Dit wisten ze gisteren toch ook al.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kijk om je heen en zeg wat je ziet. Zit ik er naast?
Niks anders in de buurt voor een snelle hap?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n typequote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan ben ik misschien in de war met iemand anders
Kon nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een oorzaak-gevolg grapje maken
Zeer onverwachtsquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.
Die wou kibbeling.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kapiteit had ook Maccie gehaald?
Nou ja 'meteen', volgens mij was je gisteren er al heel de dag mee bezig om die beslissing te gaan makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n type
Nope.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks anders in de buurt voor een snelle hap?
Ja die moet je ook niet opetenquote:
Ohquote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je proeft weinig koffie in die ijskoffies hoor
Ik was serieus gewoon gegaan als er a) geen code oranje was en er b) geen sneeuw zou komen in de ochtend.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja 'meteen', volgens mij was je gisteren er al heel de dag mee bezig om die beslissing te gaan maken
Ja dat denk ik welquote:
Woahquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het code oranje was, besloot ik meteen om thuis te blijven. Ik ben zo'n type
Blijkbaar is er toen besloten "We gokken het erop, misschien valt het wel mee."quote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit wisten ze gisteren toch ook al.
Hebben ze dat bij de Mac?quote:
Ja oke dat klopt welquote:
Je hoeft maar één keer met code oranje ergens 'gestrand' te zijn om dat meteen af te lerenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toen besloten "We gokken het erop, misschien valt het wel mee."
Ahka dan had je geen handleiding hoeven makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had @:recce er namelijk niet zo'n moeite mee gehad
Had het ook wel ietwat verontrustend gevonden als je zo heel dat menu kon opdrammenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke dat klopt wel
Maar uitgebreide kennis over het menu van de Mac valt daar niet onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |