Kan wel bij Fles, denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een computercursus volgen zodat ik dat gezeik zelf kan.
Nee vrouw.quote:
Waarom een cabrio?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
Heb geen motor meerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Kleppie![]()
beetje te doen op de motor in de sneeuw?
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al verteld dat ik per ongeluk de tandenborstel van m'n moeder had gebruikt?
Verder gaat alles goed hier.
Hebben ze alle sneeuwpoppen ook weer weggehaald?quote:
Onbekendquote:Op maandag 5 januari 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze alle sneeuwpoppen ook weer weggehaald?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Flory- het volgende:
[..]ik wil er eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe kopen danquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Flory- het volgende:
[..]@Recce en ik hebben nu een favoriete soort kat die zijn staart ook als een soort kussentje gebruikt tegen koude pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Your beauty never ever scared me.
Hoe zou je het graag zien? We kunnen alvast met de voorbereidingen beginnen, het is al snel vrijdag.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
@:kwiwi als wij en een paar anderen dan straks als enigen over zijn, kunnen we dan ook de inrichting van deze SC een heel klein beetje veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |