In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gebbetje, ben al zeker 13 jaar niet bij de Mac geweest. Geen idee hoe het eten nu is.
Hebben ze hier in NL eigenlijk de ijskoffies? Die vind ik in de VS altijd wel lekkerquote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog weleens een McFlurry gehaald
Die vond ik altijd wel lekker, ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog weleens een McFlurry gehaald
Ik ben niet zo'n figuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die codes allemaal maar overdreven vond altijd?
Viel het zo slecht dat de stroom er zelfs van uit viel?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In augustus bij de mac geweest voor avondeten. Tioen had ik zo'n 6 uur zonder stroom gezeten.
Er is geen BurgerKing in Friesland.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel lekker, ja.
Heb ook ooit eens een keer op Utrecht centraal bij de Burger King zo'n grote oreo shake gehaald.
Lekker, maar genoeg kcal voor de heledag.
Patatjes vond ik vroeger juist het lekkere. Lekker zout.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is meh. heel af en toe kom ik er.
de patat is niet te eten.
de burgers zijn okeig
Nee vandaag was de winterpaniekregelingquote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef essnhills het volgende:
Morgen winterdienstregeling aldus de NS
Hadden ze die vandaag nog niet dan?
Geen idee, de laatsre keer dat ik bij de Mac was was voordat ik ziek werdquote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze hier in NL eigenlijk de ijskoffies? Die vind ik in de VS altijd wel lekker
Boot ramde een elektriciteitmast.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel het zo slecht dat de stroom er zelfs van uit viel?
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:32 schreef essnhills het volgende:
Morgen winterdienstregeling aldus de NS
Hadden ze die vandaag nog niet dan?
Godver, ik wilde precies dezelfde grap makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vandaag was de winterpaniekregeling
Inflatie!quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog een keertje verplicht mee naartoe geweest met collega's toen we laat klaar waren en nog een heel stuk moesten rijden. Had toen een mckroket, die was niet meer zo lekker als dat ik me kon herinneren
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.
Oh dan ben ik misschien in de war met iemand andersquote:
Je proeft weinig koffie in die ijskoffies hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, de laatsre keer dat ik bij de Mac was was voordat ik ziek werd
En ik drink geen koffie
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vandaag zijn ze gewoon totaal overvallen door het onverwachte winterweer.
Nou ja kijk om je heen en zeg wat je ziet. Zit ik er naast?quote:
Ik wilde gewoon een oorzaak-gevolg grapje makenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boot ramde een elektriciteitmast.
De kapiteit had ook Maccie gehaald?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boot ramde een elektriciteitmast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |