Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat? Gaat de KSC uiteenvallen?
Naar KAAquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.
Hier gaat het nu ook hard.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.
PaNiEk!!!
er valt telkens weer nieuw bij.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef Ama het volgende:
Denk dat hier 10 cm ligt ongeveer. Op de plekken waar tussendoor niet is weggehaald.Voor het huis ligt minder omdat daar veel auto's enz komen.
Ja hier smelt het ook niet behalve op de straat waar auto's rijden.quote:
Woensdag schieten ze allemaal weer massaal in de stress zie ikquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het nu ook hard.
Het was weer leuk allemaal.
Wordt het hier ook als jouw waanidee doorgaatquote:Op maandag 5 januari 2026 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niet erg nodig als hier ruimte vrij komt
KAA is best saai ook
De zon is hier gaan schijnen, dus het zal hier ook wel verdwijnen als sneeuw voor de zon...quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.
PaNiEk!!!
Het was niet mijn idee hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het hier ook als jouw waanidee doorgaat
Ohzoquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.
Dit zijn wel terechte klachten.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus wat kleine opdrachtjes aangenomen voor donderdag en nog iets wat maandag af moet. Maar ik zit bij m'n ouders en m'n pc staat thuis. En m'n laptop had ik bij iemand gebracht om er een nieuwe SSD in te zetten. Is die persoon ziek geworden. Die laptop ligt er al drie weken. En ik kan niet naar huis gebracht worden vanwege de sneeuw.
FML.
Nou ja in Limburg praten ze Nederlands, Belgisch en Duits dus eigenlijk wel. Sorry @gianni61quote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Ik woon in West-Friesland @:ijsdraakje ook, en @:gianni61 in Limboland, telt dat ook als buitenland?
Hmmm Limburg sowieso wel, ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Ik woon in West-Friesland @:ijsdraakje ook, en @:gianni61 in Limboland, telt dat ook als buitenland?
En de laptop van m'n vader zit vol met virussen geloof ik en is traag als stront. Durf dat ding niet eens aan te zetten.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus wat kleine opdrachtjes aangenomen voor donderdag en nog iets wat maandag af moet. Maar ik zit bij m'n ouders en m'n pc staat thuis. En m'n laptop had ik bij iemand gebracht om er een nieuwe SSD in te zetten. Is die persoon ziek geworden. Die laptop ligt er al drie weken. En ik kan niet naar huis gebracht worden vanwege de sneeuw.
FML.
Oh klinkt als hoe mijn moeder haar laptop altijd was.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de laptop van m'n vader zit vol met virussen geloof ik en is traag als stront. Durf dat ding niet eens aan te zetten.
Ik hoop voor je dat die persoon snel weer beter is dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die schijf zelf moeten vervangen maar daar stond m'n hoofd drie weken geleden niet echt naar.
Nee die had nu een voorhoofdsholteontsteking dus ik heb die laptop niet voor woensdag.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die persoon snel weer beter is dan.
Maar waar moet ik naartoe vluchten en hoequote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm Limburg sowieso wel, ja.
West-Friesland niet hoor denk ikMaar je kunt nog vluchten.
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die had nu een voorhoofdsholteontsteking dus ik heb die laptop niet voor woensdag.
Limburgquote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Mja ik heb hier nog wel een slaapbank... Maar je moet dan wel met de boot komen want vliegen gaat moeilijk vanuit Nederland zie ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar waar moet ik naartoe vluchten en hoe
Ze komen zo mijn zak met kattenbrokken ook bezorgen.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ga ook geen nieuwe laptop bestellen voor die kleine dingetjes. En die kan toch niet bezorgd worden met dit weer denk ik.
als je op die rechterbanen rijdt is er niks aan de handquote:
En de bocht uitschieten.quote:
Mooi kut weer allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Kan de laptop van m'n zus lenen maar die is ook al een jaar niet aan geweest en ouder dan die van mijstaat volgens mij nog Windows 8 op ook.
@LTVDKquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
Vies man.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat ik per ongeluk de tandenborstel van m'n moeder had gebruikt?
Verder gaat alles goed hier.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat ik per ongeluk de tandenborstel van m'n moeder had gebruikt?
Mailyquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel bij Fles, denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een computercursus volgen zodat ik dat gezeik zelf kan.
Nee vrouw.quote:
Waarom een cabrio?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geen motor meerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Kleppie![]()
beetje te doen op de motor in de sneeuw?
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze alle sneeuwpoppen ook weer weggehaald?quote:
Onbekendquote:Op maandag 5 januari 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze alle sneeuwpoppen ook weer weggehaald?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Flory- het volgende:
[..]ik wil er eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe kopen danquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Flory- het volgende:
[..]@Recce en ik hebben nu een favoriete soort kat die zijn staart ook als een soort kussentje gebruikt tegen koude pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Your beauty never ever scared me.
Hoe zou je het graag zien? We kunnen alvast met de voorbereidingen beginnen, het is al snel vrijdag.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
@:kwiwi als wij en een paar anderen dan straks als enigen over zijn, kunnen we dan ook de inrichting van deze SC een heel klein beetje veranderen?
Ahh, misschien weet ik het dan uit België!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef Flory- het volgende:
Oja @:kwiwi hier ben je ook verplicht om de stoep enz. sneeuwvrij te maken![]()
Je riskeert een stevige GAS-boete bij overtreding: wat zijn jouw verplichtingen bij sneeuw of ijs op je stoep?
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zou je het graag zien? We kunnen alvast met de voorbereidingen beginnen, het is al snel vrijdag.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ahh, misschien weet ik het dan uit België!
Wat is er mis met de koekjestrommel?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik dacht in elk geval aan nieuwe gordijnen en misschien ook een wat grotere televisie. En de koekjestrommel gooien we gewoon weg. Gekke Nederlanders.
Ik kom daar niet eens in de buurt.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die rechtse moet hebben.
Nooit meer! En geen tikkies voor onder drie euroquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Done.
En ook geen kringverjaardagen meer zou ik zeggen.
ze zijn bang dat ze maar 1 koekje mogen bij de Tquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is er mis met de koekjestrommel?
Dat is voor skere mensen die bang zijn dik te wordenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn bang dat ze maar 1 koekje mogen bij de T
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ergens mijn pak koekjes in bewaren tussen de 1e en 2e zitting van het opeten
Wat een leven wordt dat Straniquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit meer! En geen tikkies voor onder drie euro
Mijn ouders dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.
koekjestrommels worden in NL ook vaker gebruikt voor het naaigerei dan voor koekjesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is anders. Maar als je het gebruikt voor het typische 'één koekje bij de koffie' is het niet oké.
Ik denk dat vrouwen en mannen die de tijd nemen om goed na te denken over hun (liefdes)leven en niet direct in iets nieuws springen inderdaad best verstandig zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben slim![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Dit.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wereldwijd. Vooral die blauwe 'Deense'quote:Op maandag 5 januari 2026 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
koekjestrommels worden in NL ook vaker gebruikt voor het naaigerei dan voor koekjes
Zelfs als de A32 dicht was?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom daar niet eens in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |