 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die had nu een voorhoofdsholteontsteking dus ik heb die laptop niet voor woensdag.
Limburgquote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Ik woon in West-Friesland @:ijsdraakje ook, en @:gianni61 in Limboland, telt dat ook als buitenland?
Mja ik heb hier nog wel een slaapbank... Maar je moet dan wel met de boot komen want vliegen gaat moeilijk vanuit Nederland zie ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar waar moet ik naartoe vluchten en hoe
Ze komen zo mijn zak met kattenbrokken ook bezorgen.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ga ook geen nieuwe laptop bestellen voor die kleine dingetjes. En die kan toch niet bezorgd worden met dit weer denk ik.
als je op die rechterbanen rijdt is er niks aan de handquote:
En de bocht uitschieten.quote:
Mooi kut weer allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Kan de laptop van m'n zus lenen maar die is ook al een jaar niet aan geweest en ouder dan die van mijstaat volgens mij nog Windows 8 op ook.
@LTVDKquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
Vies man.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat ik per ongeluk de tandenborstel van m'n moeder had gebruikt?
Verder gaat alles goed hier.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat ik per ongeluk de tandenborstel van m'n moeder had gebruikt?
Verder gaat alles goed hier.
Mailyquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |