Gelukkig heeft Frank net zijn contract verlengd bij SBS.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:41 schreef Ama het volgende:
Ohja portie kipnuggets doet het ook altijd wel goed. Maar ja of je daar nou speciaal voor naar de McDonalds moet gaan.
Heb ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.
Barbecue saus van volgens mij calve.
Klaar.
Dat doet 'ie toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vriend heeft 1 hond gehad in zijn leven en is Âmbar continu aan het vergelijken met die ene hond.
Ik opgegroeid met honden zoveel verschillende doe het niet. Ook ervaring met hond die je van een ander krijgt en die je vanaf puppy opvoed. Zoveel verschillende rassen ook.
Nu ook: kijk je uit met zijn pootjes? De sneeuw klontert in zijn vacht.
Je moet hem wel trainen hoor, onze hond kon buiten loslopen en deed dan netjes langs de drukke weg stoppen voor het oversteken totdat wij iets zeiden.
Ga weg. Echt. Ik word er gek van en heb er al iets van gezegd.
Met volle teugenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezichtquote:
Lolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezicht
I see your pointquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |