Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat? Gaat de KSC uiteenvallen?
Naar KAAquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.
Hier gaat het nu ook hard.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.
PaNiEk!!!
er valt telkens weer nieuw bij.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:29 schreef Ama het volgende:
Denk dat hier 10 cm ligt ongeveer. Op de plekken waar tussendoor niet is weggehaald.Voor het huis ligt minder omdat daar veel auto's enz komen.
Ja hier smelt het ook niet behalve op de straat waar auto's rijden.quote:
Woensdag schieten ze allemaal weer massaal in de stress zie ikquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het nu ook hard.
Het was weer leuk allemaal.
Wordt het hier ook als jouw waanidee doorgaatquote:Op maandag 5 januari 2026 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niet erg nodig als hier ruimte vrij komt
KAA is best saai ook
De zon is hier gaan schijnen, dus het zal hier ook wel verdwijnen als sneeuw voor de zon...quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.
PaNiEk!!!
Het was niet mijn idee hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het hier ook als jouw waanidee doorgaat
Ohzoquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie er vrijdag allemaal aan gaan, dus alleen de 'buitenlanders' blijven over.
Dit zijn wel terechte klachten.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus wat kleine opdrachtjes aangenomen voor donderdag en nog iets wat maandag af moet. Maar ik zit bij m'n ouders en m'n pc staat thuis. En m'n laptop had ik bij iemand gebracht om er een nieuwe SSD in te zetten. Is die persoon ziek geworden. Die laptop ligt er al drie weken. En ik kan niet naar huis gebracht worden vanwege de sneeuw.
FML.
Nou ja in Limburg praten ze Nederlands, Belgisch en Duits dus eigenlijk wel. Sorry @gianni61quote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Ik woon in West-Friesland @:ijsdraakje ook, en @:gianni61 in Limboland, telt dat ook als buitenland?
Hmmm Limburg sowieso wel, ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo
Ik woon in West-Friesland @:ijsdraakje ook, en @:gianni61 in Limboland, telt dat ook als buitenland?
En de laptop van m'n vader zit vol met virussen geloof ik en is traag als stront. Durf dat ding niet eens aan te zetten.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus wat kleine opdrachtjes aangenomen voor donderdag en nog iets wat maandag af moet. Maar ik zit bij m'n ouders en m'n pc staat thuis. En m'n laptop had ik bij iemand gebracht om er een nieuwe SSD in te zetten. Is die persoon ziek geworden. Die laptop ligt er al drie weken. En ik kan niet naar huis gebracht worden vanwege de sneeuw.
FML.
Oh klinkt als hoe mijn moeder haar laptop altijd was.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de laptop van m'n vader zit vol met virussen geloof ik en is traag als stront. Durf dat ding niet eens aan te zetten.
Ik hoop voor je dat die persoon snel weer beter is dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die schijf zelf moeten vervangen maar daar stond m'n hoofd drie weken geleden niet echt naar.
Nee die had nu een voorhoofdsholteontsteking dus ik heb die laptop niet voor woensdag.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die persoon snel weer beter is dan.
Maar waar moet ik naartoe vluchten en hoequote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmmm Limburg sowieso wel, ja.
West-Friesland niet hoor denk ikMaar je kunt nog vluchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |